3.65 perä välitykset
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
meillähän keula on ollut jäykkä ja perä lyyhistyy maata vasten . hyvä alusta mutta ei tajuttu ottaa lukkoo pois . täytyy koittaa kesällä molempia tapoja. ai niin ensin pitäs oppia ajamaan . olis kyllä hyvä koittaa formula tyyliäkin mopon koneella. joutuu vain ajotyyliä rauhoittamaan aika paljon . taitaa joutua testaamaan niin paljon ettei kisoihin kerkeä . mutta eipä ole testattukaan aikaisemmin.
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Tässä olisi toinen ratkaisu lukolle.. http://shop.cambridgemotorsport.com/men ... N=97094084
Hinta noin 370 euroa + rahti.. (214*1,175*1,47)
Hinta noin 370 euroa + rahti.. (214*1,175*1,47)
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
volvo foorumilla oli juttua paukkuvasta lukosta joka kasattiin tavalliseen tasauspyörästöön. tilasivat niitä jostain porukalla enemmän. ainakin mitä keskusteluja seurasin niin valittivat että paukkuu, jumissa tai ei pidä. arvaamaton kun ei voi luottaa että pitää tai aukee kun kaasun nostaa.
Last edited by Anonymous on 24 Jan 2007, 19:48, edited 1 time in total.
Moi!markku wrote:volvo foorumilla oli juttua paukkuvasta lukosta joka kasattiin tavalliseen tasauspyörästöön. tilasivat niitä jostain porukalla enemmän. ainakin mitä keskusteluja seurasin niin valittivat että :arrow:paukkuu, jumissa tai ei pidä. arvaamaton kun ei voi luottaa että pitää tai aukee kun kaasun nostaa.
Luin myös itse tuon ao. viestiketjun läpi ja sain semmosen käsityksen, että noi olivat ns. lokkereita, eli toiminnaltaan lähes on-off tyylisiä. Ajattelin itse tuollaista ajan mittaan hommata, mutta hyvä kun luin jutut läpi. Eli ei taida sopia kadulle, puhumattakaan ratakäytöstä. Nuo sopivat parhaiten off-road käyttöön. Joku käyttäjistä tosin mainitsi, että kadulla lokkeri toimii jotenkin, mutta tosiaan paukkuu. Paukkuminen ei viittaa pitkään käyttöikään. Eräs tuttu laittoi volvon 1031 perään danan lukon ja on ollut ilmeisen tyytyväinen.
t, Ari
meinaapas olla kiven alla nuo välitykset. vasta seittemästä tehnyt kaupat ja muutama huti (4.1) joita on väitetty 3.9 välsäksi. näkemättä en onneksi osta kun tutuilta. joulun aikaan pitäisi tulla yhden tyypin mukana useampi kotia. pidetään haku päällä jatkossakin. näistä saadaan varmaan tarvitsijoille ensi hätään peräruuvit . tuntuu 90 luvun välitykset vain olevan hinnoissaan. kun laittavat katu autoihin näitä kanssa.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
venäjältä tuli tietoo että ovat sekoittaneet välityksiä keskenään ja saaneet tulokseksi 3.72 . kuinkahan mahtaa vain pelata pitemmän päälle kun eivät ole välitys pareja alunperin. pitää varmaan koittaa kasata yksi (jos käyvät hampaille) niin saadaan jotain tietoa välitys ongelmaan.
jos joku tarttee osia perään niin nyt on kaveri tiedossa joka käy venäjällä 1-2 kertaa kuussa (joskus myös maassa). kulkee jkl töissä vaikka onkin itärajalta.
jos joku tarttee osia perään niin nyt on kaveri tiedossa joka käy venäjällä 1-2 kertaa kuussa (joskus myös maassa). kulkee jkl töissä vaikka onkin itärajalta.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
kasasimme 3.72 välityksen. tekniikka kätilön tuomio oli että sinä et ainakaan aja tällä sekoituksella. keskeyttelen kuulemma muutenkin riittävästi . välitykset menee toisiinsa mutta hammaskosketus ei ole lähelläkään oikeeta. voihan se hiotua kohdalleen mutta todennäköisempää on että hampaat irtoo. kemoran testin jälkeen tiedetään enemmän välityksen riittävyydestä. jurvassa rajoitin tulee ehkä riittävän myöhään.