Page 2 of 5

Posted: 17 Jan 2007, 19:24
by Mika Hirvonen
Luulen että onnistuin löytämään oikean kardaanin. Mun mielestä molempien päiden laippa näytti samanlaiselta (olake n. 57mm). Keskilaakerin kohdalla on liukusysteemi. Täytyy vielä hankkia uusi laakeri ja kumihommeli.
Ladan perässä kiinni oleva on muistini mukaan vielä pienemmältä. Perien mukana tuli kolmea eri kokoa olevaa laippaa, joten ehkä joku niista sopii :)

Posted: 25 Feb 2007, 08:37
by Tomi Jutila
onko noita kytkimen päätyjä ja loiskelevyjä jo suomituotannossa vai pitääkö tilata ulkomailta...onko muilla tarvetta tilata,kannattaisko harkita kimppatilausta.?

Posted: 25 Feb 2007, 08:59
by markku
minun loiskelevy on hegellä piirrettävänä. ollu jo jonkin aikaa. joten niitä saadaan kohta suomesta. pian on saatava koneet kasaan. koneet oottaa vain loiskelevyjä muuten valmiiksi kasattuja.

kytkintä en ole työkiireiden takia kerenny piirtään ja nyt on paikallaan koneessa. eikä olis kyllä mahdollisuutta tehdäkkään kun työmaan koneet on aivan tukossa. laitan varakoneeseen kokeeksi kaksi painelevyä päällekkäin. oletettuun kisakoneeseen laitettiin kisa pääty. kolme konetta penkitetään joten yllätyksiäkin voi tulla mutta sekotellaan sitten. kytkin on helppo vaihtaa vaikka paikallaan autossa.

Posted: 25 Feb 2007, 16:58
by Tomi Jutila
onko yamahan koneissa esim. RN09 moottorin tyyppi?

RN01= kaasari
RN09=ruisku (-01-03)
RN12=2004 eteenpäin

olenko ymmärtänyt oikein??
missä näissä on se heikompi vaihteisto mitä kannaa(ko) välttää?

Posted: 25 Feb 2007, 17:09
by markku
kaasari koneissa 98-99 huonompi laatikko ja 00-01 parempi(ilmeisesti sama kun ruiskussa).

Posted: 25 Feb 2007, 19:41
by PMC
RN01=98-99 Kaasarit, ilmoitettu teho 150hv
RN04=00-01 Kaasarit, ilmoitettu teho 150hv
RN09=02-03 Ruisku, ilmoitettu teho 152hv
RN12=04-> ilmoitettu teho +172hv

R1:sen laatikko on koneen heikoin lenkki kaikissa vuosimalleissa, erityisesti RN01 moottorin kakkosen rattaat. Monissa RN01 koneissa on laatikko on korjattu pyöräkäytössäkin ja rattaat ovat korvattu uudemman koneen vahvemmilla osilla. Ei RN01 koneita kannata vieroksua laatikon takia. Laatikon korjaus ei maksa maltaita, jos sen korjaa ajoissa (Kakkonen alkaa pomppimaan vedossa pois päältä). Laatikkorikko voi osua uudempiinkin koneisiin, jos sitä kurittaa liian kovalla kädellä.

T:Jani

loiskelevyt

Posted: 26 Mar 2007, 17:01
by Sume
Moniko tarvitsee loiskelevyä R1:seen? Nyt niitä sais a 20e/kpl. Tarvitsijat ilmoittakaa mahdollisimman nopeesti tänne.

Posted: 26 Mar 2007, 19:33
by PMC
Meidän tiimi ostaisi 2 kpl loiskelevyjä.

T:Jani

Posted: 26 Mar 2007, 21:19
by Tomi Jutila
tänne yksi,minne maksetaan?

Posted: 26 Mar 2007, 21:24
by Sume
Tomi wrote:tänne yksi,minne maksetaan?
Pistän tilitietoja tänne sit ku saadaan levyt valmiiks.

Posted: 28 Mar 2007, 15:39
by Sume
meneekö lisää levyjä? Markun ja Särkelän porukoiden tiedän, mut onko tosiaan noin vähän tarvitsijoita. :?

Posted: 11 Apr 2007, 01:09
by Mika Hirvonen
Okei... taas rantauduttu Suomeen. Mulla olisi tarvetta yhdelle, jos niitä on vielä tarjolla.

Posted: 11 Apr 2007, 16:08
by Sume
Nyt olis loiskelevyjä valmiina. Hintaa tulis postikulujen kans 20e/kpl. lähettäkää sähköpostia mulle montako otat ja osote mihin pistetään tulemaan. Koitan saada ne kirjekuoreen ja postimerkin kans ni tulee halvimmaks. pistän vastaus sähköpostiin tilinron mihin hoidatte maksut. joni.s@dnainternet.net

Posted: 11 Apr 2007, 17:09
by Mika Hirvonen
Hyvä ajoitus :) Mailia lähetetty.

Posted: 11 Apr 2007, 17:47
by Sume
Kitoos...kyl näit tääl jahkattiinki :lol: