Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Posted: 06 Sep 2009, 08:27
tuli käytyä edustamassa locost finlandia radalle.comissa alastarolla ja ajamassa samalla time attack kisassa.
time attack on lyhyesti yhden nopean kierroksen sprinttiveto kelloa vastaan kaksikertaa plus kymmenen parasta kolmas veto ns.superlap
lisäksi saa ajaa kaksi 20min warmuppia
eka warmupssa paasin kaksi kurvia kun auto sammui....kaikki konehuoneessa ok ja auto käynnistyi.sama homma parin kurvin päästä jnejne..pääsin kuiteskin varikolle minne auto taas hyytyi.
vika paikallistettiin pensanpaineisiin tai niitten puuttumiseen.
MOLEMMAT 2 KPL pumppuja oli paskana,hyvä piltema-uudet pumput. yks varapumppu kiinni ja kaikki ok.seuraavassa sessiossa pääsin jo ajamaan hyvin ja auto kulki
jumalauta nyt alko koneet laulaa,toi sama vika oli kokoajan affella ja tod.näk kemorassakin,velipoika sanoi että nyt se lauloi niin kun ennenkin.esim affella missä kulku loppui tornille niin sinne asti riitti paineet kun neulansilmästä lähti kepittän lähtösuora mentiin sitten sillä lirulla mitä toinen pumppu yskähteli.....
eka aikakierros heikohko etupyörät kylmät ja jarrut pahasti etupainoiset.
toka veto sama homma edelleen puski ja jarrut yllättäen vieläkin pahasti etupainoiset lienekkö vaikuttanut kun ruuvasin b-boksia eteenpäin
super lappiin pääsin kokosakin kolmanneks nopeimmalla ajalla,etellä oli yks rahalle tehty M3 bimmeri slikseillä (e30 6-syl)ja joku evo mitsu slikseillä.
superiin sai kaks lämppäriä ja pito olikin jo parempi.lemminkäinen meni pitkäksi kun lukki vieläkin etupäätä.satasosalleen sama jaettu kolmanneksi nopein aika sinitarrakumeilla ajaneen escort cosworthin kans.noi escortin räkärenkaat oli vissiin crossi/sprinttisliksit joita ei voinu lämmittää ollenkaan kun kestävät kuulemma just ajaa yhden nopeen kunnes menevät rakoille, mäkin olisin tarvinu sellaset.
järjestelyt ontui aikalailla ilmeisesti organisaation hajanaisuuden johdosta,kilpailun johtaja ei yksinään pysty millään johtamaan noinkin suurta tapahtumaa kun esim timeattack ohjaajakokoukseen saapui paikalle noin kolmannes osallistujista??????
no ens kesäks turbollinen r1 motti ja crossi sliksit alle niin voipi olla Valtti bimmerinsä kans ihmeissään

päivän päätteeksi roadsport b kärkimies Nummiston Mikko kokeili locoa...sanoi kivasti kulkevan ja olevan helposti hallittavan perän pidon suhteen.ohjaus oli kuulemma tarkka ja nopee, ja jo etukäteen varoitelluista pullataikina jarruista tuli sit vähän pyyhkeitä
no ne on menossa vaihtoon ens kesäks.
time attack on lyhyesti yhden nopean kierroksen sprinttiveto kelloa vastaan kaksikertaa plus kymmenen parasta kolmas veto ns.superlap
lisäksi saa ajaa kaksi 20min warmuppia
eka warmupssa paasin kaksi kurvia kun auto sammui....kaikki konehuoneessa ok ja auto käynnistyi.sama homma parin kurvin päästä jnejne..pääsin kuiteskin varikolle minne auto taas hyytyi.
vika paikallistettiin pensanpaineisiin tai niitten puuttumiseen.
MOLEMMAT 2 KPL pumppuja oli paskana,hyvä piltema-uudet pumput. yks varapumppu kiinni ja kaikki ok.seuraavassa sessiossa pääsin jo ajamaan hyvin ja auto kulki








eka aikakierros heikohko etupyörät kylmät ja jarrut pahasti etupainoiset.
toka veto sama homma edelleen puski ja jarrut yllättäen vieläkin pahasti etupainoiset lienekkö vaikuttanut kun ruuvasin b-boksia eteenpäin

super lappiin pääsin kokosakin kolmanneks nopeimmalla ajalla,etellä oli yks rahalle tehty M3 bimmeri slikseillä (e30 6-syl)ja joku evo mitsu slikseillä.
superiin sai kaks lämppäriä ja pito olikin jo parempi.lemminkäinen meni pitkäksi kun lukki vieläkin etupäätä.satasosalleen sama jaettu kolmanneksi nopein aika sinitarrakumeilla ajaneen escort cosworthin kans.noi escortin räkärenkaat oli vissiin crossi/sprinttisliksit joita ei voinu lämmittää ollenkaan kun kestävät kuulemma just ajaa yhden nopeen kunnes menevät rakoille, mäkin olisin tarvinu sellaset.
järjestelyt ontui aikalailla ilmeisesti organisaation hajanaisuuden johdosta,kilpailun johtaja ei yksinään pysty millään johtamaan noinkin suurta tapahtumaa kun esim timeattack ohjaajakokoukseen saapui paikalle noin kolmannes osallistujista??????
no ens kesäks turbollinen r1 motti ja crossi sliksit alle niin voipi olla Valtti bimmerinsä kans ihmeissään


päivän päätteeksi roadsport b kärkimies Nummiston Mikko kokeili locoa...sanoi kivasti kulkevan ja olevan helposti hallittavan perän pidon suhteen.ohjaus oli kuulemma tarkka ja nopee, ja jo etukäteen varoitelluista pullataikina jarruista tuli sit vähän pyyhkeitä
