JK 706

Esittele oma Locost

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: JK 706

Post by Tomi Jutila »

massikallasi ratsasta
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

Tomi Jutila wrote:massikallasi ratsasta
ei vaan v...u tee enää mieli kun on sen selässä kuukauden yhtäsoittoa ollu :x
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: JK 706

Post by KakeK »

rintteriin vaihdettiin 3 virtalukkoa ennenkä tajusivat vaihtaa lukon pohjanki. ominaisuuksia nois nyky mosseis.
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

KakeK wrote:rintteriin vaihdettiin 3 virtalukkoa ennenkä tajusivat vaihtaa lukon pohjanki. ominaisuuksia nois nyky mosseis.
Menikö sulla virtalukko ihan jumiin ja ajonesto päälle. Mun kärry piti hakea hinurilla hoitoon
Rintterihän toikin on mutta vw koneella ja merkeillä

kuka muuten maksoi kolmen virtalukon vaihdo ite aattelin maksaa vaan virallisen remontin en kokeiluja koska jouduin viemään merkkihuoltoon kyllähän niiden pitäs ens kerralla tietää korjata oikea vika siihenhän ne on koulutettu.
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: JK 706

Post by Tomi Jutila »

kippo wrote:
Tomi Jutila wrote:massikallasi ratsasta
ei vaan v...u tee enää mieli kun on sen selässä kuukauden yhtäsoittoa ollu :x
tule emännälläs, sen selässä tuskin olet kuukautta ainakaan yhtäsoittoo ollu :roll:....

mulla junttas sitikan virtalukko jumit, korjausarvio +500e....korjasin itte bräikliilerillä puolessatunnissa :shock:
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: JK 706

Post by KakeK »

ylimääräiset meni vehon piikkiin. lukko ei tunnistanu avainta=rattilukko päällä ja ei virtoja koneeseen. sitte rupes kestään tosiaan ku lukko, pohja ja rattiakseli uutta :lol:
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

joo virtalukko meni vaihtoon kun saivat eilen kiivaan puhelun että huomenna sovittu haku. niin alkovat heti tänään tutkia kun kävin ihan itse paikanpäällä asiaa tivaamassa mutta eivät antaneet tilalle mitään autoa vaikka munasivat korjauksen takaraja oli tämäpäivä ja tänään löyty vastavika kun sitä oikeasti etsittiin ovat kuulemma tehneet 5h. töitä vian paikallistamiseksi viikonaikana. ja kun kysyin että miksei niitä tunteja olisi voinut tehdä tiistaaina niikun sovittiin ja eikä tortaina vasta. niin vastaus oli että viikko oli myyty täyteen vaikka mulle ma. sanottiin että huomenna aloitetaan heti tutkinta koska ma. on myyty täyteen :x

laskusta tulee vielä melkoinen taistelu koska auto on ollut vasta 2kk. mulla
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: JK 706

Post by KakeK »

toi lukon vaihto/vianetsintä on tunnin luokkaa. vaihtoivat mulle tos minimanin pihas kauppareissullaki yhden. siinä vaihdos pitää vingun kans oikasta 1 työvaihe nii säästää purkamista paljon :D
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

KakeK wrote:toi lukon vaihto/vianetsintä on tunnin luokkaa. vaihtoivat mulle tos minimanin pihas kauppareissullaki yhden. siinä vaihdos pitää vingun kans oikasta 1 työvaihe nii säästää purkamista paljon :D
grafteri ainavain remontissa tosi "osaavaa" porukkaa kokkolan pörhöllä kun kestää toistaviikkoa remontti ja sain siviiliauton ongelmat selville turbosta pako roottorin sipi poikki ja toisesta palanen loput vioittunut :evil: korjaus arvio vaikka ite tekee "pimeessä tallissa"815:- tais harrastaminen siirtyä eemmäksi kuin kuukauden päähän :(
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

1403433185061.jpg
1403433185061.jpg (1.73 MiB) Viewed 1764 times
Juhannus remppaa paalaajan kans mitäs muut touhaa
Juha Lindqvist
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 173
Joined: 22 Dec 2012, 18:27

Re: JK 706

Post by Juha Lindqvist »

Ei täs ihmeempää nyt jussina kun mietitty miten vauhtia saadaan lisää seuraavaan skapaan, pirkkojen kanssa pelaamiseksi on vaan tahtonut mennä :D
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: JK 706

Post by Tomi Jutila »

mä oon pelannu prikkojen kans :shock:
hieroin 2pv locoo ja kisakamppeita koppikärryyn, tavoitteena saaha locistiikka pelaamaan. järjestäny pakit uusiks turhat romut pois kyydistä, tehny rullakoita painavimmille kamoille ettei tarvii selkävääränä punnertaa. laitoin kumimaton kärrynpohjalle ja lisänny kiinnityskoukkuja. rengasteline on vielä ideoimatta ja tekemättä, tarvii koitella aisapainoa että mihinkäpäähän ne laittaa. ens vkl menee kupitteluun iskelmä himos festareilla joten kamppeet vois tässä viikolla laittaa jo kärryyn, loco ois puntareissa ja naruissa pikku tsekkauksessa muuten kisakuntoon valmis.
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: JK 706

Post by Marko Leino »

Värkkäilin puusta lapsille istuttavaa autoa :D

Locosta jos lyhentäis vaihdekeppiä ja teippais korjatun takalokkarin, ei siinä muuta kait tartte tehdä.
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: JK 706

Post by Tomi Jutila »

Jarkko muuten....kun ekaks näjin kuvan tuosta paalaajasta niin hetkenpuolikkaan kävi mielessä et oot värkanny silppurin minnekkä tunget kaikki vialliset kulku/kilpa-ajoneuvot :wink: :roll:
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: JK 706

Post by kippo »

Tomi Jutila wrote:Jarkko muuten....kun ekaks näjin kuvan tuosta paalaajasta niin hetkenpuolikkaan kävi mielessä et oot värkanny silppurin minnekkä tunget kaikki vialliset kulku/kilpa-ajoneuvot :wink: :roll:
Kyllähän tonne vois pieninä palasina kaikki harrastevehkeet ja siviiliautot nakkoa tarkalla on ollutkin ettei semmoinen ole tullut tehtyä
Post Reply