Mika wrote:mä vaihdoin banjojen tilalle liittimet jotka sopi suoraan niihin wilwoodin liittimiin. Taakse piti vaihtaa 90 kulman liittimet ettei letkut osunut takalinkkeihin.
miks vaihoit panjot pois?
onks sulla etusatulat suoralla liittimella...petellä on etusatulatkin 90 liittimellä lähtö ylöspäin,meinaanvaan että kummalla tulis jarruletkuun luontevammat kurvit
laitoin nyt eteen 90 kulmat ja nivelöidyt letkunpäätyosat,voin käyttää vanhoja letkuja ja asennus bolt-on.aika arvokkaita nippeleitä 50e neljä osaa...
panjojen kans tuli ongelmaks että pohjaako tiivisteet ennen kun kartiojenka kiristyy vai päinvastoin,kuulema wilwoodi suosittelee lähtöjä just 90/suoralla 1/8 npt osalla.
En suosittele porattuja levyja. Ei oikein mitään muuta etua kuin ulkonäkö. Tuppaavat kulumaan epätasaisesti (enemmän reikien kohdilta) ja ovat kalliimmat. Painoetu aika marginaalinen. Ei nykyaikaiset jarrupalat juuri mitään kaasunpoistoreikiä tartte. Sadekelille uritetuista levyistä saattaisi olla hyötyä. Mulla on sekä urat että reiät nykyisissä levyissä. Jatkossa tuskin tulee sellaisia enää hankittua.
Powerliteja on kolmella eri männänkoolla ja kahdella eri leveydellä (siis kuusi eri mallia.) Uskoisin että tossa kitissä on isoimmilla männillä, jotta vastaavat Taunuksen/cortinan mäntien kokoa. Kapean isomäntäisen satulan koodi on 120-8726. Muista ottaa millisillä adaptereilla. Brittien Cortinoissa on tuumaset kiinnikkeet.
Mika wrote:En suosittele porattuja levyja. Ei oikein mitään muuta etua kuin ulkonäkö. Tuppaavat kulumaan epätasaisesti (enemmän reikien kohdilta) ja ovat kalliimmat. Painoetu aika marginaalinen. Ei nykyaikaiset jarrupalat juuri mitään kaasunpoistoreikiä tartte. Sadekelille uritetuista levyistä saattaisi olla hyötyä. Mulla on sekä urat että reiät nykyisissä levyissä. Jatkossa tuskin tulee sellaisia enää hankittua.
Wilwoodin sivuilla on juttua rei'itetyistä levyistä ja niihin liittyvistä käsityksistä. Wilwood on ilmeisesti tutkinut asiaa ja haluaa korjata joitakin näkemysvirheitä, mitä noihin levyihin liittyy.