
708 ja 709
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
708 ja 709

Re: 708 ja 709
Joskus kun oli jossain suurkonsernissa hommissa tuli budjettiaikoihin mullekkin "pakko" että on keksittävä miten tuottavuutta parannetaan x prosenttia. Luvut, joita tavoiteltiin oli semmosia, että kolleekoiden kanssa ehdotettiin huumekauppaa ja tyttövälitystä. Eipä tarvinnu sen jälkeen osallistua budjettikeskusteluihin...
Jos kalusto on kunnossa niin rahaahan ei merkittävästi kulu kuin kisamatkoihin ja renkaisiin. Ja tietty esim. mulla eväisiin.
T
Jos kalusto on kunnossa niin rahaahan ei merkittävästi kulu kuin kisamatkoihin ja renkaisiin. Ja tietty esim. mulla eväisiin.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
- Posts: 259
- Joined: 18 Sep 2006, 09:03
- Location: Toholampi
- Contact:
Re: 708 ja 709
tumpelo wrote:Ja tietty esim. mulla eväisiin.

Re: 708 ja 709


tonille tilattin tänään uusi kone.
Re: 708 ja 709

Re: 708 ja 709

-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: 708 ja 709
Ritari ässän auto?pasi.t wrote:ja liikkuu omin avuin.
Re: 708 ja 709


Re: 708 ja 709
Kemoran kisa takana ja autoa tarkastellut hieman, kaasuvaijeri oli ihan jumissa, kiinitysrautojakin vääntynyt sitä poljettaessa. ei tykännyt kait vedestä. no uusi on jo paikallaan. keulan kans tulenee vähä mietittyä, josko pieniä muutoksia tulis tehtyä. peräpää menee remonttiin, uudet stefat, pinjonín mutteri oli löystynyt, uudet unipallit, takapäässä on alkuperäiset, varmaan joutuu vielä reiät tihittään perän puolelta. lukko täytyy tarkastaa ja säätää. sitte tarttis keksiä jotain ku kuski heiluu penkissä. saakohan siinä käyttää retkipatjaa täytteenä.
muuten auton tekniikka toimi hienosti. kone vaan niin älyttömän tarkka suuttimista ja kun kaasarit on aina kompromissi jostain, niin vaikea saada toimimaan täydelliseti joka alueella. kemorassa tais huippuja uupua ku vaihtovalo ei oikein syttynyt pitkällä suoralla. toki mutka nopeus vaikuttaa myös. no kyllä siihen ratkaisu löytyy.
vauhtia löyty yllättävän kivasti perjantaina vaikka siirryttiin mediumiin. vielä joutuu tekeen töitä, että sais toimimaan yhtä hyvin softin pitkissä vedoissa.
muuten auton tekniikka toimi hienosti. kone vaan niin älyttömän tarkka suuttimista ja kun kaasarit on aina kompromissi jostain, niin vaikea saada toimimaan täydelliseti joka alueella. kemorassa tais huippuja uupua ku vaihtovalo ei oikein syttynyt pitkällä suoralla. toki mutka nopeus vaikuttaa myös. no kyllä siihen ratkaisu löytyy.
vauhtia löyty yllättävän kivasti perjantaina vaikka siirryttiin mediumiin. vielä joutuu tekeen töitä, että sais toimimaan yhtä hyvin softin pitkissä vedoissa.
Last edited by pasi.t on 06 Jun 2012, 11:04, edited 1 time in total.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 708 ja 709
hieno voitto autonkoneisella lauantailta...koskas viimeks voitettu autonkoneella?
oisko ollu jarkko 2008? tuosta noi pikku parannukset tuskin vauhtia ainakaan laskee
oisko ollu jarkko 2008? tuosta noi pikku parannukset tuskin vauhtia ainakaan laskee

Re: 708 ja 709
niin taitaa siitä olla jo niin kauan. no olihan se lauantain voitto hieman onnekas, muuta maalissa pisteet jaetaan. toivottavast parannukset ei ainakaan hidasta menoa. kuskille pitää vaan saada metrejä alle, niin silläkin voi jo nostaa hieman vauhtia. en tiedä, johtuko kaikki pojan laina hanskoista ja myös puvusta, mutta enpä oo ennen johtanut sarjaa.Tomi Jutila wrote:hieno voitto autonkoneisella lauantailta...koskas viimeks voitettu autonkoneella?
oisko ollu jarkko 2008? tuosta noi pikku parannukset tuskin vauhtia ainakaan laskee