Page 2 of 2

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 02 Oct 2011, 17:46
by markku
eiks tollasten kanssa ole kiva ajaa halpiksella :lol: halpa ja kallis yhtäaikaa radalla.


jätkät ainakin kehui jurvassa että oli makee vetää porsseista ohitse. mietti vain että mahtaa jätkää vituttaa kun putki häkkyrä karkaa horisonttiin :lol:

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 02 Oct 2011, 22:40
by tumpelo
On sulla Mäkkäri paskaduuni, kaikenmaailman Italiapaskojen seassa pitää touhuta. Pääsitkö ajaan "referenssikierrosta" ?

T

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 03 Oct 2011, 09:13
by mäkkäri
Tosiaanki kaikenlaisia fiatin paskoja ja yks lambo (ei se imukykynen :oops: ). Sen verran huomasin ettei takasuoralla oikein pysy kyytissä. Ne otti kuulemma aika helposti 250 mittariin..

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 10 Oct 2011, 12:05
by tumpelo
Tuohon olis lääkkeenä "aika-ajo" moottori Locoon tai peräti ns. time attack loco toisena. Noinkohan tota 704 kannattaakaan myydä :twisted:

T

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 10 Oct 2011, 15:41
by markku
sais nyt edes yhden auton pysymään läjässä :oops:

Re: 1.10 2011 jurva

Posted: 04 Mar 2012, 14:12
by markku
nyt vasta nostettiin vesan kanssa locostista perä pois paikaltaan jurvan jäljiltä. linkin etukiinnitys pisteet kun pitää vaihtaa yhtenäisiin. nyt tulee mallia kellosalo (yhtenäinen). josko se pysyisi korissa kiinni.

perän poiston jälkeen hohhailtiin auton vieressä ja nostin huohotin pönttöä. takaa paljastui peukaloa isompi reikä kytkinkopassa. tarkemmalla kattelulla reikiä löytyi useita umpäri koppaa. kytkinasetelma on sen näköinen kun joku olisi halkannut lekalla. että ajettiin sitten loput viat ulos vai oliskohan menny aika iso kivi kopan sisään :shock: . aikapaljon on tuhoa saas nähdä kerkiääkö kesäksi keräilemään osat ja kasaamaan nippuun.