Locost kysymyksiä

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
delete
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Posts: 2
Joined: 01 Jan 2008, 17:40

Locost kysymyksiä

Post by delete »

Tervehdys foorumilaiset.

Olen miettinyt kilpa-autoilun aloittamista ja locost vaikuttaa tällä hetkellä mukavimmalta lajilta minulle tasaväkisen ja suhkot edullisen kaluston takia. Muita vaihto ehtoja olisi roadsport, asfalttisprint tai legends. Kaksi ensimmäistä ovat liian kallita minun budjektille ja legends ei nyt vaan oikein nappaa :roll: . Aiempaa kilpailu "kokemusta" löytyy kisan verran 16 kesäsenä jokkiksen parissa, mutta hyvä auto vietiin käsistä ja uuden auton hankkiminen olisi vaatinut paljon kisoissa kiertämistä tai oman auton rakentamista mihin silloin ei vielä taidot ja rahat välttämättä olisi riittänyt, niin kilpailemiset jäi siihen.

Nyt kuitenkin haluan auton rakentaa itse alusta loppuun ja koska locost auton rungonkin saa tehdä itse niin locost tuntuu oikealle vaihtoehdolle.

Mutta nyt niitä kysymyksiä. Tutkailin sääntöjä hiukan ja silmiin pisti seuraavasta lauseesta sana toistaiseksi. "Omatekoiset rungot,sallittuja toistaiseksi." Eli siis onko kaavailtu uusia sääntöjä ettei tulevaisuudessa saisi valmistaa enään omia runkoja?

Paljonko tulee suurinpiirtein kustantamaan kilpailukykyinen auto MP-moottorilla, josta olisi tarkoitus rakentaa mahdollisimman paljon itse? Laitteita ja osaamista tähän löytyy, se ei ole ongelma. Mitään bodium tasoista autoa en tarvitse, mutta viimenenkään en joka kisassa halua olla. Loput tietenkin riippuu kuskista itsestään.

Kysymyksiä varmasti tulee vielä lisääkin, mutta nyt ei muistu muuta mieleen.
Dohc4x4
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 251
Joined: 19 Jun 2006, 21:46
Location: Sein

Post by Dohc4x4 »

lue
http://veca.phkk.fi/locost/viewtopic.php?t=16

mopon kone sähköineen liennee 1000-1500 €
Pete
0405883436
delete
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Posts: 2
Joined: 01 Jan 2008, 17:40

Post by delete »

Kiitoksia linkistä. jäänytkin huomaamatta tuo topic.
Post Reply