Page 7 of 10

Re: 710 FIN

Posted: 18 Jul 2012, 07:31
by Tomi Jutila
kippo wrote:
Mika Hirvonen wrote:Mulla on ylimääräiset Fazun kaasarit ja kumit hyllyssä... Tuskin ketään haittaa jos vaihtaa 3mm pienempiin kaasuttajiin :D
eihän toi sääntöjen puitteissa ole ymmärtääkseni sallittua mutta vois kokeilla auttaisko tuo siihen ongelmaa
älkää suotta vaivautuko edes yrittämään vaikka saisitte luvan itse pelsepuupilta,seiskää vaikka pihalla ja puristakaa tiukasti oikealla kädellä vasenta peukaloa niin ei mene sekään aika ihan hukkaan.

Re: 710 FIN

Posted: 18 Jul 2012, 08:13
by Marko Leino
Väittäisin ettei ratkaise ongelmaa pakenee se bensa fazunkin uimurikammiossa kun sen laittaa pystyasentoon. Ruiskukone olis pop :)

Re: 710 FIN

Posted: 18 Jul 2012, 16:01
by Marko Leino
Raapustin vähän tarinaa... http://locostalliance.blogspot.se/

Re: 710 FIN

Posted: 08 Feb 2013, 14:59
by Marko Leino
Pikku hiljaan etenee...kaaret lähti ja puuttuvia juttuja oon saanu tehtyä. http://locostalliance.blogspot.se/

Re: 710 FIN

Posted: 08 Feb 2013, 22:07
by kippo
oli blogissa tosimallikkaasti tehty bensatankin kuoritus sille iso +

Re: 710 FIN

Posted: 09 Feb 2013, 20:49
by Marko Leino
kippo wrote:oli blogissa tosimallikkaasti tehty bensatankin kuoritus sille iso +
Kiitos kehuista :)

Re: 710 FIN

Posted: 19 Mar 2013, 09:16
by Marko Leino
Valmiin auton julkaisu viikolla 16. :wink:

Re: 710 FIN

Posted: 10 Apr 2013, 09:28
by Marko Leino
Mitens noissa mopon koneissa on ollut toi öljynkulutus?
Koneesta tuli ulos alle 2 litraan ja tyhjensin myös coolerin josta tuli 0.6 litraan.
Neljä litraa laitoin eli melkein parisen litraa on hävinnyt taivaalle. Tarkistusikkunakin oli täysin mustana eli näytti et öljyä on koneessa yli tarpeiden, mut eipä ollutkaan..

Noilla öljyillä tehty 2 ratareissua, öljynä 10w60.

Re: 710 FIN

Posted: 10 Apr 2013, 16:17
by Tomi Jutila
Marko Leino wrote:Mitens noissa mopon koneissa on ollut toi öljynkulutus?
Koneesta tuli ulos alle 2 litraan ja tyhjensin myös coolerin josta tuli 0.6 litraan.
Neljä litraa laitoin eli melkein parisen litraa on hävinnyt taivaalle. Tarkistusikkunakin oli täysin mustana eli näytti et öljyä on koneessa yli tarpeiden, mut eipä ollutkaan..

Noilla öljyillä tehty 2 ratareissua, öljynä 10w60.
täysin normaalia, aikani ihmettelin moista nyttemmin en oo enää jaksanu. sama homma kone kun kone (R1) eri yksilöitä ollu varmaan toistakymmentä ja kaikissa sama homma. laitan koneeseen niin pal rasvaa että ikkuna pysyy täytenä just kun kone käy, välillä tsekkaan ja lisään lirun öljyä.

Re: 710 FIN

Posted: 11 Apr 2013, 09:23
by Marko Leino
No hyvä et kuuluukin viedä :)

Re: 710 FIN

Posted: 21 Apr 2013, 00:38
by Marko Leino
Jotakuinkin rupee olee nipussa. Väritys hieman muuttui tässä matkan varrella.
https://plus.google.com/photos/11058188 ... 7596742129

Image
Image
Image

Re: 710 FIN

Posted: 21 Apr 2013, 14:08
by Westfield1989
Harvinaisen tyylikäs laite!!

Ja todella hienot peilit, mitkäs ne on?

Re: 710 FIN

Posted: 21 Apr 2013, 17:24
by Marko Leino
Westfield1989 wrote:Harvinaisen tyylikäs laite!!

Ja todella hienot peilit, mitkäs ne on?
Peilit on Biltemasta :)

Re: 710 FIN

Posted: 21 Apr 2013, 22:12
by raulironkko
Hieno laite yksityiskohtia myöten ja onneksi olkoon rataleiman tunnustuspalkinnosta vielä kerran. Tais tosin tulla ajotaidoista, ei niinkään auton ulkonäöstä.

Re: 710 FIN

Posted: 21 Apr 2013, 23:51
by kippo
mites muiden paikalla olioiden kävi pääsikö kaikki locost:laiset läpi leimasta montako muuten oli paikalla paljonko porukka kasvoi tänä keväänä