Botniaring syksy 2012
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Botniaring syksy 2012
NO Ei todellakaan ole mikään myytti. hä.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Botniaring syksy 2012
Ihan vakavasti ottaen 721sen hopeinen kone ja pidempi/ohuempi pakosarja tuntui noin perstuntumalla ripeämmältä kuin 732:nen mustalla koneella ja superhypertuuning pakosarjalla&RAMairilla. Muuten auto kehitty koko ajan joten vaikea vertailla tota kulkupuolta.
Jukallahan ei RAMair ole käytössä eli se ei ainakaan tällä kaudella ollut auttamassa.
Jukallahan ei RAMair ole käytössä eli se ei ainakaan tällä kaudella ollut auttamassa.
Re: Botniaring syksy 2012
Onks tää RAMair sallittu autonkoneisille kaasarivehkeille?
Jyri Kellosalo #707
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Botniaring syksy 2012
Ei käsittääkseni mitään eroa onko auton vai mopon kone. Muista vaan, että omatekoset airboxit pitää mahtua peltien sisään.
Ja ihan oikeasti kannatta etsiä vauhtia jostain muualta kuin ram airista.
Ja ihan oikeasti kannatta etsiä vauhtia jostain muualta kuin ram airista.
-
- Aktiivi
- Posts: 116
- Joined: 30 Apr 2007, 09:44
- Location: Sillankorva
- Contact:
Re: Botniaring syksy 2012
Joo toi vauhti löytyy mun tallista... siinä saatta ens kesänä ihmetellä visirien takaa suut auki mikä puhalsi ohi....
-AUTOSSA PITÄÄ OLLA AUTON MOOTTORI-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
Re: Botniaring syksy 2012
Joo toi myyttihän murrettiin jo viime kesänä. Kierrosaika jurvassa meni kympän sisälle sukalla vs ram-air
Re: Botniaring syksy 2012
on se hyvä, että miehellä riittää tavotteita. tänä vuonna nopein alfa... ens vuonna ajetaan muilta monttu auki... seuraavana vuonna sitte...Jarkko Kellosalo wrote:Joo toi vauhti löytyy mun tallista... siinä saatta ens kesänä ihmetellä visirien takaa suut auki mikä puhalsi ohi....
hyvä jarkko, tavoitteita pitää olla