710 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Ei oo leimaa eikä muitakaan lippuja lappuja. Auto oli niin pahasti vaiheessa että jätin suosiolla leiman ensvuoteen, vaikka olishan sen tietty voinut ajaa jo valmiiksi. Mutta kun ei ollut vielä tietoo valmistuuko auto edes kesäksi.
Se on totta et parasta treeniä on kilpailut mut ensin pitää tottua autoon. Tunnin koeajon perusteella en vielä rupee hosumaan. Mut otetaan ny alkuun 5sek. ajasta pois ja neljäs sylinteri mukaan niin kahtotaan sit..
Jos jossain vaiheessa on Alastarolle ja Ahvenistolle lähtiöitä niin lähden kyllä mielellään mukaan treenailee niin ei tarvii yksin kiertää kehää.
Se on totta et parasta treeniä on kilpailut mut ensin pitää tottua autoon. Tunnin koeajon perusteella en vielä rupee hosumaan. Mut otetaan ny alkuun 5sek. ajasta pois ja neljäs sylinteri mukaan niin kahtotaan sit..
Jos jossain vaiheessa on Alastarolle ja Ahvenistolle lähtiöitä niin lähden kyllä mielellään mukaan treenailee niin ei tarvii yksin kiertää kehää.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Aloin vihdoin tarkastelee paikkoja ensitestin jälkeen. Tähän mennessä löytyneitä vikoja on et yksi takalinkin uniball on ainakin väljä ja toisesta takajarrusatulasta on hävinnyt palojen kiinnityssokka, palat oli puoliksi ulkona. Onneksi on sen verran vähän tilaa vanteet ja satulan välissä ettei palat lentäneet pois, ottivat vanteeseen kiinni.
Onko vinkkejä mistä noita Wilwoodin powerliten sokkia kannattais lähtee kyselee?
Onko vinkkejä mistä noita Wilwoodin powerliten sokkia kannattais lähtee kyselee?
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 710 FIN
rallydesingillä on sokkia,oon tilannu joskus yhen varalle.
http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... 7s9bamkc66
ne on muistaakkeni näitä,ei niitä pinnejä mitä siellä lukee kans,ne on vanhemman malliseen satulaan.
http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... 7s9bamkc66
ne on muistaakkeni näitä,ei niitä pinnejä mitä siellä lukee kans,ne on vanhemman malliseen satulaan.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Noihin 300-8697 päädyin kans.
Rally race Keravalla sieltä sai tilaamalla...toimitusaika 2-4viikkkoa. Pitänee keksiä joku väliaikaisratkaisu.
Rally race Keravalla sieltä sai tilaamalla...toimitusaika 2-4viikkkoa. Pitänee keksiä joku väliaikaisratkaisu.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: 710 FIN
Botniaringin FB sivuilta bongasin mainoksen, että akk järjestää ylimääräsen rataleimatutkinnon 6.7.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Kiitos vinkistä
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Onko muilla R1 koneisilla ollut ongelmia Ahveniston pääsuoran jälkeisessä mutkassa. Kurvin loppuvaiheessa just ennen varikkosuoraa kaasun ollessa pohjassa kone nuupahtaa/rykii/stumppaa. Veto tulee heti takas kun nostaa hieman kaasua.
Muissa mutkissa ei esiintynyt ongelmaa. Luulin ensin että bensa olis vähissä mut tekee saman täydelläkin tankilla.
Muissa mutkissa ei esiintynyt ongelmaa. Luulin ensin että bensa olis vähissä mut tekee saman täydelläkin tankilla.
Re: 710 FIN
kaasareista R1 koneessa ainakin mulla loppuu bensa hetkellisesti suuttimelta kun mennään pitkästi oikeelle kaasuauki olen koittanut laittaa suuttimien juureen loiske levyäkin mutta ei vika ole kokonaan poistunut taitaa olla lähinnä R1 ominaisuus auto käytössä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 710 FIN
kuudetta vuotta nypitään pitkissä oikeissa kurveissa,seon ominaisuus
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
V-mäinen ominaisuus just kun pitäis mennä niin kone rupee nikottelee...
Onko kaasareiden bensapintojen nostoa kokeiltu vai meneekö seokset ihan vituralleen?
Onko kaasareiden bensapintojen nostoa kokeiltu vai meneekö seokset ihan vituralleen?
Re: 710 FIN
Meneekös se just niinpäin autossa että kun kaarretaan oikeelle niin vastaava kiihtyvyyden suunta tulisi pyörässä jarruissa? Jos noin niin ei ehkä ole kauheasti kiinnitetty huomiota bensansaantiin auki olevien läppien mukaan...
T
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: 710 FIN
Jarrutus pyörässä ja kääntyminen Locossa oikealle taitaa olla juuri samaan suuntaan kaasuttajaan nähden. Jännä, että Fazussa ei samaa ongelmaa ikinä ole ollut. Mikunin vaakakaasarin kuppi ilmeisesti paremman muotoinen autokäyttöön.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Fazussa pääsuutin osoittaa alaspäin, R1:ssä sojottaa melkein sivullepäin (hörppii helpommin tyhjää). Tais selvitä miks Fazu on niin nopee
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: 710 FIN
Mulla on ylimääräiset Fazun kaasarit ja kumit hyllyssä... Tuskin ketään haittaa jos vaihtaa 3mm pienempiin kaasuttajiin
Re: 710 FIN
eihän toi sääntöjen puitteissa ole ymmärtääkseni sallittua mutta vois kokeilla auttaisko tuo siihen ongelmaaMika Hirvonen wrote:Mulla on ylimääräiset Fazun kaasarit ja kumit hyllyssä... Tuskin ketään haittaa jos vaihtaa 3mm pienempiin kaasuttajiin