PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
vihdoin päästy autoja rakentamaan myös kannuksessa. siis niinkuin että tulee jotain näkyvääkin. tonin auto lähes nipussa.... ehkä ...maanantaina. paitsi lokasuojat jotka laitetaan uudet, vanhat oli jotenkin rypistyneitä.
jurvan jälkeisestä syndroomasta selvitty, ja laitteet purettu, mun autosta mennýt kiertokangen laakeri, saanut kipeää varmaan niistä vaihdemisseistä( vitoselta suoraan kakkoselle varmaan noin 10 kertaa).
nyt tarttis uuden kampuran, kiertokankia onneksi löytyy sarja hyllystä. vaihdelaatikosta löytyi toivon mukaan syy, miksi vaihteet ei mennyt päälle. tonin auto kunnossa.
nyt tarttis uuden kampuran, kiertokankia onneksi löytyy sarja hyllystä. vaihdelaatikosta löytyi toivon mukaan syy, miksi vaihteet ei mennyt päälle. tonin auto kunnossa.
Re: pt708fin tt709fin rakentamista
auto vihdoin käynnissä
Re: pt708fin tt709fin rakentamista
708 ja 709 sekä 711 käynyt radalla näyttäytymässä. autot takaisin talliin ja remonttiin. ei mitään niin isoa etteikö kemotaan päästäis. 708 rupes vetarin stefa jälleen vuotamaan, oliskohan tuo mahdollista että ei kestä lämpöä tarpeeksi, kun aina vaihtamalla on vuotamatta jonkun aikaa.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: pt708fin tt709fin rakentamista
Mullakin on jänyt käsitys, että jarruista tuleva lämpö lyhentää vetareiden laakerien elinikää. Tuntuisi, että omassa autossaa takajarrut käy kuumempana kuin edessä. Jarrut on takana syvemmällä ja lokarikin haittaa ilmavirtaa.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: pt708fin tt709fin rakentamista
mulla ei ongelmia mutta 50mm alumiininen levikepala varmaan vaikuttaa?
Re: pt708fin tt709fin rakentamista
tilasin viton tiivisteen, pitäis kestää enemmän lämpöä, kylläkin vain yhden, eikä tule ennen kemoraa. ovh oli jotain luokkaa 45 + alv.
viime kesänä kun toni oli ajamassa helteellä, perän ulkolämpötila nousi muistaakseni 95 asteeseen, joka tapauksessa se oli jotan järkyttävää.
viime kesänä kun toni oli ajamassa helteellä, perän ulkolämpötila nousi muistaakseni 95 asteeseen, joka tapauksessa se oli jotan järkyttävää.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
708 alakerta kasassa, ehkä viikonlopun aikana sais kannen tarkistettua ja viikolla kasattua koneen nippuun. lähestulkoon joka venttiili näytti vuotavan jonkunverran.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
nyt se myrkyn lykkäs. voi olla että kannen korjaaminen tulee maksamaan niin paljon, että pitää palata vanhaan, ensimmäiseen kanteen takasi.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
mikettes siihe on tullu?pasi.t wrote: nyt se myrkyn lykkäs. voi olla että kannen korjaaminen tulee maksamaan niin paljon, että pitää palata vanhaan, ensimmäiseen kanteen takasi.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
ongelmia ohjari puolella. kaks oli murtunut kanavan puolelta. voi olla, että meni jo alkukaudesta kemoralla, silloin siinä vaihto mississä. ohjarit varmaan 20€ kappale ja niitä on 20kpl. + vaihtotyö, varmaan saman. sitte pitäis tehä venttiilit jne. täytyy kehittää jotain muuta.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
Eiks ne kanavassa olevat ohjurit ole muutenkin vaan virtauksen tiellä? Loputkin vaan pois...
Tai sitten luja usko siihen ettei tartte tehä kun ne 2kpl.. Se olis motorsportiks vielä halapaa ku puuro.
T
Tai sitten luja usko siihen ettei tartte tehä kun ne 2kpl.. Se olis motorsportiks vielä halapaa ku puuro.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
sjoella ottanu 10 paikka ohjurin vaihdosta ku legendoihin vaihdeltu.
Re: PT 708 FIN ja TT 709 FIN rakentamista
vähän muuttelin ohjureita, siis päällisin puolin, jos kokeilis vaan tolleensa, olis ainakin tässävaiheessa locostia.