PK 722 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
PK 722 FIN
Kuljettajan nimi: Kyntäjä Petri
Vuosimalli -68
Paikkakunta: Nurmo
Lyhyt kertomus itsestään: Autourheilusta on aiempaa kokemusta muutaman jokkis kisan verran.
Auto
Rungontekijä: Omavalmiste (Yhteistyössä TN 714 FIN kanssa)
Moottori (viritysaste): Opel c20xe (virilastulla jotain 150-170 hv)
(kaasareilla 170-180 hv)
Vaihteisto: Ford Sierra 5v
Akselisto: Ford English 4.7 välitys, kitka lukko.
Jarrut: Edessä taunuksen levitetyt satulalat, jäähdytetyt levyt.
Takana vectran takasatulat ja escortin 240mm levyt.
Iskarit: GAZ
Lyhyt kertomus projektista: Auton rakentaminen aloitettiin syksyllä 2005, runko valmistui nopeasti.
Osien hankkiminen vaati hyviä hermoja(kytkinkoppa,kytkin,kardaani), sovitut toimitus ajat venyivät viikkoja.
Toimitusten viivästyminen vaikutti osaltaan siihen että auto ei kisassa mukana kaudella 06
Matalalla viritysasteella haetaan luotettavuutta ja mahdollisuutta ajaa paljon reeni kilometreja.
Vuosimalli -68
Paikkakunta: Nurmo
Lyhyt kertomus itsestään: Autourheilusta on aiempaa kokemusta muutaman jokkis kisan verran.
Auto
Rungontekijä: Omavalmiste (Yhteistyössä TN 714 FIN kanssa)
Moottori (viritysaste): Opel c20xe (virilastulla jotain 150-170 hv)
(kaasareilla 170-180 hv)
Vaihteisto: Ford Sierra 5v
Akselisto: Ford English 4.7 välitys, kitka lukko.
Jarrut: Edessä taunuksen levitetyt satulalat, jäähdytetyt levyt.
Takana vectran takasatulat ja escortin 240mm levyt.
Iskarit: GAZ
Lyhyt kertomus projektista: Auton rakentaminen aloitettiin syksyllä 2005, runko valmistui nopeasti.
Osien hankkiminen vaati hyviä hermoja(kytkinkoppa,kytkin,kardaani), sovitut toimitus ajat venyivät viikkoja.
Toimitusten viivästyminen vaikutti osaltaan siihen että auto ei kisassa mukana kaudella 06
Matalalla viritysasteella haetaan luotettavuutta ja mahdollisuutta ajaa paljon reeni kilometreja.
Last edited by Dohc4x4 on 23 Jan 2010, 20:49, edited 3 times in total.
Pete
0405883436
0405883436
kausi 2007
Asuinpaikkakunnan vaihto aiheuttaa sen että 722 ei valmistu kaudelle -07
Ajan S40 Racingiltä vuokratulla 704:sella kauden -07
Ajan S40 Racingiltä vuokratulla 704:sella kauden -07
Pete
0405883436
0405883436
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
- Posts: 259
- Joined: 18 Sep 2006, 09:03
- Location: Toholampi
- Contact:
Sunnuntaina olin testaamassa jurvas, eka veto puoli kierrosta ja varikolle.
Pakosarjalle tuli kurveissa öljyä ja aiheutti valtaisan savupilven, paikalla olleet moottoripyöräilijät oli aika kiinnostuneita mikä hajos.(Jotta rasvasinko koko radan).
Kone tila oli kuiva, ei öljyä oikeen missään!
Vähensin koneesta n. puoli litraa öljyä ja uudestaan radalle, 3-4 varovaista kierrosta ja taas savupilvi ja visiiri öljyyn.
Todennäkoisesti huohotus ei toimi kunnolla ja vena koppaan tuleen niin kova paine että se sylkee öljyt pakosarjalle.
Keskiviikkona tarkotus kokeella uurestaan ku modit on tehty.
Kierrosluku mittari on asennettava, jotta hoksais ajaako kolomosella vai vitosella
Pakosarjalle tuli kurveissa öljyä ja aiheutti valtaisan savupilven, paikalla olleet moottoripyöräilijät oli aika kiinnostuneita mikä hajos.(Jotta rasvasinko koko radan).
Kone tila oli kuiva, ei öljyä oikeen missään!
Vähensin koneesta n. puoli litraa öljyä ja uudestaan radalle, 3-4 varovaista kierrosta ja taas savupilvi ja visiiri öljyyn.
Todennäkoisesti huohotus ei toimi kunnolla ja vena koppaan tuleen niin kova paine että se sylkee öljyt pakosarjalle.
Keskiviikkona tarkotus kokeella uurestaan ku modit on tehty.
Kierrosluku mittari on asennettava, jotta hoksais ajaako kolomosella vai vitosella
Pete
0405883436
0405883436
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
on tosi harmi että käy tuollalailla "mutta se joka ei tapa se vahvistaa". ei muutakun tukivarret suoriksi ja kone käyntiin ja menoksi hämeenlinnassa kisataan vasta n.22.8 aikaa on tehda vaikka minkälaisia muutoksia jos ottaa asiaksi(kuin myös itseä pitää ottaa kohta niskasta kiinni että saa jotain valmista muutosta apparille autoon jotta kyyti lisään tyis)