Page 1 of 1

708 ja 709

Posted: 05 Jan 2011, 23:18
by pasi.t
:shock: no niin, nyt on vihdoin päästy tutkimaan kauden 2010 jättämiä jälkiä kalustoon. 708 viimeinen kisa oli aika lähellä päättyä keskeytykseen, vaihdelaatikossa on jotain vikaa ei vielä avattu, mutta jostain jumittaa. kollektori oli enään 1 cm matkalta kiini, eli repeytynyt ympäri poikki. muuten auto näyttäis olevan aika hyvässä, tai ainakin kunnossa. 709 on oikeastaan konetta vaille valmis. tarvis vain jostain kehittää rahat kaudelle 2011.

Re: 708 ja 709

Posted: 10 Jan 2011, 18:08
by tumpelo
Joskus kun oli jossain suurkonsernissa hommissa tuli budjettiaikoihin mullekkin "pakko" että on keksittävä miten tuottavuutta parannetaan x prosenttia. Luvut, joita tavoiteltiin oli semmosia, että kolleekoiden kanssa ehdotettiin huumekauppaa ja tyttövälitystä. Eipä tarvinnu sen jälkeen osallistua budjettikeskusteluihin...

Jos kalusto on kunnossa niin rahaahan ei merkittävästi kulu kuin kisamatkoihin ja renkaisiin. Ja tietty esim. mulla eväisiin.

T

Re: 708 ja 709

Posted: 10 Jan 2011, 20:35
by Tero Kellosalo
tumpelo wrote:Ja tietty esim. mulla eväisiin.
:lol:

Re: 708 ja 709

Posted: 11 Jan 2011, 23:25
by pasi.t
:lol: no, olis kiva käydä vähän harjoittelemassa, ostaa uusia renkaita... ja ehkä vähä huoltaakkin kalustoa kauden mittaan. kyllä siihen muutama € uppoaaaaaaaaa. :cry:
tonille tilattin tänään uusi kone.

Re: 708 ja 709

Posted: 06 Jan 2012, 22:36
by pasi.t
8) 708 kaivettu rojujen seasta ylös ja pesty. nyt tarttis saada muutama pelti tehtyä ja maalattua. kone on valmiina kasassa ja odottaa paikoilleen pääsyä. mitään maatamullistavaa uutta ei ole tulossa. kokeillaan edelleen uusia pakosarjoja ja muita himmeleitä. jos vielä löytyis jotain...

Re: 708 ja 709

Posted: 13 Mar 2012, 09:55
by pasi.t
8) auto käynnissä ja liikkuu omin avuin.

Re: 708 ja 709

Posted: 13 Mar 2012, 12:41
by Mika Hirvonen
pasi.t wrote:ja liikkuu omin avuin.
Ritari ässän auto?

Re: 708 ja 709

Posted: 13 Mar 2012, 19:42
by pasi.t
:oops: ei kun pelkän ritarin. sen pystinhän ne jako v. 2010 :lol:

Re: 708 ja 709

Posted: 06 Jun 2012, 08:33
by pasi.t
Kemoran kisa takana ja autoa tarkastellut hieman, kaasuvaijeri oli ihan jumissa, kiinitysrautojakin vääntynyt sitä poljettaessa. ei tykännyt kait vedestä. no uusi on jo paikallaan. keulan kans tulenee vähä mietittyä, josko pieniä muutoksia tulis tehtyä. peräpää menee remonttiin, uudet stefat, pinjonín mutteri oli löystynyt, uudet unipallit, takapäässä on alkuperäiset, varmaan joutuu vielä reiät tihittään perän puolelta. lukko täytyy tarkastaa ja säätää. sitte tarttis keksiä jotain ku kuski heiluu penkissä. saakohan siinä käyttää retkipatjaa täytteenä.
muuten auton tekniikka toimi hienosti. kone vaan niin älyttömän tarkka suuttimista ja kun kaasarit on aina kompromissi jostain, niin vaikea saada toimimaan täydelliseti joka alueella. kemorassa tais huippuja uupua ku vaihtovalo ei oikein syttynyt pitkällä suoralla. toki mutka nopeus vaikuttaa myös. no kyllä siihen ratkaisu löytyy.
vauhtia löyty yllättävän kivasti perjantaina vaikka siirryttiin mediumiin. vielä joutuu tekeen töitä, että sais toimimaan yhtä hyvin softin pitkissä vedoissa.

Re: 708 ja 709

Posted: 06 Jun 2012, 09:15
by Tomi Jutila
hieno voitto autonkoneisella lauantailta...koskas viimeks voitettu autonkoneella?
oisko ollu jarkko 2008? tuosta noi pikku parannukset tuskin vauhtia ainakaan laskee 8)

Re: 708 ja 709

Posted: 06 Jun 2012, 10:17
by pasi.t
Tomi Jutila wrote:hieno voitto autonkoneisella lauantailta...koskas viimeks voitettu autonkoneella?
oisko ollu jarkko 2008? tuosta noi pikku parannukset tuskin vauhtia ainakaan laskee 8)
niin taitaa siitä olla jo niin kauan. no olihan se lauantain voitto hieman onnekas, muuta maalissa pisteet jaetaan. toivottavast parannukset ei ainakaan hidasta menoa. kuskille pitää vaan saada metrejä alle, niin silläkin voi jo nostaa hieman vauhtia. en tiedä, johtuko kaikki pojan laina hanskoista ja myös puvusta, mutta enpä oo ennen johtanut sarjaa.