MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Jiiihuuu
Auto yllätysvalmistui, huomenna suunnitelman mukaan Apparalle treenaamaan...Numerokin on valmiina ja sponssitarrat...
Voi että on hienoo. Tossa ois tosi houkuttela 700m asvalttilenkki kotikorttelin ympäri ))))
Koura13&Markku THÄNKS!
Tuomo
Voi että on hienoo. Tossa ois tosi houkuttela 700m asvalttilenkki kotikorttelin ympäri ))))
Koura13&Markku THÄNKS!
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Joopa
Ei liene mikään yllätys että parin ekan ratakäynnin jälkeen auto on palapelinä tallissa ja lohko ja kansi koneistamolla...Löyty pientä rapelia muutamasta kohdin, mm. kaikista männistä löytyi itchy bitchy pienet jäljet kontaktista venttiilien alalaitojen kanssa...JA takapään stefa vuoti suppilon lailla. Vauhtipyörä urilla ja kytkimestä kitkapalat murusina. Ilmeisesti myös venttiilinohjurit paskakkiksena tuon mäntäkontaktin vuoksi. Suorastaan iheme että tuo ei ole räjähtänyt. Hyvä niin.
Positiivista on se, että kampi ja veivit ynnä laakerit ovat alustavan tarkistuksen mukaan ok ja std mitoissa. Ja se että poljinasetelmaa saa siirrettyä 50mm eteenpäin. Jos vaikka sopis kohta käänteleen sitä hassua pyörylää siinä kojelaudassa, siis sitä, joka on jotenkin kytketty eupyöriin.
Ja myönteisellä puolela ehkä sekin että mitä ilmeisimmin nokkakepit ei ollu oikeessa järjestyksessä...Tiedä vaikka käyntiä vois tuosta vielä parantaa.
Mutta jos lohkosta saa vielä nyt oleville männille kalua ja mitään suurempaa ei löydy niin tulevana viikonloppuna koetetaan niputtaa taas ja keskiviikkona affelle.
Mutta mitä tohon vapaaseen luokkaa tulee niin pitää vähän harkita onko se oikee paikka ottaa ekaa kisalähtöö, kommentteja on tullu molempiin suuntiin. Siellä on niitä isoja ja kalliita kukaties seassa...
Tuomo
Positiivista on se, että kampi ja veivit ynnä laakerit ovat alustavan tarkistuksen mukaan ok ja std mitoissa. Ja se että poljinasetelmaa saa siirrettyä 50mm eteenpäin. Jos vaikka sopis kohta käänteleen sitä hassua pyörylää siinä kojelaudassa, siis sitä, joka on jotenkin kytketty eupyöriin.
Ja myönteisellä puolela ehkä sekin että mitä ilmeisimmin nokkakepit ei ollu oikeessa järjestyksessä...Tiedä vaikka käyntiä vois tuosta vielä parantaa.
Mutta jos lohkosta saa vielä nyt oleville männille kalua ja mitään suurempaa ei löydy niin tulevana viikonloppuna koetetaan niputtaa taas ja keskiviikkona affelle.
Mutta mitä tohon vapaaseen luokkaa tulee niin pitää vähän harkita onko se oikee paikka ottaa ekaa kisalähtöö, kommentteja on tullu molempiin suuntiin. Siellä on niitä isoja ja kalliita kukaties seassa...
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
itte kyllä lähtisin ennemmin ekaks avoimeen,näkyis olevan kuus autoo mukana joista ei vauhdin puolesta pitäis olla vastusta noviisillekkaan (mini,lada,tdi seatti) meijän omissa lähdöissä kun on kuiteskin parikytä autoa ja välillä on ollu vähät tsäpinääkin.... ja tumpille alastaro olis vielä aika lähellä.
704 taas nipussa, iskusta ei vielä tietoo. Käy ja kukkuu paikallaan kuiteskin. Nyt vois vielä kikkailla ja kokeilla kiinteää ennakkoo, käy nimittäin hienoo tyhjäkäyntiä 30 asteella ja sammuu 16 kohdilla...Joku 26-30 kiintee vois toimia...Kunnes ehdin johdottaa ton suorasytyn. Kuinkahan vahvoja noin tonkan startit on ?
Dynoveto jää nyt väliin, en ota riskiä että räjähtää hallissa, mieluummin menen affelle keskiviikkona ja ajellaan varovasti että pysyy pata ehjänä Alastaroon saakka.
Tuomo
Dynoveto jää nyt väliin, en ota riskiä että räjähtää hallissa, mieluummin menen affelle keskiviikkona ja ajellaan varovasti että pysyy pata ehjänä Alastaroon saakka.
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Nonih, nyt on äkkinäisellle riittävästi pauhua...Eikä kone sopivilla öljyillä hirveesti edes huohota. hyvin pärjää yhdelä letkulla kannesta ja limupullolla. Jälkikäteen ajateltuna BelRayn öljyillä ei huohottanut ollenkaan, pikku haverin jälkeisillä Valvolinella sitten tuli reilu desi iltapäivässä.
Harmi vaan että kytkin sai radan ohessa taas öljyä letkurikon seurauksena. Vaan uusi asetelma on jo menossa reikään ja auto huomenna ajokunnossa.
Alastaroon näillä näkymin päästään historicciin, muu testailu / ajaminen jää ny budjettisyistä väliin.
Kylä lähtee...mitä nyt pieniä käynnistys ja pensan tulvimisongelmia mutta eiköhän ne selviä.
Tuomo
Harmi vaan että kytkin sai radan ohessa taas öljyä letkurikon seurauksena. Vaan uusi asetelma on jo menossa reikään ja auto huomenna ajokunnossa.
Alastaroon näillä näkymin päästään historicciin, muu testailu / ajaminen jää ny budjettisyistä väliin.
Kylä lähtee...mitä nyt pieniä käynnistys ja pensan tulvimisongelmia mutta eiköhän ne selviä.
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Jaahas.
joku on vienyt autosta lähes kaiken tekniikan. Uutta makoilee pitkin ja poikin tallia. Pitäsköhän ostaa lisää runkoja vai myydä osia?
Näyttää siltä että vaihtuu ainakin perä, kardaani, vaihteisto, kytkin ja moottori. Etunavat, jarrut, rengaskoko ja kojelauta. Ohjausakselia pitää hiukan siirtää ja kardaanitunnelin pellitystä muuttaa. Kardaanilenkit sääntöjen mukaisiksi.
koko sähköjärjestelmä menee luonnollisesti uusiksi, bensatankki, pumput...
juu ja poljinasetelmakin meni vaihtoon. Pitäsköhän vielä paivittää turvakaaria?
Onkos hyviä linkkejä irto-osien keräämiseen tarkoitetuista matoista vauhtipyörän ympärille?
Toivottavasti synkät syyskelit jatkuu ettei tee mieli ulos tallista
Tuomo
joku on vienyt autosta lähes kaiken tekniikan. Uutta makoilee pitkin ja poikin tallia. Pitäsköhän ostaa lisää runkoja vai myydä osia?
Näyttää siltä että vaihtuu ainakin perä, kardaani, vaihteisto, kytkin ja moottori. Etunavat, jarrut, rengaskoko ja kojelauta. Ohjausakselia pitää hiukan siirtää ja kardaanitunnelin pellitystä muuttaa. Kardaanilenkit sääntöjen mukaisiksi.
koko sähköjärjestelmä menee luonnollisesti uusiksi, bensatankki, pumput...
juu ja poljinasetelmakin meni vaihtoon. Pitäsköhän vielä paivittää turvakaaria?
Onkos hyviä linkkejä irto-osien keräämiseen tarkoitetuista matoista vauhtipyörän ympärille?
Toivottavasti synkät syyskelit jatkuu ettei tee mieli ulos tallista
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Edistystä, yes.
Posti on kannellut salaperäisiä paketteja maailman ääristä, nyt alkaa taas olla tekosyyt vähissä rakentamisen suhteen. Auto olis rullaava taasen kun saisin paikallistettua volvon jaolla olevat ympyrät jostain. Mieluiten lähes ilmaiseksi...
Kardaani olisi seuraava suurempi pala työnalle otettavaksi. Pitää vaan ensin laittaa noiden uusien osien kanssa pyörilleen että näkee kaiken olevan irti maasta kuski kyydissä
T
Posti on kannellut salaperäisiä paketteja maailman ääristä, nyt alkaa taas olla tekosyyt vähissä rakentamisen suhteen. Auto olis rullaava taasen kun saisin paikallistettua volvon jaolla olevat ympyrät jostain. Mieluiten lähes ilmaiseksi...
Kardaani olisi seuraava suurempi pala työnalle otettavaksi. Pitää vaan ensin laittaa noiden uusien osien kanssa pyörilleen että näkee kaiken olevan irti maasta kuski kyydissä
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Tampereella tapahtuu
Nyt sitten viikonloppuna sikaa korvista ja sääntöjen vastaiset runkoputket vaihtoon. Samalla hyvä kattella löytyykö runkopuolelta muuta korjattavaa.
Kardaani kahdesta palasta yhdeksi, vaihdekepukan siirtosarja ja konepelti. kun noi on tehty puuttuu enää johtosarjan ja ecun kanssa kikkailu. Ja poljinasetelma pitää vielä kiinnittää. Ynnä tehdä kampiakselin hihnapyörä laturille ja öljypumpulle sekä laturin kannake ja startille uusi paikka. Kytkin ja vauhtipyörä on mutta taitaa mennä vielä vaihtoon. Jokohan olis aika lukita vastaus että mitä vaihteistoo aikoo kesällä käyttää?
Ynnä tusata imusarja takaisin yhdeksi kappaleeksi ja tehdä jonkinlainen ilmanotto ja putsari. Ei taida vielä maanantaina olla käyntikunnossa....
Tumpelo
Kardaani kahdesta palasta yhdeksi, vaihdekepukan siirtosarja ja konepelti. kun noi on tehty puuttuu enää johtosarjan ja ecun kanssa kikkailu. Ja poljinasetelma pitää vielä kiinnittää. Ynnä tehdä kampiakselin hihnapyörä laturille ja öljypumpulle sekä laturin kannake ja startille uusi paikka. Kytkin ja vauhtipyörä on mutta taitaa mennä vielä vaihtoon. Jokohan olis aika lukita vastaus että mitä vaihteistoo aikoo kesällä käyttää?
Ynnä tusata imusarja takaisin yhdeksi kappaleeksi ja tehdä jonkinlainen ilmanotto ja putsari. Ei taida vielä maanantaina olla käyntikunnossa....
Tumpelo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.