TK707
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: TK707
Nipussa alkaa olemaan. Eilen savut täysin uudesta koneesta, hyvin pelitti. Muutama hassu juttu vielä ennen sisäänajamista..
-Jarrunesteet+ilmaus
-Perään öljyä
-Kytkimen työsylinteri paikalle
-Etuloksut kiinni
-Sähköjohtojen modauksia
-Alustan säätö kokonaisuudessaan
-Sivupeilit
Noh, eipä muuta näin äkkiseltään mielessä..
-Jarrunesteet+ilmaus
-Perään öljyä
-Kytkimen työsylinteri paikalle
-Etuloksut kiinni
-Sähköjohtojen modauksia
-Alustan säätö kokonaisuudessaan
-Sivupeilit
Noh, eipä muuta näin äkkiseltään mielessä..
- Attachments
-
- DSC_0141.JPG (1.8 MiB) Viewed 2873 times
Jyri Kellosalo #707
Re: TK707
Viimevuosi menikin liian hyvin tekniikkamurheiden osalta. Ei oikeastaan tarttenu tehdä mitään.
Tänävuonna tilastot puhukoon puolestaan; 4 kisaa 4 keskeytystä..
Jurvassa pinion akseli poikki + kk-laakerit koneesta sököks. Kisojen jälkeen tehtiin alakerta uusiksi jolla ajoin viimevuoden.
Kemoralla heitti vedet ulos molemmissa lähdöissä muutaman kierroksen jälkeen ja eikun varikolle lämpöjen ollessa 120. (Kansi oikastiin ekan kisan jälkeen, mutta eipä auttanut)
Tänään laitoin iskän eilen kasaaman uuden kannen paikalle ja samantien tulille, lämmöt tuntui pysyvän nyt kurissa. Jos huomenna ei sada niin Kemoralle ajamaan testiä. Motivaatio tän katiskan kanssa alkaa hiipua jo lähelle nollaa..
Tänävuonna tilastot puhukoon puolestaan; 4 kisaa 4 keskeytystä..
Jurvassa pinion akseli poikki + kk-laakerit koneesta sököks. Kisojen jälkeen tehtiin alakerta uusiksi jolla ajoin viimevuoden.
Kemoralla heitti vedet ulos molemmissa lähdöissä muutaman kierroksen jälkeen ja eikun varikolle lämpöjen ollessa 120. (Kansi oikastiin ekan kisan jälkeen, mutta eipä auttanut)
Tänään laitoin iskän eilen kasaaman uuden kannen paikalle ja samantien tulille, lämmöt tuntui pysyvän nyt kurissa. Jos huomenna ei sada niin Kemoralle ajamaan testiä. Motivaatio tän katiskan kanssa alkaa hiipua jo lähelle nollaa..
Jyri Kellosalo #707
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
-
- Jäsen
- Posts: 74
- Joined: 12 Apr 2011, 20:57
Re: TK707
Eikös mika ollu affella sateella Opelin kans luokan kolmonen? Kyllä kun pitää saada vielä 10hv lisää että pärjään isolohkoille.
Re: TK707
edit. tarkoitin sarjan loppu kolmikkoaVP Partanen wrote:Eikös mika ollu affella sateella Opelin kans luokan kolmonen? Kyllä kun pitää saada vielä 10hv lisää että pärjään isolohkoille.
mutta kyllä varmaan tulevaisuudessa tulee olemaan toivottavasti
Re: TK707
Joops, Tojotan moottori lähti paremmille laitumille, joten se siitä. Mazdalla mennään eikä meinata.
Tällekaudelle tarttis vaihtaa lootaan kolmosen synkro uuteen ja ja ja jos vaikka tulpat vaihtais koneeseen..
Pakoputkipuolelle tulossa jotain kokeiluja.
Samaten alustalle pitää jotain kummaa kehittää, jotta pysyis kurveissakin kaikki rattaat asvaltilla ilman luizua jokasuuntaan..
Kaikesta päätellen tää on ny eka kausi jossa kerkeää reenatakki ennen kisoja
Tällekaudelle tarttis vaihtaa lootaan kolmosen synkro uuteen ja ja ja jos vaikka tulpat vaihtais koneeseen..
Pakoputkipuolelle tulossa jotain kokeiluja.
Samaten alustalle pitää jotain kummaa kehittää, jotta pysyis kurveissakin kaikki rattaat asvaltilla ilman luizua jokasuuntaan..
Kaikesta päätellen tää on ny eka kausi jossa kerkeää reenatakki ennen kisoja
Jyri Kellosalo #707
Re: TK707
^No eipä kerenny/kiinnostanu reenata!
Auto vieläki viimekisan jäljiltä. Huomenna ois tarkotus vaihtaa etutukivarret uusiin, kunhan auto kotiutuu Kannuksesta.. Muutama homma on ennenku radalle pääsee. Saattaa mennä lauantai-aamuun Kemoraan lähtö. NOO ei se niin vakavaa ole.
Auto vieläki viimekisan jäljiltä. Huomenna ois tarkotus vaihtaa etutukivarret uusiin, kunhan auto kotiutuu Kannuksesta.. Muutama homma on ennenku radalle pääsee. Saattaa mennä lauantai-aamuun Kemoraan lähtö. NOO ei se niin vakavaa ole.
Jyri Kellosalo #707
Re: TK707
Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
Jyri Kellosalo #707
Re: TK707
Miksi vaihtaa luokkaa kun ei saa kun katonpäälle ja hiljemmat vauhditJK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
-
- Ron Champion
- Posts: 651
- Joined: 31 Mar 2012, 22:35
Re: TK707
Eihän se nyt käy, kun minä olen koko alkukesän treenannut Jurvaa sillä mielellä, että nyt mennään viimein Jyristä ohi.JK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....