Page 7 of 10
Re: Ladan perä
Posted: 17 Dec 2011, 01:53
by kippo
näyttää toi ladan perä kestävän aika hyvin voimaa ja nyyttoneita jos VM juttuihin on uskominen itsekkin jo suunnittelin perän vaihtoa kun tuli suorakytkentä laatikko hommattua seuraavaan projektiin mutta näyttää se kestävän vielä tuplat tehoihin ja vääntöihin jos on tarve

Re: Ladan perä
Posted: 22 Dec 2011, 08:55
by pasi.t
ehkä tarttis yhden uuden lukon ladan perään. mistäs löytyis.
Re: Ladan perä
Posted: 22 Dec 2011, 11:17
by Antti Tuomainen
Ite oon kattellu tuota useampanaki iltana
http://www.ladaworld.com/product_info.p ... ucts_id=47
Vaan jotenki arveluttaa tuo Torsen, onko siitä ollu ihmisillä jotain kokemuksia? Tokihan tuohon versioon saa edes jonku pre-loadin.
Re: Ladan perä
Posted: 22 Dec 2011, 18:47
by KakeK
Ajoin torsenilla missä ei ole esijännitystä 2 kesää ja auto oli kohtuullisen nopea. Sillä kyykytettiin monta kitkalukkoa

Re: Ladan perä
Posted: 23 Jan 2012, 10:27
by kippo
kippo wrote:viton stefoja ladan perään
20:- pitäs kappaleesta saada niin lähettelisin postipusseissa jokaiselle halukkaalle
jos kiinnostaa niin soitelkaa
0505613986
[/quote]
vielä olisi stefoja myynnissä ja laakerit löytyy ihan normi laakeriliikkeestä ainakin kokkolan kentsolta ja on mullakin niitä varalla hyllyssä mutta krymppi renkaita multakin uupuu mistähän niitä löytys

Re: Ladan perä
Posted: 09 May 2012, 18:42
by Marko
kippo wrote:kippo wrote:viton stefoja ladan perään
20:- pitäs kappaleesta saada niin lähettelisin postipusseissa jokaiselle halukkaalle
jos kiinnostaa niin soitelkaa
0505613986
vielä olisi stefoja myynnissä ja laakerit löytyy ihan normi laakeriliikkeestä ainakin kokkolan kentsolta ja on mullakin niitä varalla hyllyssä mutta krymppi renkaita multakin uupuu mistähän niitä löytys

Löytyykö stefoja edelleen?
Re: Ladan perä
Posted: 09 May 2012, 18:53
by kippo
kyllä vielä löytyy jokunen
Re: Ladan perä
Posted: 20 Aug 2012, 08:56
by Tero Harju
Jos vielä löytyy pari, niin ottaisin myös - kiitos... tilasin kyllä jo tarviketiivisteetkin siltä varalta että tuli vain laitettua unen pöpperössä yömyöhään väärin päin paikalleen, tai kuten pasi.T vinkkasi - liian syvälle.
Mahtaako minullakin olla liian takapainoiset jarrut => siirtyy lämpöä => öljy "kiehuu", sillä perä lakkasi ryöttämästä öljyä huohottimesta vasta kun laitoin siitä letkun kerääjään. Oljyä tuli aika-ajovedon aikana kerääjään (fanta-pullo nippusiteellä kiinnitettynä

) sen verran että pohja just peittyi. Näyttää muuten huomattavasti enemmältä leviteltynä perän päälle ja ympäri takaboksia
Sen verran on tullut harrastuksen alkuvuosina rasvattua autojen pohjia (endurance-vehkeet) ettei enää oikein huvita, joten kyllä siitä lähdetään että jo yleisen turvallisuuden nimissä pitäisi saada nuo vehkeet kulkemaan kuivina.
Täällä mainittiin useassa otteessa "krymppirengas", eipä sellaista tullut vastaan kun purin omani - eli kysymys kuuluukin: pitääkö vetarin laakerin ja sen perään tulevan laakerikannen välissä olla kokoon rutistuva rengas tai oikean mittainen kiinteä holkki? Jos, niin saisiko sellaisen detaljit, kiitos...
Niin ja jos niitä stefoja saa, niin pistä privana tai tekstarina tilinumero sekä pistä postiin:
Tero Harju (puh 050 3422 104)
Mäkikaari 7
60560 Halkosaari
Ps. pikapäätöksellä totesin että nykykoneesta vain plaanataan kansi ja takaisin kasaan seuraavaa kisaa varten, kun tuo tehovaje ei nyt se kaikkein suurin huoli tässä vaiheessa ole vaan pitää saada tuo alustapuoli nyt ensin lyöntiin. Ja sehän tietää testiä, testiä, testiä ja teeeeeeeeestiäääää....
Re: Ladan perä
Posted: 20 Aug 2012, 11:56
by Marko Leino
Ladan perää en oo purkanut mut tommosia pyöränlaakeriosia sieltä pitäisi löytyä...
Re: Ladan perä
Posted: 20 Aug 2012, 12:01
by Jari Kauttonen
https://docs.google.com/open?id=0B23btC ... EwOTdjNTZj
Tuolla osanumerot ja räjäytyskuvat jotka oli jo aiemmassa postissa mutta olin muuttanut yksityisiksi jossain vaiheessa

Re: Ladan perä
Posted: 20 Aug 2012, 23:08
by kippo
Tero Harju wrote:Jos vielä löytyy pari, niin ottaisin myös - kiitos... tilasin kyllä jo tarviketiivisteetkin siltä varalta että tuli vain laitettua unen pöpperössä yömyöhään väärin päin paikalleen, tai kuten pasi.T vinkkasi - liian syvälle.
Mahtaako minullakin olla liian takapainoiset jarrut => siirtyy lämpöä => öljy "kiehuu", sillä perä lakkasi ryöttämästä öljyä huohottimesta vasta kun laitoin siitä letkun kerääjään. Oljyä tuli aika-ajovedon aikana kerääjään (fanta-pullo nippusiteellä kiinnitettynä

) sen verran että pohja just peittyi. Näyttää muuten huomattavasti enemmältä leviteltynä perän päälle ja ympäri takaboksia
Niin ja jos niitä stefoja saa, niin pistä privana tai tekstarina tilinumero sekä pistä postiin:
Tero Harju (puh 050 3422 104)
Mäkikaari 7
60560 Halkosaari
Ps. pikapäätöksellä totesin että nykykoneesta vain plaanataan kansi ja takaisin kasaan seuraavaa kisaa varten, kun tuo tehovaje ei nyt se kaikkein suurin huoli tässä vaiheessa ole vaan pitää saada tuo alustapuoli nyt ensin lyöntiin. Ja sehän tietää testiä, testiä, testiä ja teeeeeeeeestiäääää....
kyllä niitä pitäs vielä löytyä laitan kun kerkeen ja muistan

Re: Ladan perä
Posted: 09 Sep 2012, 15:57
by Tero Harju
stefan vaihdon yhteydessä huomasin että peräöljyn sijaan olenkin käyttänyt munakokkelia.
väärä öljy kenties? Mitäs olette muut käyttäneet ladan lukkoperässä?
Re: Ladan perä
Posted: 09 Sep 2012, 18:33
by markku
aika mielenkiintoisen väristä
mulla on ollu red line:n ja volvon lukkoperä öljyjä. ei niistä ainakaan ole tullut tuon värisiä

Re: Ladan perä
Posted: 09 Sep 2012, 19:54
by pasi.t
kendaalia tietenkin.
Re: Ladan perä
Posted: 09 Sep 2012, 20:39
by Jari Kauttonen
Melko messevän kokoine kuva...
Redline "marjapuuroa" ladan perässä eikä ongelmia, ainakaan vielä
