Page 8 of 10

Re: 710 FIN

Posted: 22 Apr 2013, 08:15
by Marko Leino
Neljä locostia oli paikalla joista kolme oli ex-mestaruusautoja. Kaikki pääsi maaliin. Hyvä päivä oli :)

Re: 710 FIN

Posted: 21 May 2013, 13:49
by Marko Leino
Kokeilin toista ecu et toimiiko se ja toimiihan se mut antaa vikakoodia 8.000r/min (bensatankinanturi). Mielenkiintoista se että ecu joka on ollut autossa kiinni ei anna vikakoodia.
Molemmat ecut on samalla numerolla ja saman ikäisestä... vastus on laitettu johtosarjaan.

Re: 710 FIN

Posted: 21 May 2013, 14:11
by Tomi Jutila
mulla ei ollu koskaan yamahan sähköissä omaa mittaristoa eikä tietenkään koskaan mitään vikakoodeja, pelit toimi jä mä ajoin vaan...ja ajo kakekin ko. johtosarjalla nyt jurvassa :wink:

Re: 710 FIN

Posted: 22 May 2013, 13:37
by raulironkko
Sama ilmiö mulla ilmeisesti, tutkinnassa, bensavalo vilkuttelee joskus. R6 mittaristo.

Re: 710 FIN

Posted: 22 May 2013, 15:14
by Marko Leino
Kaksi samanlaista boxia toinen herjaa, toinen ei.... vesissä on eroja niin kuin viineissä :) Lisätään vastuksia niin eiköhän lopu viisarin heiluminen :wink:

Re: 710 FIN

Posted: 13 Aug 2013, 11:06
by Marko Leino
Aattelin vaihtaa tulpat mut en sitten vaihdakkaan. Tuli jonnin verran ylimääräisiä sydämmen tykytyksiä et jääkö kisat ajamatta kun noi hiivatin kierteet jäi kanteen.

Image

Re: 710 FIN

Posted: 13 Aug 2013, 11:30
by KakeK
juu momentti on sen 12-14 ja porukat vetää täpöt kiinni tulpat :)

Re: 710 FIN

Posted: 13 Aug 2013, 12:06
by Marko Leino
Juu ei apinanraivolla :) Momenttiavain oli säädetty 12, napsahti jo ruuvaus vaiheessa aikas kevyellä väännöllä. Oli varmaan jo saanut alun aikaisemmalla kerralla.

Onneksi jäi vaan toi onttokierre sinne niin sain pyöreää viilaa hyväksi käyttäen pyöritettyy pois.

Re: 710 FIN

Posted: 13 Aug 2013, 12:31
by Tomi Jutila
Marko Leino wrote:Juu ei apinanraivolla :) Momenttiavain oli säädetty 12, napsahti jo ruuvaus vaiheessa aikas kevyellä väännöllä. Oli varmaan jo saanut alun aikaisemmalla kerralla.

Onneksi jäi vaan toi onttokierre sinne niin sain pyöreää viilaa hyväksi käyttäen pyöritettyy pois.
kemora -09 mulla ihan sama homma, sen jälkeen vedetty momenttiin. veikkaisin kanssa että jos tupan vetää kerran yli niin voi saada alun siittä ja katketa myöhemmin momenttiinkin. onneks toi torso lähtee hyvin pois, kiilamainen meisseli yms toimii.

Re: 710 FIN

Posted: 19 Aug 2013, 13:07
by Marko Leino
Ja niiin ku mä oon sitä laittanu :cry: :wink:

Image
Image

Re: 710 FIN

Posted: 19 Aug 2013, 13:09
by Tomi Jutila
ottiko runko kipeetä?
syyläri tais säilyy ehjänä :wink:
tais tulla kyseenalanen locost ennätys peräpellin rypyssä :cry:

Re: 710 FIN

Posted: 19 Aug 2013, 14:11
by Marko Leino
Korvakkeet ainakin edestä ok.
Iskarit näillä näkymin ok. Pitää ottaa vielä jouset pois ja tarkistaa. Kiitos puslien antaa iskarin joustaa melko reilusti taaksepäin.
Hammastanko pienoinen kysymysmerkki. Renkaat kääntyy.
Etufillari sulatti kumia pakosarjaan rengas kumminkin ok.
Syyläri hyvin suojassa, kone käy ja kukkuu. Öljynlauhduttaja jäi himaan kun en jaksanut huuhdella. Hyvä niin :) Olis mennyt tuossa rytäkässä.
Konepelti+ pakosarjan puoleinen pelti vaatii pientä suoristelua.
Etulokarit ehjät.
Onneksi jäi toisen puolen tukivarret ehjiksi niin saa tehtyä jigin niitten mukaan.


Tänään menee purkuun takapää. Takapellistä vois tehdä vaikka kyltin tallin katolle :)

Re: 710 FIN

Posted: 23 Aug 2013, 09:57
by Marko Leino
Takaa menee pyöreidenputkien lisäksi myös V ja Y putket uusiksi.

Re: 710 FIN

Posted: 27 Aug 2013, 14:22
by Marko Leino

Re: 710 FIN

Posted: 28 Aug 2013, 15:26
by Westfield1989
Morjens Make,

Näemmä olemme kotoisin lähes samalta kylältä niin meinasin kysyä, että pääsisikö sun autoa/rakentelutouhuja joskus ihmettelemään paikan päälle? Ajelen toistaiseksi epäortodoksisella Westfieldillä ratapäiviä, mutta Locost-kisoihin olisi joskus tarkoitus päätyä ajelemaan. 150m2 tallillekin on rakennusluvat haussa niin ei enää Locostin rakennustilojen puutettakaan voi kohta pitää tekosyynä. Meikäläisen tavoittelee kännykästä nol nel nol viis nol nel kaks nol yks ysi tai sähköpostilla pekka.mettala ät gmail.com sekä toki täältä foorumiltakin saa kiinni.

Eikun tsempit auton kuntoon saattamiseen!

- Peksi