Page 3 of 3

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Posted: 04 Mar 2010, 22:09
by kippo
jostain on vain jäänyt päähän että jousia pitää olla yksi per nurkka mutta jäykkyys vapaa voin kyllä vetää takasinkin alunperin olin kyllä laittamassa etupäätä kahdelle jouselle 711 mutta sitä ei muistaakseni hyväksytty mutta mun muistikin saattaa kyllä pettää siitä on jo niin kauan olikohan vuosi peräti -05

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Posted: 16 Mar 2010, 20:25
by Dohc4x4
kippo wrote:jostain on vain jäänyt päähän että jousia pitää olla yksi per nurkka mutta jäykkyys vapaa voin kyllä vetää takasinkin alunperin olin kyllä laittamassa etupäätä kahdelle jouselle 711 mutta sitä ei muistaakseni hyväksytty mutta mun muistikin saattaa kyllä pettää siitä on jo niin kauan olikohan vuosi peräti -05
Mulla on asiasta samanlainen ajatus yks per nurkka jäykkyys vapaa.

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Posted: 18 Mar 2010, 08:54
by hege
Pikkulinnut kertoivat että auto 700 ois kahdella jousella, eli apujouset on jo sarjassa käytössä.

Kuten säännöt sanoo, jouset on vapaat. Tätä ei ole hankala ymmärtää väärin (mun mielestä).

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Posted: 16 Jan 2011, 15:39
by Marko
Kuinka paljon maavaraa takana autoissa yleisesti on? Entä paljonko suunnilleen on takaiskarissa varaa painua sisään/ulos auton normaali korkeudessa?

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Posted: 16 Jan 2011, 16:42
by KakeK
Kaippa autot on 65mm-100mm maavaralla takaa. Auton käytös muuttuu jonkinverran korkeuden mukaan.