Page 2 of 5

Re: TK707

Posted: 07 Apr 2013, 10:08
by JK
http://www.demon-tweeks.co.uk/motorspor ... ptimer-kit Tällänen.. Radanvarteen asetettava vastaanotin.

Juu ei me ediä väkevämpää täällä juoda :mrgreen:

Re: TK707

Posted: 29 Apr 2013, 22:20
by JK
Nipussa alkaa olemaan. Eilen savut täysin uudesta koneesta, hyvin pelitti. Muutama hassu juttu vielä ennen sisäänajamista..

-Jarrunesteet+ilmaus
-Perään öljyä
-Kytkimen työsylinteri paikalle
-Etuloksut kiinni
-Sähköjohtojen modauksia
-Alustan säätö kokonaisuudessaan
-Sivupeilit

Noh, eipä muuta näin äkkiseltään mielessä.. 8)

Re: TK707

Posted: 18 Jul 2013, 22:08
by JK
Viimevuosi menikin liian hyvin tekniikkamurheiden osalta. Ei oikeastaan tarttenu tehdä mitään.

Tänävuonna tilastot puhukoon puolestaan; 4 kisaa 4 keskeytystä..

Jurvassa pinion akseli poikki + kk-laakerit koneesta sököks. Kisojen jälkeen tehtiin alakerta uusiksi jolla ajoin viimevuoden.

Kemoralla heitti vedet ulos molemmissa lähdöissä muutaman kierroksen jälkeen ja eikun varikolle lämpöjen ollessa 120. (Kansi oikastiin ekan kisan jälkeen, mutta eipä auttanut)

Tänään laitoin iskän eilen kasaaman uuden kannen paikalle ja samantien tulille, lämmöt tuntui pysyvän nyt kurissa. Jos huomenna ei sada niin Kemoralle ajamaan testiä. Motivaatio tän katiskan kanssa alkaa hiipua jo lähelle nollaa..

Re: TK707

Posted: 20 Sep 2013, 23:49
by JK
Toyota 1.6 20v next step..

Re: TK707

Posted: 21 Sep 2013, 09:37
by Jari Kauttonen
Tykkään tilastasi :mrgreen:

Re: TK707

Posted: 25 Sep 2013, 07:38
by pasi.t
JK wrote:Toyota 1.6 20v next step..
ei ehkä huono vaihtoehto.

Re: TK707

Posted: 05 Oct 2013, 12:50
by tumpelo
Kannattaako noiden pikkulohkojen kanssa ruveta millekkään kun oikeitakin olis tarjolla? :wink:

T

Re: TK707

Posted: 05 Oct 2013, 22:16
by kippo
tumpelo wrote:Kannattaako noiden pikkulohkojen kanssa ruveta millekkään kun oikeitakin olis tarjolla? :wink:

T
:) :) eipäole yhtään ns. isoolohkoo vielä näkynyt kärkikolmikossa 8)

Re: TK707

Posted: 06 Oct 2013, 20:24
by VP Partanen
Eikös mika ollu affella sateella Opelin kans luokan kolmonen? Kyllä kun pitää saada vielä 10hv lisää että pärjään isolohkoille.

Re: TK707

Posted: 07 Oct 2013, 08:14
by kippo
VP Partanen wrote:Eikös mika ollu affella sateella Opelin kans luokan kolmonen? Kyllä kun pitää saada vielä 10hv lisää että pärjään isolohkoille.
edit. tarkoitin sarjan loppu kolmikkoa

mutta kyllä varmaan tulevaisuudessa tulee olemaan toivottavasti

Re: TK707

Posted: 01 Apr 2014, 21:18
by JK
Joops, Tojotan moottori lähti paremmille laitumille, joten se siitä. Mazdalla mennään eikä meinata.

Tällekaudelle tarttis vaihtaa lootaan kolmosen synkro uuteen ja ja ja jos vaikka tulpat vaihtais koneeseen..:)

Pakoputkipuolelle tulossa jotain kokeiluja.
Samaten alustalle pitää jotain kummaa kehittää, jotta pysyis kurveissakin kaikki rattaat asvaltilla ilman luizua jokasuuntaan..

Kaikesta päätellen tää on ny eka kausi jossa kerkeää reenatakki ennen kisoja :mrgreen:

Re: TK707

Posted: 04 Jun 2014, 23:38
by JK
^No eipä kerenny/kiinnostanu reenata! :D

Auto vieläki viimekisan jäljiltä. Huomenna ois tarkotus vaihtaa etutukivarret uusiin, kunhan auto kotiutuu Kannuksesta.. :mrgreen: Muutama homma on ennenku radalle pääsee. Saattaa mennä lauantai-aamuun Kemoraan lähtö. NOO ei se niin vakavaa ole.

Re: TK707

Posted: 27 Jun 2014, 21:49
by JK
Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.

Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa.... :shock:

Re: TK707

Posted: 27 Jun 2014, 22:12
by kippo
JK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.

Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa.... :shock:
Miksi vaihtaa luokkaa kun ei saa kun katonpäälle ja hiljemmat vauhdit :mrgreen:

Re: TK707

Posted: 27 Jun 2014, 22:14
by Tero Frondelius
JK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.

Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa.... :shock:
Eihän se nyt käy, kun minä olen koko alkukesän treenannut Jurvaa sillä mielellä, että nyt mennään viimein Jyristä ohi.