Page 19 of 23

Re: PK 722 FIN

Posted: 10 Sep 2015, 14:15
by Mika Lindqvist
en ollu itte paikalla..

kyllä se ny ainaki kierroslukumittarin mukaan enemmän kierroksia ottaa. rajotin on muistaakseen 7200.
kisoissa vitosella suoran päässä noin 6000.rpm/175kmh
https://youtu.be/7JygBjG8AFs

oudolta näytti toi tehonmittaus

Re: PK 722 FIN

Posted: 10 Sep 2015, 16:41
by Mika Lindqvist
oisin kyl toivonu et olis ollu vähän enempi. petellä ollu lapulla 195...
no gpssästä kattoo sit kulkeeko yhtään paremmin...
tärkein oli se että näki että pysyy rikkaalla

Re: PK 722 FIN

Posted: 10 Sep 2015, 18:31
by markku
Oudon näköistä kieltämättä jos tuo oli tehonmittaus veto :shock: . Todellisuus voi olla paljonkin jotain muuta.

Kääntelittekö nokkia kuinka paljon? Sieltä vois löytyä yllätyksiä.

Jos tuo lappu olisi oikein niin suunnilleen samoilla tehoilla lähdetään motoparkkiin :lol: . Tosin meillä saattaa tehot laskea jyrkästi muutaman kierroksen jälkeen. Kuten ahvenistolla kävi lämpöjen takia. :oops: .

Re: PK 722 FIN

Posted: 10 Sep 2015, 18:40
by Mika Lindqvist
ei tehty säätötöitä.
se olis ollu lisämaksusta :oops:

nyt makso vaa satase ja näki ettei mee laihalle..

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Sep 2015, 18:07
by asassi
Mika Lindqvist wrote:236 nokat sattu jäämään imu 3.1 pako 2.6 auki ylhääl..
niilä mennään...
Moro!

Mitä nokkien valmistaja antaa lähtökohtasena ohjeena tohon ajoitukseen? Imu 3.1mm auki yläkuolokohdassa on ihan kelpo arvo, mutta onkohan liikaa tolle imunokalle? Vakionokissa vastaava arvo on ~1.3-1.7mm, rallinokissa ~1.9-3.5mm ja ratanokissa sitte 3.5 -> karkeesti. Paljonkohan on nokkien välinen kulma? Valmistajan ois hyvä tähänkin jotain karkeeta antaa. Muuten joutuu säätään monta iltaa? Millanen sytkä sulla on? Tarvis olla säädettävä.

t, Ari

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Oct 2015, 20:50
by Mika Lindqvist
ihan tyytyväinen oon moottoriin.. motoparkis kulki suoril ihan hyvin ja eile alastarolla oli aika liukasta ja jäi suoravauhdissa vaan kuuskilsaa vuodentakaseen vaikka kurveis joutu himmaa ku oli pluikast.
kierros aikaki jäi vaa kolmekymppää vaik ajoin yhensetin pelkästää mitensattuusääröillä luikastellen...

ny on sitte ajateltu kiinnostuneita ja toivotaan että joku innostuis hommaa oman auton..

Re: PK 722 FIN

Posted: 13 Oct 2015, 14:09
by Mika Lindqvist
ajodataa laspalmasista opelin koneella vaihteilla 3-4-5 himmeellä vs pelkällä vitosella...

Re: PK 722 FIN

Posted: 08 Nov 2015, 15:35
by Mika Lindqvist
vaarille leivottu isänpäiväkakku...

Re: PK 722 FIN

Posted: 25 Dec 2015, 22:55
by Mika Lindqvist
ennen kauden alkua tarttis taas synkat vaihtaa.. nelonen tällä kertaa menee päälle mut ei enää bois... :?:

onneks ne on melkee ilmasii mut tarttee aina ottaa moottorin ja lootan kaikkinee vekka.... :shock:

Re: PK 722 FIN

Posted: 27 Apr 2016, 20:58
by Mika Lindqvist
nonii... pikku hiljaa aletaa valmistatuu kautee..

ainii... ne synkat piti vaihtaa...

ny on veturi saatu leimaan ja kattotaan saaraanko kilpuria eheytettyä..

kemora on kyl yks niistä mis ei välttämättä nelosta tarvii...

Re: PK 722 FIN

Posted: 16 May 2016, 18:36
by Mika Lindqvist
pikku kevät huoltoa ja tää on vasta purkuvaiheesa..

Re: PK 722 FIN

Posted: 17 May 2016, 19:56
by Mika Lindqvist
ny öljyt saa rauhasa valuu enne purkuu

Re: PK 722 FIN

Posted: 18 May 2016, 21:59
by Mika Lindqvist
vaimo ei tykänny ajatuksesta että olisin leväyttäny laatikon terassin pöydälle joten tartti tehä työtilat uuteen klapikatokseen...

nelosen synkka katki, purku jatkuu huomena...

Re: PK 722 FIN

Posted: 19 May 2016, 08:23
by Tomi Jutila
Meillä olisin vienny muijan sinne klapuliiteriin.

Re: PK 722 FIN

Posted: 23 May 2016, 21:25
by Mika Lindqvist
ny o loota levällää. ois yks pikkuautoki rikki mut ei oo uutta tähähätää.

huomena niputustusta ja si ke lootaa paikallee ja si lokarin korjausta ja takajarrupalat o sulannu jo rauat eli uusiks ja renkaat vanteelle ja takavalot vaihtaa. traileris o valot rikki, pitäs neki. ja ainii... vakuutus kilpurii....

teen mitä kerkeen ja loput hoietaa varikolla.