Page 4 of 5

Re: Syyskokous 2009

Posted: 13 Nov 2009, 19:51
by markku
aika heikosti on jäsenmaksun maksaneita tänävuonna :?

Re: Syyskokous 2009

Posted: 13 Nov 2009, 22:30
by hege
Maksoin 2. tammikuuta niin voi olla ettei sitä heti hoksaa. ;)

Re: Syyskokous 2009

Posted: 13 Nov 2009, 23:17
by KakeK
pitäs tulla vissiin ensi lasku kesällä ja muistutus pari viikkoa ennen kokousta että muistais :?

Re: Syyskokous 2009

Posted: 14 Nov 2009, 08:26
by Tomi Jutila
pitäis olla maksettu jo alkuvuodesta.

laskujen lähettäminen kaikille jäsenille on tod.näk. aika turhaa koska aikuistenoikeesti maksavia on aika vähän, mutta laitetaan toki alkuvuodesta muikkaria tänne foorumille. :idea: :idea: :idea:

Re: Syyskokous 2009

Posted: 19 Nov 2009, 21:21
by mäkkäri
No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?

Re: Syyskokous 2009

Posted: 20 Nov 2009, 00:20
by Jari Kauttonen
Joo olis kiva nähdä asia lista ja lopullinen pöytäkirja vaikka en jäsen olekaan :roll:

Re: Syyskokous 2009

Posted: 20 Nov 2009, 16:11
by hege
mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
Siellä sai vaniljakokista. Nam. Säännöt pysyy samoina vuoteen 2015 asti niin eipä kummempia muutoksia tullut.

Moottorin poraamisesta ylikokoon otettiin kantaa, ennen säännöissä määriteltiin vain MP-moottorit. Päätettiin että autonmoottorit saa porata toiseen ylikokoon vaikuttamatta laskennalliseen tehoon.

Samantyyppisen moottorin käsitteeseen otettiin kantaa. Saman moottorisukupolven eri osia saa käyttää keskenään. Eli silvertop toyotassa saa käyttää blacktopin kiertokankia.

Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.

Ehdotettiin myös pelkkään medium seokseen siirtymistä koska niitä menee vähemmän kaudessa. Todettiin että mediumiin siirtyminen ei merkittävästi laske harrastuksesta koituvia kustannuksia, niin tällä ei ole suurta merkitystä lajille.

Re: Syyskokous 2009

Posted: 20 Nov 2009, 17:05
by Tomi Jutila
hege wrote:
mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?

Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.
eiks tää jääny pöydälle...ns harkintaan ja paremmalla ajalla tarkasteltavaksi

Re: Syyskokous 2009

Posted: 21 Nov 2009, 08:42
by pasi.t
jäi pöydälle. pöytäkirja on kirjoitettu ja oikoluku kierroksella.

Re: Syyskokous 2009

Posted: 14 Dec 2009, 22:54
by Jari Kauttonen
Vieläkö pöytäkirja seikkailee jossain? :roll:

Re: Syyskokous 2009

Posted: 15 Dec 2009, 08:56
by pasi.t
8) kyllä.

Re: Syyskokous 2009

Posted: 18 Dec 2009, 15:23
by JLE racing
:?: Ruokintalaitteista :?:

Olen sen verran tuore täällä :oops: , että en löytänyt keskustelua aiheesta mutta mitkä on olleet perusteet että muita kuin koneiden omia ohjausboxeja saa käyttää :?:
Hinnaltaan niitä saisi edullisemmin (ainakin megaruutta), kuin kaasareita ja koneiden omia boxeja kun kerran saa säätää (riippuen mallista niitä todella myös voi) ei sillä ole tehon kannalta merkitystä. Niin auton kuin moponkin moottoreita saisi helpommin ilman ruiskuosia. :? :roll:

Re: Syyskokous 2009

Posted: 18 Dec 2009, 17:47
by tumpelo
Meitä vissiin pelotti että saa rahalla helposti paljon tehoa (Hestec, Motec ym...). Mutta voidaanhan tätä perustella jo valmiiksi 2014 sääntökokousta varten :) .

Megaruutanhan vois asentaa avuksi originaaliboksille. _mun mielestä_ (huomaa, siis mun mielestä, ei virallinen tulkinta) säännöt sallii vapaan sytkän ja lisäboksin kunhan orkkis boxi ohjaa suuttimia. Antaa kohtuu hyvät vapaudet twiikkailla seoksen kanssa, täysin vapaan syttykartan ja suorasytyn. Ikävyys on tietty se ett joutuu hankkimaan originaaliboksin, josta on kikkailtava ajonesto ym. veke sekä ainakin senverra johtosarjaa tai liittimiä että sen saa kiinni.

T

Re: Syyskokous 2009

Posted: 21 Dec 2009, 23:52
by mäkkäri
Mika kirjotteli jossain viestissä olevansa ens vuonna runkokatsastaja. Onkos muita?

Re: Syyskokous 2009

Posted: 22 Dec 2009, 09:31
by Mika Hirvonen
Runkokatsastajana jatkaa Markku ja toinen katsastaja on Tuomo Kellosalo. Katsastajien lisäksi on kolme runkotarkastajaa (minä, Tomi ja Kari).
Katsastajat suorittavat virallisen loppukatsastuksen ja tarkastajat toimivat rakentajien neuvoantajina rakennusprojektien aikana.
Tarkempi kuvaus uudistetusta runkokatsatusjärjestelmästä on työn alla ja julkaistaneen lähiaikoina.