Harmi että ei ole kunnon kuvia sivusta ja taka viistosta, että saisi vielä tarkemman kuvan aukon toteutuksesta. Ideana se tuntuu parhaimmalta minkä olen nähnut. Gurney mullakin oli mielessä, jos ilman poistoa pitää tehostaa. Muistan nähneeni kuvia jostain protosta, jossa ilman poistoa kyljistä ulos olisi tehostettu gurney lipalla...Lister ehkä? Locostissa voisi ehkä ajatella nykyään protoissa kaytettyä sääntöä missä katteiden sisään ei saa näkyä kun katsotaan suoraan ylhäältä ja sivusta.
Voisi kuvitella että suurin osa ilmasta karkaa auton alle, mutta ehkä tonne rungon sisään voisi ajatella jotain ohjaimia, jolla ilmaa heittäisi sivuiltakin ulos. Mulla vaan ei oiken asiantuntemus riitä sellaisia suunnittelemaan. Ja suurin osa kikkailusta kuitenkin aika hyödytöntä, kun ajattelee millainen laskuvarjo toi peräkontti on.
Mun mielestä sivupeltien kiinnittäminen suoraan ylä ja alaputken väliin näyttää siistimmältä kuin kirjassa oleva L-tyylinen pelti... ja varmaankin sillä on jäykkyyteenkin merkitystä. hmm... paljon mietittävää vielä jäljellä