Page 12 of 12

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 24 Jun 2014, 18:11
by pasi.t
:?: Lista on pitkä ja lohduton:

1. perä on melko huonossa hantissa Jurvan jäljiltä, kiitos Pasin, pinjonia kiristeltiin siellä pariin otteeseen, eli se pitäisi saattaa kuntoon. Uusi banjo on odotellut jo riittävästi noita venäjän välityksiä, eli ihka uusi 3.9 välitys ja lukko paikalle.

:oops: En kait mää rikkonut sitä?

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 25 Jun 2014, 09:17
by Jari Kauttonen
pasi.t wrote: :oops: En kait mää rikkonut sitä?
Et suinkaan, luulen että sinun ansiosta sain tuloksen juuri toisesta kisastakin, mikä oli ekstraa tavoitteisiin nähden. Kiitokset vielä näin melkein vuoden jälkeen.

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 08 Jul 2014, 11:58
by Jari Kauttonen
Jotain sentään saatu aikaan...

Nyt kentälle ja kohti Koreaa :(

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 22 Jul 2014, 09:21
by Jari Kauttonen
Jari Kauttonen wrote: Lista on pitkä ja lohduton:

1. perä on melko huonossa hantissa Jurvan jäljiltä, kiitos Pasin, pinjonia kiristeltiin siellä pariin otteeseen, eli se pitäisi saattaa kuntoon. Uusi banjo on odotellut jo riittävästi noita venäjän välityksiä, eli ihka uusi 3.9 välitys ja lukko paikalle.
2. Jäähdytys ongelmat pitäisi tappaa, hyllyssä odottelee uusi alumiini syyläri Locost mitoilla
3. Öljysäiliö puhaltelee edelleen öljyä pois, eli kai siihenkin pitäisi panostaa?
4. Pakosarjasta löytyi halkeama, eli sekin menee uusiksi samalla. Koitetaan tuota yleisintä prätkä sarjaa mitä kaikilla on.
5. Kai koneen sähköjäkin pitäisi hiukan siistiä ettei tarvi jeesusteipillä kasata nippuun konehuoneessa. Ja edelleen ajellaan kytkin pohjassa! Eli kai tuo puuttuva 1000rpm pitäisi kanssa saalistaa johtosarjasta talteen?
6. Kardaani tunnelikin kaipaisi säätöä ettei kovimmissa joustoissa nappaa kiinni.

Tossahan sitä listaa onkin taas riittämiin. Pitää siirtyä keskeytymättömään kolmivuoroon, eli 8h oikeita töitä, 8h kotihommia ja perheen kanssa ja 8h auton laittoa ja loput nukkumiseen... Tosin muutama työmatka pilaa taas osiltaan suunnitelmia :evil:
No niin Alastarolla tuli piipahdettua korjaamassa autoa eilen :roll:
1. Perä sanoi POKS! Eli tuo odotettu kävi, uusi banjo on kasauksessa ja pitäisi olla parin viikon päästä kunnossa.
2. Jäähdytys ongelma poistettu :) 30 astetta lämmintä ja koneen lämmöt nousi parhaimillaan 90 asteeseen!
3. Vanhalla säiliöllä mentiin vielä, mutta uusituilla linjoilla --> huomattavasti toimivampi kuin aiemmin.
4. Sähköjä uusittu huimasti (flekti, lämpöanturi ja vesipumppu :mrgreen: ) eli tasan ne mitkä piti katkoa muiden töiden tieltä.
5. Kardaani tunnelille annetaan hiukan plasma hoitoa jossain vaiheessa, eli leikeillään kappaleiksi ja siirretään lisää hantinpuolelle

Tuosta on hyvä jatkaa taas ensi kesänä kun ollaan maisemissa...

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 24 Jul 2014, 13:10
by Jari Kauttonen
Niin penkki menee kanssa uusiksi, jostain syystä -20kg ei oikein sovi enää vanhaan penkkiin :mrgreen:

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 24 Jul 2014, 13:41
by kippo
Sullahan on ollut kova lääkekuuri vai onko ulkomaan madot ottanut vallan :D

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 16 Jun 2015, 12:16
by Jari Kauttonen
Eilen tuli hiukan ulkoilutettua autoa Alastarolla ja uuden perän sisään ajoa...
Perä tuntui toimivan ihan ok, huomattava ero lukossa ainakin :D
Jarrujen kanssa oli hiukan hässäkkää, oikea eturengas sauhutteli pitkin iltaa, kunnes kone antoi savut ulos :evil:
On perin pomppuisessa kunnossa Alastaron rata... meinaakohan pojat korjailla vanhaa osaa samalla kun alkavat uutta tekemään? Syytä olisi...

Nyt lähtee vanha runko kierrätykseen ja 716 vaihtuu runko ja samalla ohjaus siirtyy oikealle, eli tuossa kesän ohjelmaa, katsotaan miten ehtii värkkäämään, jos vaikka johonkin kahinoihin ehtisi... Tuo Parnün kisa siintää edelleen mielessä :roll:

Re: JK 716 FIN+Muutama aloittelijan kysymys

Posted: 07 Jan 2017, 10:22
by Jari Kauttonen
Ja tämä siirtyi eilen uuteen kotiin.