Page 3 of 3

Posted: 22 Nov 2008, 11:07
by slugmika
Tästä sääntöasiastahan saa just niin vaikeen kuin haluaa. Täytyy vaan toivoa että joku jaksaa kirjoittaa näitä, jos joka jutusta täytyy wikipediaa myöten etsiä tulkintoja.

Täältä tähän

Mika

Posted: 22 Nov 2008, 11:56
by tumpelo
Ompi muuten paljon vähemmän tulkittavaa kun _luki_ tuon sääntöehdotuksen...

Tumpelo

Posted: 22 Nov 2008, 12:22
by hege
tumpelo wrote:Ompi muuten paljon vähemmän tulkittavaa kun _luki_ tuon sääntöehdotuksen...
Me ajateltiin tehdä lisäjarruvalo ite ledeistä, ja tehdään samalla vähän isompi että kilpakumppanit näkee sateellakin.

Bensatankki tulee auton tavaratilaan, ja se on pyritty tekemään painopisteen kannalta matalaksi.

Nokkakappaleen kiinnitys varmistetaan kiinnikelevyllä.

Image

Mites toi kun saa olla kaks jarruvaloa? Saaks ne laittaa päällekkäin jos vierekkäin ei mahdu? :D

Posted: 22 Nov 2008, 14:46
by Jari Kauttonen
:lol: Totaali repeäminen :!:

Yksikertaistettuna: Mitä säännöissä ei mainita on kielletty!
Noinhan ne taitaa olla kaikissa luokissa.

Posted: 23 Nov 2008, 17:37
by tumpelo
Raah raah raah....

Toi kepittää jo ajatuksen konetilan runkoputkien välit täyttävästä lisäöljypohjasta...

Tuomo

Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)

Posted: 10 Jan 2012, 09:16
by Marko Leino
Miten ootte kiinnittäneet Pipercrossin suodattimen pohjalevyn R1:sen kaasareihin?

Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)

Posted: 10 Jan 2012, 18:19
by Tomi Jutila
kumeilla ja klemmareilla joilla jammun oma airbox tulee kiinni

Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)

Posted: 11 Jan 2012, 09:06
by Marko Leino
Pitänee niistä tehdä onneks orkkis kumit on tallessa.