Page 5 of 12
Posted: 13 Feb 2008, 16:40
by pasi.t

meillä on formulan uretaanipenkistä tehdyllä muotilla omavalmisteiset lasikuitupenkit (halusimme lisää tukea joihinkin paokkoihin), joita on käytetty "muottina " kun olemme valaneet uretaanipenkit. penkit ovat irtopenkkejä aivan samalla tavoin kuin pussiin valetut penkit
Posted: 13 Feb 2008, 22:00
by kms
....kappasta vaan juuri sellaiset minäkin tahdon...

Uretaanipaakussa kiinni oleva lasikuituäyskäri. Ajattelin vaan integroida samaan keksintöön olka ja niskatuen.
Nooh, katsellaan sitten joskus syksyllä 2009, kun tulen ekaan katsastukseen, että mitä tuumitte penkistäni. Otan vaikka pari vaihtoehtoa mukaan jos eka ei kelpaa...

Posted: 13 Feb 2008, 22:04
by Dohc4x4
miksi odottaa vuoteen 2009.
Posted: 13 Feb 2008, 22:27
by kms
Oma Locostini on vasta moottori ja vaihteisto tallin nurkassa...
Into olisi kyllä kova mutta Vaimo on asettanut etenemiselle joitakin massiivisia ehtoja joista pitää ensin selviytyä.
Että ehkä jo syksyllä 2009...
Posted: 22 Jul 2008, 13:26
by jamppa00
Saako kaasuttimet olla yli 38mm jos kurkku on 38mm?
t, Jani Haapaniemi
Posted: 22 Jul 2008, 13:30
by Tero Kellosalo
Saa olla, kurkun koko ratkaisee.
Posted: 13 Dec 2008, 19:48
by hege
Jaria näköjään ujostuttaa kun ei oo tänne uskaltanu kirjottaa projektin etenemisestä. Projektia voi seurata linkistä
http://www.m-racingteam.org/motorsport/ ... &sk=t&sd=a
Posted: 13 Dec 2008, 22:28
by Jari Kauttonen
Hiukan mua ehkä ujostuttaa

No ei nyt sentään. Juu tuolta voi hetken seurata ja kohta pitäisi omat sivutkin saada kuntoon.
www.jmkmotorsport.com sitten siirtyy tuonne koko hoito.
Nyt tilanne seuraavalla hantilla, saavuin suomeen tuossa Keskiviikkona ja seuraavat viikot on pyhitetty tuolle locostille, eli koitan saada tännekkin jotain tietoa etenemästä. Kaaria aloin tuossa jo eilen kasailla, mutta tänään tuli veneiden talvihuolto ajankohtaiseksi, joten heti pikku katkos!

Posted: 19 Dec 2008, 23:00
by Jari Kauttonen
Rungon kaikki putket hitsattu, kaaret hitsattu lukuun ottamatta yhtä putkea, Etu fillarit paikalla, eli tukivarret yms. kunnossa, taka akselikin oli jo paikalla, mutta vaatii pikku fiilausta, kuskin lattia tehty.
Kyllä tää tästä pikku hiljaa?
Pitänee tosin vielä muuttaa noita etu tukivarsia tai tehdä kokonaan uudet.
Taka akselin iskareiden paikat pitää sittenkin muuttaa alemmas

Vaikka kuinka mittasin niin jousittamattomana akseli on n. 20mm liian alhaalla

Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 17 Jan 2009, 18:01
by Jari Kauttonen
Markulle IISOOO kiitos käynnistä!! Paljon tuli taas uutta tietoa ja runkokin kuulemma näytti olevan ok. Parit putket puuttuu ja kaarien alta muutetaan tuenta laput ni pitäis olla melkein priimaa
Kone on siis paikallaan, syyläri ja öljylauhukin on paikalla, kyllä tää vielä joskus valmistuu

Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 18 Jan 2009, 13:30
by hege
Laita nyt tänne vähän kuviakin.

Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 18 Jan 2009, 15:49
by Jari Kauttonen
En voinut siirtää liitetiedostoja ./files/73_a296a4ba1011cb73196581ea04317b23
Onhan se helppoa
http://www.m-racingteam.org/
Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 18 Jan 2009, 16:46
by multanen
Mistä oot noin hienon ratin löytänyt? Ilmeisesti aika nopea ohjaus saa olla tuommoselle...
Saattasin itekin laittaa jos ei ole hirmu kallis.
Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 19 Jan 2009, 00:19
by Jari Kauttonen
HM osatuonnistahan tuo löytyi, alkuun koitetaan 2,4 kierrosta nopeella, jos ei riitä niin nopeutetaan sitten lisää
Ratti on samoissa hinnoissa kuin muutkin Momon ruorit.
Re: JK 7?? FIN+Muutama aloittelijan kysymys
Posted: 14 Feb 2009, 19:48
by Jari Kauttonen
Hiukan on parina päivänä taas kerennyt rojektille, auto siis kääntyy jo ratista ja vaihteetkin vaihtuu ratin takaa

Hiukan pitää muokata viellä vaihde vivustoa, on vielää yksi kohta josta antaa hiukan periksi, no vähän jykevämpää kamaa tilalle jos sillä tokenis.
Jos vielä kerkeis ennen reissua tehdä kytkimen kuntoon ja toisen takasatulan paikoilleen, ni vois hyvällä mielellä jättää auton taas odottelemaan seuraavia vapaita hetkiä.
