Page 5 of 23

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Mar 2014, 18:25
by Mika Lindqvist
Juu ilman muuta stanssit pitää olla kunnossa.. hyvä kun muistitit, piti käyä ostaa lidlistä 2litran kokis... :)

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Mar 2014, 18:30
by Tomi Jutila
Mika Lindqvist wrote:Juu ilman muuta stanssit pitää olla kunnossa.. hyvä kun muistitit, piti käyä ostaa lidlistä 2litran kokis... :)
osta samalla lohkoperunoita.

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Mar 2014, 19:21
by Mika Lindqvist
Ok. Ottaako joku muukin jotain?

Re: PK 722 FIN

Posted: 19 Mar 2014, 16:33
by Mika Lindqvist
Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?

Re:

Posted: 19 Mar 2014, 20:33
by Mika Lindqvist
Tomi Jutila wrote:muuten...ooppelin hydraulisiin venttiilin nostajiin löytyy patentti kiinteisiin nostajiin täältä jämsän seudulta,muistaakseni toteutettu titaani tapin pätkällä ja pösön säätöprikalla.
Mikä Mikä... Kerro heti... :)

Re: Re:

Posted: 20 Mar 2014, 07:51
by Tomi Jutila
Mika Lindqvist wrote:
Tomi Jutila wrote:muuten...ooppelin hydraulisiin venttiilin nostajiin löytyy patentti kiinteisiin nostajiin täältä jämsän seudulta,muistaakseni toteutettu titaani tapin pätkällä ja pösön säätöprikalla.
Mikä Mikä... Kerro heti... :)
sillä siis hydrauliset poistetaan ja korvataan prikkasäätöisillä.
itte en tiedä enempää mutta Isäukko tietää, soita sille.
o4oo-751646 Ilkka

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Mar 2014, 09:15
by Marko Leino
Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?
Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Mar 2014, 20:26
by Mika Lindqvist
.

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Mar 2014, 20:28
by Tomi Jutila
mitä tossa on vai "ei sielä mikää kolise,hanaa vaan"

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Mar 2014, 20:49
by Mika Lindqvist
Oli peten arvelujen mukaan paineenrajottimen mäntä jumis..
Kylläpä tuli taas ikävä radalle ku käytteli vähäsen..

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Mar 2014, 22:06
by Mika Lindqvist
Marko Leino wrote:
Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?
Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.
Minkä merkkine kapistus ja oliko välystä?

Re: PK 722 FIN

Posted: 21 Mar 2014, 09:17
by Marko Leino
Mika Lindqvist wrote:
Marko Leino wrote:
Mika Lindqvist wrote:Tarve olis ohjauksen nopeattajalle. Minkälaisia kokemuksia porukalla?
Ihan kiva kapistus kun ei tarvii hirveesti rattia käännellä. Alusta asti on ollut nopeuttaja kiinni, nyt kokeilen ajaa ilman. Ekan testiajon jälkeen sitten näkee kumpi on omasta mielestä parempi.
Minkä merkkine kapistus ja oliko välystä?
Howe (Racers place:sin tuotenro: HOW522B2+ 2kpl holkkeja HOW5221) Alkuun oli pientä välystä, nyt huomattavasti enemmän.

Kuva http://www.outlawraceparts.com/products ... 019-0.html

Re: PK 722 FIN

Posted: 21 Mar 2014, 10:11
by Mika Hirvonen
Kaikissa noissa nopeuttimissa on klappia. Howen tuotteet varmaan parhaimmasta päästä.

Re: PK 722 FIN

Posted: 21 Mar 2014, 21:19
by kippo
alusta kuntoon ja perus ohjaus ainakin itellä on vielä riittänyt oma 2,4 vieläkin hyllyllä odottaa nopeempaa autoa ilmeisesti :)

Re: PK 722 FIN

Posted: 22 Mar 2014, 08:50
by Tomi Jutila
rattia jos pienentää ni sais nopeutettua ohjausta, mulla aina ollu 280mm ruori ilman mitään puolittajia. mä en ainakaan haluu ohjaukseen yhtään klappia, jonnin verran joutunu nährä vaivaa että saanu klapit pois.