Page 4 of 5

Re: KK???FIN

Posted: 07 Jun 2013, 20:19
by markku
207hv ja 740kg ei hyvä yhdistelmä :oops: jos olis 207hv ja moponkoneisen paino niin sit vois olla kivaa :lol: . Eikös ne moponkoneiset tietysti jotain sellaisia olekin :?: vai oliko se ram air susu ainut sellainen :roll:

Re: KK???FIN

Posted: 07 Jun 2013, 22:00
by KakeK
suzus oli varmaa noin 170hp loppuaikoina välillä ehkä enempiki. muistelisin eka penkitys seinäjoen tekulla 117kw takapyörältä ilman kuivasumppuja ja cammandereita. moottorin alue ja terävyys ihan jotain muuta kuin fazer. toki toi mun uus auto ei oo vielä valmis nii ei voi ihan verrata. fazerin kone takapuolituntumalla ei mee mihkää suoralla, silti jurvan tais mennä 185 paras. suzukilla ei ikinä menty yli 187. nii ehkä toi fasu ottaa jurvas kans sen 187 ku se on säädöis.

Re: KK???FIN

Posted: 08 Jun 2013, 07:13
by Tomi Jutila
fazu/suzu vertailussa perse "huijaa" pahasti kun painoeroo lähes 100kg, on se vaan niin tajuton määrä rautaa tommosessa kikottimessa.

Re: KK???FIN

Posted: 23 Aug 2013, 19:34
by KakeK
Jahas jos nostais koneen keulalle huomenis ja ottais savut. Jos vaikka sais motivaatiopiikin lähtiä ajeleen ringille.

Re: KK???FIN

Posted: 07 Oct 2013, 10:51
by KakeK
Talven aikana olis tarkoitus mittailla autosta painopisteen korkeus ym. pieniä juttuja. Jos ens kesänä olis sitte aikaa ajaa edes joku kisa toimivalla alustalla. Kaippa viiden vuoden harrastelun jälkeen on aika jo perehtyä tarkemmin asiaan jos meinaa ajaa lujempaa :wink:

Re: KK???FIN

Posted: 07 Oct 2013, 22:57
by kippo
KakeK wrote:Talven aikana olis tarkoitus mittailla autosta painopisteen korkeus ym. pieniä juttuja. Jos ens kesänä olis sitte aikaa ajaa edes joku kisa toimivalla alustalla. Kaippa viiden vuoden harrastelun jälkeen on aika jo perehtyä tarkemmin asiaan jos meinaa ajaa lujempaa :wink:
eikös tästä ollut jo suunnitelmat tälle kauelle "ns.nopein laite" eikä ne nytkään paljosta kiinni jäänyt kevään "jurvassa nopein aika ja sitä rataa"

Re: KK???FIN

Posted: 08 Oct 2013, 08:29
by KakeK
nyt olis pitkä talvi aikaa syventyä alustaan ku ajettavuuden ongelmat on tiedos :)

Re: KK???FIN

Posted: 29 Dec 2013, 15:43
by KakeK
Synttäripäivän kunniaksi autoon tuli asenneltua RamAir. Kyllä lähtee :)

Re: KK???FIN

Posted: 29 Dec 2013, 19:04
by Tero Frondelius
KakeK wrote:Synttäripäivän kunniaksi autoon tuli asenneltua RamAir. Kyllä lähtee :)
Saako sitä tulla katsomaan?

Re: KK???FIN

Posted: 29 Dec 2013, 21:04
by Tomi Jutila
Tero Frondelius wrote:
KakeK wrote:Synttäripäivän kunniaksi autoon tuli asenneltua RamAir. Kyllä lähtee :)
Saako sitä tulla katsomaan?
Joulu meni jo :wink:

Re: KK???FIN

Posted: 29 Dec 2013, 21:13
by Tero Frondelius
Tomi Jutila wrote:
Tero Frondelius wrote:
KakeK wrote:Synttäripäivän kunniaksi autoon tuli asenneltua RamAir. Kyllä lähtee :)
Saako sitä tulla katsomaan?
Joulu meni jo :wink:
No saisko sitten valokuvan ja joitain päämittoja :D
Onko Tomilla samanlainen?

Re: KK???FIN

Posted: 29 Dec 2013, 22:22
by Mika Hirvonen
25cm ja ranteen paksuinen?

Re: KK???FIN

Posted: 30 Dec 2013, 07:47
by Tomi Jutila
Mika Hirvonen wrote:25cm ja ranteen paksuinen?
ja syyliä varressa :shock:

Re: KK???FIN

Posted: 06 Aug 2014, 21:11
by KakeK
Ilmo maksettu kerranki ennakkoon, öljyt+suodatin vaihdettu. Vielä vaatii uuden katkaisijan kiinalaisen tilalle et pysyy pumput ja puhaltimet päällä. Sitte voiski pakata kaluston kyytiin odottaan Ahvenistoa josko torstaina olis jo paikalla. Eipä oo viimeiseen vuoteen tullu paljo ajeltua=2 kertaa jurvas iltasessio.

Re: KK???FIN

Posted: 06 Aug 2014, 22:06
by KakeK
nii ja ne siirtokilvet. vai onko vakuutuksia kyselty :?: