SS 702 --> TJ 733 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
jollain vaan on sitä... aikaa!! Hyvältä näyttää, toivottavasti myös kellossa kun saat radalle
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
ei meinaa urtsupenkin valu onnistua,tekniikka on tiedossa mutta neljäskään penkki ei onnistunu.vikana on ollu kahdessa että kuski on istunu liian alhaalla ja yhessä karkas satsit kainaloon no soosia on tuotu talliin paikalliselta eristäjältä joten satsia vaan lisää ei se ole ees kovin kallista,nyt on menny 40e.
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
lähettäisitkö mullekkin 2k urtsia kun pitäs valaa pari penkkiä enkä tiedä mistä täältä saisin sitä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
edit; ota kokkofiberiltä niin ei tarvi lähetelläkippo wrote:lähettäisitkö mullekkin 2k urtsia kun pitäs valaa pari penkkiä enkä tiedä mistä täältä saisin sitä
Last edited by Tomi Jutila on 16 Feb 2012, 07:09, edited 1 time in total.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
Kokko-fiber kokkolassa myy kans isosta tynnyristä halutun määrän. Muistaakseni noin 7€/kg Siinä Prisman ja K-raudan nurkilla.
http://www.kokko-fiber.fi/etusivu.php
http://www.kokko-fiber.fi/etusivu.php
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
kiitos tiedosta täytyy käydä kyselemässä siitä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
en tehnyt autolle mitään koko viikonloppuna,siis yhtään mitään.sulattelin tallissa siviiliautoja ja otin vähän pöhnää,emännän mieliks siirsin olohuoneen huonekalut toiseen järjestykseen.helvetillinen homma siirtää jytävehkeet/kotiteatteri,piuhamäärä on vähintäänkin tojota beamsin johtosarjan kokoinen.nyt saa mööpelit olle seuraavat kahdeksan vuotta aloillaan.
ensviikolla vois taas kokeilla urtsupenkin valamista.
ensviikolla vois taas kokeilla urtsupenkin valamista.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
penkkivalu 5 ja 6 onnistui ja avainsana oli että pitää aineet ulkona pakkasessa niin reaktioaika moninkertaistui,nyt asentoa pystyi vähän hakemaan ja reaktion aikana hienosäätämään.lisäksi pussin alapään kevyt kiinnitys teipillä runkoon ennen soosinkaatoa kannattaa.näin jälkikäteen mietittynä valuyritykset lämpöisillä aineilla olivat mahdottomia,todennäköisesti kaikkeen vaikuttaa myös minkä valmistajan ja mitä seosta soosi on,reaktiot vaihtelevat varmasti ainekohtaisesti.
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
hmmm.. Silloin aikoinaan kun noita uretaanipenkkejä tuli tehtyä niin aineet olivat huoneenlämpöisiä. Sekoitus suhde vaikuttaa kovettumisaikaan, enemmän kovettajaa niin nopeammin kovettuu
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
sain ohjeen 1:1 suhteesta,mitä sitten vaikuttaa jos muuttelee suhdetta? kesällä jos teen niin tungen purkit pakastimeen hetkeksi.Johan Svahn wrote:hmmm.. Silloin aikoinaan kun noita uretaanipenkkejä tuli tehtyä niin aineet olivat huoneenlämpöisiä. Sekoitus suhde vaikuttaa kovettumisaikaan, enemmän kovettajaa niin nopeammin kovettuu
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
se mitä me aikoinaan käytettiin niin tais olla suhteessa 1 / 0,85. en kyllä ihan varma oo noista suhteista, mutta vähemmän oli toista.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
Suhteeseen vaikuttaa kanssa mitataanko painoa vai tilavuutta. Ohjeet siihen mitä me ollaan käytetty:
- Sekoitussuhde tilavuusosina 1 : 1
- Sekoitussuhde paino-osina 9,2 : 10,8
- Sekoitussuhde tilavuusosina 1 : 1
- Sekoitussuhde paino-osina 9,2 : 10,8
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
projektin rakennustahti rauhoittunut oleellisesti viimeaikoina,viikolla en ole tallissa juuri ollut ja viikonloppuisin vain muutaman tunnin sessioita,penkinkin sain tehdyksi enään maali puuttuu.muuten oikeastaan enään lokasuojien paikoilleenlaitto ja tankinkorkin suojaläppä puuttuu.
etu ja taka puskurin tein äsken ettei tuu kukaan pukkimaan mun uutta autoa,perkele. kuvat blokissa.
etu ja taka puskurin tein äsken ettei tuu kukaan pukkimaan mun uutta autoa,perkele. kuvat blokissa.
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
Tomi Jutila wrote:projektin rakennustahti rauhoittunut oleellisesti viimeaikoina,viikolla en ole tallissa juuri ollut ja viikonloppuisin vain muutaman tunnin sessioita.
on näimmä palautunut homma tälläisen suhkot normaali rakentelijan tasolle että jos ei yöllä enää jaksa niin homma ei eteni
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN Täällä paljon projektikuvia !!!!
viikonloppuna sain vihdoin tehdyksi tankinkorkin suojaläpän ja penkin maalattua ja takalokarit kiinnitettyä.jarruihin laitoin nesteet ja virittelin turvavyöt.vöissä huomasin että pikkusen kalliimmat (170e sabelt)on huomattava ero säädettävyydessä verrattuna halpisvöihin niinkun björkki sanoi.ne meni nopeesti mittoihinsa ja säädöt toimii paremmin kun muistelin aiempia vöitten säätöurakoita.
laitoin kans yhden irtomoottorin trukkilavassa käyntiin ostajaa varten joka ostikin koko motin hilkkeineen.kattelin jos möis vielä yhden koneen ilman apulaitteita hyllynalta seisomasta kun enskesän kisakassa on varsin alkutekijöissään
innostuin värkkäämään kevyempiä etutukivarsia,jos sais ne vielä tehtyä niin rupeis oleen teippauksia vailla valmis.
laitoin kans yhden irtomoottorin trukkilavassa käyntiin ostajaa varten joka ostikin koko motin hilkkeineen.kattelin jos möis vielä yhden koneen ilman apulaitteita hyllynalta seisomasta kun enskesän kisakassa on varsin alkutekijöissään
innostuin värkkäämään kevyempiä etutukivarsia,jos sais ne vielä tehtyä niin rupeis oleen teippauksia vailla valmis.