Kilpailukalenteri 2012
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Kilpailukalenteri 2012
akk:n sivuilta kattoin alustavaa kilpailukalenteria-12:
12-13.5 avoin race jurva
9-10.6 kansallinen rata hämeenlinna (pääsiskö locolla?)
16-17.6 hrf veteli
14-15.7 hrf jurva
28-29.7 vauhtiajot (tokkopa locolla asiaa sinne)
18-19.8 hrf hämeenlinna
15-16.9 avoin botniarace jurva (hisse?)
12-13.5 avoin race jurva
9-10.6 kansallinen rata hämeenlinna (pääsiskö locolla?)
16-17.6 hrf veteli
14-15.7 hrf jurva
28-29.7 vauhtiajot (tokkopa locolla asiaa sinne)
18-19.8 hrf hämeenlinna
15-16.9 avoin botniarace jurva (hisse?)
Re: Kilpailukalenteri 2012

Re: Kilpailukalenteri 2012
Tuskin, nythän ei ole mitään kiirettä saada valmiiksi
T

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: Kilpailukalenteri 2012
jaa se oli näemmä siirtyny Jurvan Avoin parilla viikolla aikasemmaksi? Eli näyttäs olevan Huhtikuun viimenen viikonloppu.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Re: Kilpailukalenteri 2012
ja kemoran ensimmäinen hrf koitos näyttäs olevan 2-3,6 ( JA NYT RUPES KETUTTAAN OIKEIN KUNNOLLA)olis pysynyt kesäkuun toisella tai kolmannella viikonlopulla niin ois paremmin kerinny paikanpääle katotaan nyt tuunko ollenkaan 

-
- Jäsen
- Posts: 54
- Joined: 29 Dec 2011, 01:42
Re: Kilpailukalenteri 2012
Vähän H-Moilasena...
Onko Locosteille muitakin kisoja 2012 kuin nämä:
HRF RATASARJA 2012:
2.-3.6. Kemora, Veteli
14.-15.7. Botniaring, Kurikka
18.-19.8. Historic Grand Race, Ahvenisto, Hämeenlinna
15.-16.9. Botniaring, Kurikka
Jos on niin mitä? Noi avoimet; pääseekö niihin mukaan Locosteilla? Miten ilmoittautuminen tapahtuu?
Onko Locosteille muitakin kisoja 2012 kuin nämä:
HRF RATASARJA 2012:
2.-3.6. Kemora, Veteli
14.-15.7. Botniaring, Kurikka
18.-19.8. Historic Grand Race, Ahvenisto, Hämeenlinna
15.-16.9. Botniaring, Kurikka
Jos on niin mitä? Noi avoimet; pääseekö niihin mukaan Locosteilla? Miten ilmoittautuminen tapahtuu?
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Kilpailukalenteri 2012
sanotaanko näin että noihin nyt pääsee varmasti kun noista avoimista ei osaa varmaksi sanoa kun viimeksi meidät pullautettiin ulos avoimesta lähdöstä.kitin kautta kaikkiin ilmoittaudutaan,on varmaan katsottava kilpailukutsusta tai kysyttävä kilpailunjohtajalta että mikä on meininki missäkin kisassa.
itse ajaisin varmasti tosta avoimesta cuppisarjasta vauhtiajot ja ahveniston vauhtipäivät jos vaan pääsee mukaan,vauhtiajoihin on ollut esteenä katottomuus....legendsien 3mm lasikuitupäre riittää kun niitä on radalla 40 kpl
itse ajaisin varmasti tosta avoimesta cuppisarjasta vauhtiajot ja ahveniston vauhtipäivät jos vaan pääsee mukaan,vauhtiajoihin on ollut esteenä katottomuus....legendsien 3mm lasikuitupäre riittää kun niitä on radalla 40 kpl

Re: Kilpailukalenteri 2012
akk:n kanssa oli sovittu että voimme ajaa avoimissa. mutta kun toimistolla tajusivat että olemme avoimessa nopeimpien joukossa niin meni herne nenään. viime kesänä päättivät ettei avoimessa saa ajaa locostilla kun ei ole kattoa yms selityksiä. todellisuus taitaa olla että v1600 näyttää huonolta kun halpikset menee jokapuolelta ohi.
avoimiin pääsee vain jos on omalähtö tarjolla. kannattaa kysellä järjestäjiltä kisa kohtaisesti.
seinäjoelle ei varmasti päästä niin kauan kun akk:la on omia lempiluokkia joita se haluaa tunkea joka paikkaan.
avoimiin pääsee vain jos on omalähtö tarjolla. kannattaa kysellä järjestäjiltä kisa kohtaisesti.
seinäjoelle ei varmasti päästä niin kauan kun akk:la on omia lempiluokkia joita se haluaa tunkea joka paikkaan.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: Kilpailukalenteri 2012
Moips.
Onkos tuosta kansallisesta sarjasta ollu viimeaikoina puhetta? Pääseekö locostilla mukaan?
"Mikäli johonkin ns alaluokkaan ilmoittautuu osakilpailun
ilmoittautumisajan puitteissa vähintään 10 kilpailijaa, voi
osakilpailun järjestäjä halutessaan järjestää ko luokalle omat
lähdöt"
Ollaanko valmis ottamaan haaste vastaan? Jos johonkin kansallisen sarjan kisaan porukka on valmis sitoutumaan tuon 10 auton verran, niin keskustelut järjestäjien kansaa lienee aloitettava pikimmiten?
http://www.epua.fi/tiedotteet/ratasarja2012.pdf
Onkos tuosta kansallisesta sarjasta ollu viimeaikoina puhetta? Pääseekö locostilla mukaan?
"Mikäli johonkin ns alaluokkaan ilmoittautuu osakilpailun
ilmoittautumisajan puitteissa vähintään 10 kilpailijaa, voi
osakilpailun järjestäjä halutessaan järjestää ko luokalle omat
lähdöt"
Ollaanko valmis ottamaan haaste vastaan? Jos johonkin kansallisen sarjan kisaan porukka on valmis sitoutumaan tuon 10 auton verran, niin keskustelut järjestäjien kansaa lienee aloitettava pikimmiten?
http://www.epua.fi/tiedotteet/ratasarja2012.pdf
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Kilpailukalenteri 2012
kyllä mä lähtisin ajamaan,jos en ihan kaikkia niin seinäjoki ja hämeenlinna ainakin.erityisesti vauhtiajot olis aivan ehdottomasti mukana.
se on vaan fakta että 10 kpl autoja on ollut tiukassa ihan cuppikisoihinkin,joten en ole kovinkaan luottavainen kymmenestä autosta avoimeen kisaan
voishan joku vähän kysäistä avoimensarjan vastaavalta mikä on meininki?
märkä päiväuni olis tietty oma lähtö seinäjoelle mutta akk tuskin muuttaa kantaansa katottoman auton soveltomattomuudesta katuradalle niinkun sillä legendsien 3mm lasikuitupärekatolla muka jotain merkitystä turvallisuuden kanssa on? locostit olisivat varmasti kadulle soveltuva lähtö turvallisuuden puolesta verrattuna mitä oikeesti vaarallista legendseissä tapahtuu mm.autoja kaatuu,lentää betoniin tai sen yli,jopa kuljettajiakin on ollut lennossa ilman autoa radalla
se on vaan fakta että 10 kpl autoja on ollut tiukassa ihan cuppikisoihinkin,joten en ole kovinkaan luottavainen kymmenestä autosta avoimeen kisaan

voishan joku vähän kysäistä avoimensarjan vastaavalta mikä on meininki?
märkä päiväuni olis tietty oma lähtö seinäjoelle mutta akk tuskin muuttaa kantaansa katottoman auton soveltomattomuudesta katuradalle niinkun sillä legendsien 3mm lasikuitupärekatolla muka jotain merkitystä turvallisuuden kanssa on? locostit olisivat varmasti kadulle soveltuva lähtö turvallisuuden puolesta verrattuna mitä oikeesti vaarallista legendseissä tapahtuu mm.autoja kaatuu,lentää betoniin tai sen yli,jopa kuljettajiakin on ollut lennossa ilman autoa radalla
