Mika Hirvonen wrote:Tomi, käytitkö pakosarjan alapuolella olevia pieniä korvakkeita moottorin kiinnitykseen? Aloittelin eilen moottorin kiinnittämistä, mutta noi pikkukorvakkeet on hankalammat hyödyntää kuin Fazerissa.
en. vaihdelaatikon pitkät korvat ja kannenpäästä laturinpuolelta oli kone kiinni. koneen etupuolella kannen juuressa oleva korva on heikko, se murtui ihan ilman syytä kun A-mallin pukki meni alatukivarren korvakkeen viereen runkoon, pukista oli pultti pois suurimmanosan kaudesta ja hyvin pysyi joten kolmenpisteen kiinnitys riitti (myös 705:ssa näin) https://plus.google.com/photos/11731470 ... 6600595426
muutin nyt hieman tuon kiinnityspultin rakennetta joten käytän kyllä tuota kiinnikettä jatkossa
Mulla tuli noihin alakorviinkin pienet tuet. Vielä täytyy tehdä tuet lohkon/kannen päissä oleviin kohtiin. Näyttää olevan joku erikoiskierre niissä, joten piti jättää homma kesken.
Mika Hirvonen wrote:Näyttäisi kaikilla olevan erilaiset ratkaisut
Mulla tuli noihin alakorviinkin pienet tuet. Vielä täytyy tehdä tuet lohkon/kannen päissä oleviin kohtiin. Näyttää olevan joku erikoiskierre niissä, joten piti jättää homma kesken.
aattelin jotta tuki on parempi mitä ylempänä tukipisteet on
pultit on hienokiertesiä , oisko ollu 12x1
Laturin puolen kiinnitin molemmista orkkis kiinnityspisteistä (myös erikoinen kierre) ja siitä suoraan runkoon. Tukea ei oikein voinut vetää alas runkoputkiin kun rattiakseli kulkee siellä.. olis tullut turhan ahdasta. https://lh4.googleusercontent.com/-Fvnq ... MG6527.JPG
Kierre taitaa olla 10 x 1,25. Mulla osuu toinen noista kierteistä juuri keskelle runkputkea eli ajattelin tehdä sopivan mittaisen holkin ja vetää pultin runkoputkesta suoraan läpi.