Page 3 of 3

Re: MT 734 FIN

Posted: 15 Apr 2012, 09:22
by Antti Tuomainen
Loiskelevyn mukana tullut ohje kehotti laittamaan alkuperäisen öljy määrän + 3,5dl. Tsekata että kerääjä on tyhjä. Ajaa normi olosuhteissa (kuormaa ja kierroksia) ja mitata paljonko huohotin puhalsi kerääjään. => eli joo ylimääränen pitäs poistua. Sitten kun mittaa kerääjään kertyneen määrän ja vähentää tosta 3,5dl saa maksimi lisäöljymäärä mitä kannattaa käyttää, kun enempi ei pysy sisällä.

Noin siis loiskelevyn ohjeissa, ite en oo vielä käytäntöä päässy kokeileen.

Joku rapakon takana tais suositella että aina radalle lähtiessä tirauttas sen hyppysellisen ylimäärästä ja kerääjän tyhjäks, jolloin oletuksena aina varikolle tullessa ois että kerääjässä on se sama hyppysellinen. Näin vois kokoajan varmistaa että tilanne on normaali. Kuulostaa vaan aika työläältä lähestymistavalta?

Re: MT 734 FIN

Posted: 15 Apr 2012, 11:45
by Tomi Jutila
koneessa ei määräänsä enempää pysy öljyä sisässä,jos ekan vedon jälkeen kerääjässä on vaika desi öljyä niin sitten on maksimi täyttö.
öljynpaineesta kaasarikoneseen:
niitä ei juurikaan ole :shock:
mulla ollu bilteman ja autometerin autoon tarkoitettu mittari joista kumpikaan ei näytä lämpösenä mitään ,kun paine on 0.5bar niin viisarin nousua ei erota.uuteen autoon en mittaria viittiny edes laittaa.sama öljynpaineen merkkivalolla 0.5 bar tuikki jatkuvasti niin nakkasin sen meneen jo -07.
0.3 bar anturikin voi tuikkasta kuumalla koneella varikolla tyhjäkäynnillä.