Re: MT 734 FIN
Posted: 15 Apr 2012, 09:22
Loiskelevyn mukana tullut ohje kehotti laittamaan alkuperäisen öljy määrän + 3,5dl. Tsekata että kerääjä on tyhjä. Ajaa normi olosuhteissa (kuormaa ja kierroksia) ja mitata paljonko huohotin puhalsi kerääjään. => eli joo ylimääränen pitäs poistua. Sitten kun mittaa kerääjään kertyneen määrän ja vähentää tosta 3,5dl saa maksimi lisäöljymäärä mitä kannattaa käyttää, kun enempi ei pysy sisällä.
Noin siis loiskelevyn ohjeissa, ite en oo vielä käytäntöä päässy kokeileen.
Joku rapakon takana tais suositella että aina radalle lähtiessä tirauttas sen hyppysellisen ylimäärästä ja kerääjän tyhjäks, jolloin oletuksena aina varikolle tullessa ois että kerääjässä on se sama hyppysellinen. Näin vois kokoajan varmistaa että tilanne on normaali. Kuulostaa vaan aika työläältä lähestymistavalta?
Noin siis loiskelevyn ohjeissa, ite en oo vielä käytäntöä päässy kokeileen.
Joku rapakon takana tais suositella että aina radalle lähtiessä tirauttas sen hyppysellisen ylimäärästä ja kerääjän tyhjäks, jolloin oletuksena aina varikolle tullessa ois että kerääjässä on se sama hyppysellinen. Näin vois kokoajan varmistaa että tilanne on normaali. Kuulostaa vaan aika työläältä lähestymistavalta?