Page 22 of 23

Re: PK 722 FIN

Posted: 04 Aug 2016, 19:35
by Mika Lindqvist
KakeK wrote:Joutuu ajella 25 pintaan jos meinaa tomia haastaa :roll:
no jos aikaajoa meinaat ni oot oikeessa 8)

Re: PK 722 FIN

Posted: 05 Aug 2016, 11:22
by Mika Lindqvist
kyllä tavotteena ois affen jälkeen pitää sarjajohto ja mestaruus vielä omissa käsissä motoparkkiin mentäessä. tarkottaa että 4 pistettä pitäs kerää enempi ku tomi.

ei sielä kukaan oo hirvosen jälkee ajanu 25 pintaan joten uskon että 26 aikoja ku saa veettyä ni on sit omista käsistä enää kii kisassa.

pikku muutokset auton perään vielä et sais keulan tarttuu varikon nousussa. nyt joutu liikaa nostaa siinä.

Re: PK 722 FIN

Posted: 24 Aug 2016, 21:37
by Mika Lindqvist
tommosta... ei muuta ku hommiin...

Re: PK 722 FIN

Posted: 09 Sep 2016, 07:23
by Mika Lindqvist
eilen purettiin vähän

Re: PK 722 FIN

Posted: 10 Sep 2016, 20:22
by Paavo Lämsä
Iha normi tarkastus(ko)?

Re: PK 722 FIN

Posted: 12 Sep 2016, 07:42
by Mika Lindqvist
Paavo Lämsä wrote:Iha normi tarkastus(ko)?
1 ja 2 sylinteris puristukset 2/3 osaa

Re: PK 722 FIN

Posted: 18 Sep 2016, 21:54
by Mika Lindqvist
runkolaakerit vaihettu.. jatketaan huome..

Re: PK 722 FIN

Posted: 21 Sep 2016, 21:49
by Mika Lindqvist
oolmoust redi tu motoparkki...
enää uupuu lakki ja sen kasaus / shimmaus..

huomena lähtään. loput kasataan varikolla..

Re: PK 722 FIN

Posted: 23 Sep 2016, 19:53
by Mika Lindqvist
valmista tuli just ennen vikaa settiä.. sitten kokeileen uutta setuppia.. kytkin ei toimi..

tuntuu kiertävän ok ja huiput 184.5kmh tuntus aika peruslukemilta. huomenna si kattoo miten kulkee... ainaki toimi yhen vedon

Re: PK 722 FIN

Posted: 31 Oct 2016, 19:11
by Mika Lindqvist
eilen kolme kuskilupausta kävi kokeileen muutamat setit alastarolla..

nyt auto peitelty talviunille klykolien turvin..

Re: PK 722 FIN

Posted: 20 Nov 2016, 21:45
by Mika Lindqvist
oon kuullu huhuu et 722 pääsis talveks lämpösee..

jos vaikka ens keväänä oikeen rullilla säädättäis kaasarit nyky setupille.

nykyään siis kiinni on mekaaniset nostimet ja eteläafrikast tilatut nokat.
nokkien mitatut arvot aiemmin kerrottu jokusen sivu sitten.
mekaaniset nostimet oli volvon t5 koneesta vuodelta noin 2003.

orkkis venttiilit on liian lyhyet ja kun ne kerran oli kaikki menny rikki edellisessä moottorivauriossa niin saabin turbo koneen venttiilit on just sen verran pitempii et saa hyvin hiottuu välykset kohilleen ilman ylimääräsii lashcappei. venttiilijousset shimmattu prikoilla yks prikka per vena.
hyvin pelitti tollasenaan motoparkis ja oli selvästi ylävireisempi joten kuhan saa sääröt kohilleen ni eiköhän se ole opelin setuppi jäädytetty tähän..

Re: PK 722 FIN

Posted: 01 Apr 2017, 08:33
by Mika Lindqvist
opeli sai uuden pakosarjan ja putkiston.
uusi putki kulkee auton alta ja äänen vaimennin kustom build joka peittää kokonaan takaosan perän ympäriltä. tarkotus toimia diffuusorina ja laskelmien mukaan pitäs antaa huiput jopa +15kmh

Re: PK 722 FIN

Posted: 01 Apr 2017, 09:00
by Tomi Jutila
Mika Lindqvist wrote:opeli sai uuden pakosarjan ja putkiston.
uusi putki kulkee auton alta ja äänen vaimennin kustom build joka peittää kokonaan takaosan perän ympäriltä. tarkotus toimia diffuusorina ja laskelmien mukaan pitäs antaa huiput jopa +15kmh
1.4 2017

Re: PK 722 FIN

Posted: 01 Apr 2017, 09:02
by Mika Lindqvist
:wink:

Re: PK 722 FIN

Posted: 01 Apr 2017, 16:49
by Juha Lindqvist
Modasin tänään vielä vesiruiskun imupuolelle, antaa tehoa kuulemma 10% lisää.
Penkissä mitattiin 110hp, jo alkaa toimii ;)