Page 1 of 2

R1 moottorin asennus locostiin

Posted: 27 Mar 2007, 15:29
by Tomi Jutila
moottorin asennus aloitettu ja kysymyksiä tuntuu olevan ihan riittävästi.

Posted: 29 Mar 2007, 22:34
by Tomi Jutila
auttakee auttakee.....ensimmäinen "asiantuntija" oli jo sitä mieltä etten kerkiä kemoraan.hommaa on tietysti aikalailla varsinkin kun aivan uppouotoon kamppeeseen pitäisi perehtyä pikapikaa eikä aikaisempaa rakentelukokomusta tälläisistä vehkeistä eikä kilpa autoista ole sen enempää.

kysymyksiä tulee lähes päivittäin lisää...

Posted: 29 Mar 2007, 23:14
by PMC
Soittele, niin eiköhän noihin kysymyksiin löydy vastaukset.

T:Jani
045 1306 871

Posted: 29 Mar 2007, 23:52
by markku
miksei kerkiäis veteliin :?: meillä voit käydä kattomassa miten ei kannata tehdä niin säästyy virheiltä. eikä ole pitkämatka :lol:. kaikkiin kysymyksiin löytyy vastaus :wink: .

Posted: 31 Mar 2007, 21:14
by Tomi Jutila
poikkesin Markun pajalla joten kaikkiin kysymyksiin on toistaiseksi vastaus ja n.30 valokuvaa muistin virkistyksenä!!!!!

on hienoa kun saa tarvittaessa niin monesta paikasta neuvoja,osia ym. tukea kun aikataulussa ei ole varaa kaiken kokeilemiseen kantapään kautta.

KIITOS!!!

Posted: 31 Mar 2007, 22:06
by pasi.t
:D kiva homma . tovottavasti olemme yhtä suurta perhetttä myös kisoissa.

Posted: 02 Apr 2007, 23:20
by hege
Jos viimevuosien meininkiä muistelee, niin meillä ei ainakaan ole ollut varaa olla vihamielisiä kanssakilpailijoiden kanssa. Varikolla on kuitenkin niin paljon resursseja käytettävissä jos (ja kun) hätä ja tarvis iskee.

Nimim. tavaroiden ja työkalujen ykköslainailija.

PS. Meillä näyttää olevan malibun jatkojohto tallillaa kun se unohtui niiltä Alastaron kisapaikalle, ihmeteltiinkin kun on niin... malibun näköinen. Ei hätää, tuodaan se sitten ensi kisaan että saa takaisin.

Posted: 15 Apr 2007, 21:05
by Tomi Jutila
onko R1 oma bensapumppu "imevä" eli käykö locostiin missä tankki on alhaalla?

muuten projekti sujuu hyvin,savut saadaan ehkä ensiviikonloppuna jos pakosarjan vääntäjä hoitaisi vaan hommansa viikolla.

Markun tietotaidolla ja osilla todella merkittävä osuus tässä hommassa....muuten oltaisiin aika hukassa.

Posted: 16 Apr 2007, 00:05
by markku
ainakin audunin autossa on alkuperäinen pumppu käytössä. tankista en sit tiedä tarkemmin :oops:. mulla on yksi alkuperäinen pumppu hyllyssä ylimääräisenä. laitoin omaan bilteman pumpun ja paineensäätäjän.

jytää yamaha muuten aika kivasti kun laitoin toiset neulat ja suuttimet :lol:. tekis mieli radalle :twisted: .

en minä mitään tiedä kunhan arvailen/kokeilen tai olen jo kyselly muilta :wink:

Posted: 16 Apr 2007, 18:28
by Tomi Jutila
laitan ainakin aluksi omalla pumpulla varapumppu ei olisi varmaan haitaksi...

Posted: 22 Feb 2008, 07:41
by BATMAN
Riittikös se jammun oma pumppu, vai pitikö käydä biltemassa?

Posted: 22 Feb 2008, 16:19
by Tomi Jutila
juu riitti kyllä mutta ajoin sillä systeemillä vaan yhden testin,sitten laitoin 2 kpl bilteman pumppuja ja paineensäätimen.

pumput biltemassa 19.90e 52-3228 säädin n.40e

Re: R1 moottorin asennus locostiin

Posted: 01 Mar 2010, 13:09
by Marko Leino
Miten alas ootte R1:sen koneen laittaneet, tuleeko paljonkin alle runkoputkista vai putkien tasalle? Ja kuinka eteen kone kannattais viedä?

Re: R1 moottorin asennus locostiin

Posted: 01 Mar 2010, 13:19
by Tomi Jutila
itte laitoin vanerin pohjaan ja runkoputkien väliin 19mm profiilin pätkät,ehkä vähän ylemmäs olisin ottanu mutta nyt kaasarit on just luukun sisäpuolella.
kyllähän viimesin muoti on ollu hilata koneet eteen mutta oikeesti viisaat (hege) on laittanu aika taakse.

Re:

Posted: 01 Mar 2010, 13:21
by Tomi Jutila
Tomi wrote:juu riitti kyllä mutta ajoin sillä systeemillä vaan yhden testin,sitten laitoin 2 kpl bilteman pumppuja ja paineensäätimen.

pumput biltemassa 19.90e 52-3228 säädin n.40e



ÄLKÄÄ NYT HELVETISSÄ laittako noita bilteman pumppuja.
terv.nimin. puolkesää vituiks.