Re: PK 722 FIN
Posted: 12 Mar 2014, 18:25
Juu ilman muuta stanssit pitää olla kunnossa.. hyvä kun muistitit, piti käyä ostaa lidlistä 2litran kokis... 

osta samalla lohkoperunoita.Mika Lindqvist wrote:Juu ilman muuta stanssit pitää olla kunnossa.. hyvä kun muistitit, piti käyä ostaa lidlistä 2litran kokis...
Mikä Mikä... Kerro heti...Tomi Jutila wrote:muuten...ooppelin hydraulisiin venttiilin nostajiin löytyy patentti kiinteisiin nostajiin täältä jämsän seudulta,muistaakseni toteutettu titaani tapin pätkällä ja pösön säätöprikalla.
sillä siis hydrauliset poistetaan ja korvataan prikkasäätöisillä.Mika Lindqvist wrote:Mikä Mikä... Kerro heti...Tomi Jutila wrote:muuten...ooppelin hydraulisiin venttiilin nostajiin löytyy patentti kiinteisiin nostajiin täältä jämsän seudulta,muistaakseni toteutettu titaani tapin pätkällä ja pösön säätöprikalla.
Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?
Minkä merkkine kapistus ja oliko välystä?Marko Leino wrote:Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?
Howe (Racers place:sin tuotenro: HOW522B2+ 2kpl holkkeja HOW5221) Alkuun oli pientä välystä, nyt huomattavasti enemmän.Mika Lindqvist wrote:Minkä merkkine kapistus ja oliko välystä?Marko Leino wrote:Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?