Page 1 of 1

PT 708 projekti

Posted: 03 Nov 2013, 18:27
by tuomo kellosalo
Projekti taitaa odottaa tulevaisuuteen ,kun seuraa kirjoituksia. Autot on muuttumassa MP koneisiksi,joten auton moottori on altavastaaja ellei sitä voi kierrätää 10.000 on liian kallista tällä hetkellä harrastaa siojoituksista 5-10. ? Tv. Tuomo

Re: PT 708 projekti

Posted: 07 Nov 2013, 20:31
by kippo
kyllähän se totisesti niin on että ei autonkoneella harrastaminen ole yhtä halpaa kun mp-koneella autonkoneen aihion ostoon menee jo yksi mopokone ja sen viritys osiin toinen ja kolmas menee kun laitetaan kaasarit ja sytytys laitteet ja neljäs moponkoneen hinta menee vaihteistoon että paljon kalliimpi mestaruus pysti on mulle tulossa kuin jos tomi olis voittanut kun sillä ei särkynyt kun kaksi konetta kauden aikana ja markolta meni vaan kaksi ja antilta menikö kolme ja terolta kolme

Re: PT 708 projekti

Posted: 08 Nov 2013, 07:52
by BATMAN
Mikäs näitä moponkoneita rikkoo?

Re: PT 708 projekti

Posted: 08 Nov 2013, 08:34
by KakeK
Unohdit jarkko mun koneen kilahduksen.
kyllä kilpuris kuivasumppu pitääs olla jos ei meinaa kyykkiä öljysilmän vieres joka välis :)

Re: PT 708 projekti

Posted: 08 Nov 2013, 10:14
by Tomi Jutila
BATMAN wrote:Mikäs näitä moponkoneita rikkoo?
mulla affen konerikon syy oli kytkimessä jolle ei voinut mitään, sama kun sytytystulpan sielu irtois, minkäs sillekkään voit. Toisen syy oli ehken öljynylitäytön vähyys ja uuden Jurvan pitkäkurvi, seurasin koko vkl öljysilmää ja kerran taso oli yamahan maksimissa. Öljynlisäys Sillon oli myöhäistä

Re: PT 708 projekti

Posted: 08 Nov 2013, 10:19
by Marko Leino
Mun konerikko Kemorassa oli ihan omaa tyhmyyttä liian vähän öljyä ja kierroksia liikaa.

Re: PT 708 projekti

Posted: 08 Nov 2013, 15:52
by KakeK
+ just avasin yhden mikä olis räjähtäny varmaan seuraavas lähdös :) (Yamaha)
Tulee Suzukia ikävä pikkuhiljaa :oops: