
Ladan perä
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Ladan perä
näyttää toi ladan perä kestävän aika hyvin voimaa ja nyyttoneita jos VM juttuihin on uskominen itsekkin jo suunnittelin perän vaihtoa kun tuli suorakytkentä laatikko hommattua seuraavaan projektiin mutta näyttää se kestävän vielä tuplat tehoihin ja vääntöihin jos on tarve 

Re: Ladan perä
ehkä tarttis yhden uuden lukon ladan perään. mistäs löytyis.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: Ladan perä
Ite oon kattellu tuota useampanaki iltana
http://www.ladaworld.com/product_info.p ... ucts_id=47
Vaan jotenki arveluttaa tuo Torsen, onko siitä ollu ihmisillä jotain kokemuksia? Tokihan tuohon versioon saa edes jonku pre-loadin.
http://www.ladaworld.com/product_info.p ... ucts_id=47
Vaan jotenki arveluttaa tuo Torsen, onko siitä ollu ihmisillä jotain kokemuksia? Tokihan tuohon versioon saa edes jonku pre-loadin.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Re: Ladan perä
Ajoin torsenilla missä ei ole esijännitystä 2 kesää ja auto oli kohtuullisen nopea. Sillä kyykytettiin monta kitkalukkoa 

Re: Ladan perä
[/quote]kippo wrote:viton stefoja ladan perään
20:- pitäs kappaleesta saada niin lähettelisin postipusseissa jokaiselle halukkaalle
jos kiinnostaa niin soitelkaa
0505613986
vielä olisi stefoja myynnissä ja laakerit löytyy ihan normi laakeriliikkeestä ainakin kokkolan kentsolta ja on mullakin niitä varalla hyllyssä mutta krymppi renkaita multakin uupuu mistähän niitä löytys

Re: Ladan perä
Löytyykö stefoja edelleen?kippo wrote:kippo wrote:viton stefoja ladan perään
20:- pitäs kappaleesta saada niin lähettelisin postipusseissa jokaiselle halukkaalle
jos kiinnostaa niin soitelkaa
0505613986
vielä olisi stefoja myynnissä ja laakerit löytyy ihan normi laakeriliikkeestä ainakin kokkolan kentsolta ja on mullakin niitä varalla hyllyssä mutta krymppi renkaita multakin uupuu mistähän niitä löytys
Marko
0415024946
0415024946
Re: Ladan perä
kyllä vielä löytyy jokunen
- Tero Harju
- Jäsen
- Posts: 79
- Joined: 01 May 2007, 08:58
- Location: Seinäjoki
- Contact:
Re: Ladan perä
Jos vielä löytyy pari, niin ottaisin myös - kiitos... tilasin kyllä jo tarviketiivisteetkin siltä varalta että tuli vain laitettua unen pöpperössä yömyöhään väärin päin paikalleen, tai kuten pasi.T vinkkasi - liian syvälle.
Mahtaako minullakin olla liian takapainoiset jarrut => siirtyy lämpöä => öljy "kiehuu", sillä perä lakkasi ryöttämästä öljyä huohottimesta vasta kun laitoin siitä letkun kerääjään. Oljyä tuli aika-ajovedon aikana kerääjään (fanta-pullo nippusiteellä kiinnitettynä
) sen verran että pohja just peittyi. Näyttää muuten huomattavasti enemmältä leviteltynä perän päälle ja ympäri takaboksia
Sen verran on tullut harrastuksen alkuvuosina rasvattua autojen pohjia (endurance-vehkeet) ettei enää oikein huvita, joten kyllä siitä lähdetään että jo yleisen turvallisuuden nimissä pitäisi saada nuo vehkeet kulkemaan kuivina.
Täällä mainittiin useassa otteessa "krymppirengas", eipä sellaista tullut vastaan kun purin omani - eli kysymys kuuluukin: pitääkö vetarin laakerin ja sen perään tulevan laakerikannen välissä olla kokoon rutistuva rengas tai oikean mittainen kiinteä holkki? Jos, niin saisiko sellaisen detaljit, kiitos...
Niin ja jos niitä stefoja saa, niin pistä privana tai tekstarina tilinumero sekä pistä postiin:
Tero Harju (puh 050 3422 104)
Mäkikaari 7
60560 Halkosaari
Ps. pikapäätöksellä totesin että nykykoneesta vain plaanataan kansi ja takaisin kasaan seuraavaa kisaa varten, kun tuo tehovaje ei nyt se kaikkein suurin huoli tässä vaiheessa ole vaan pitää saada tuo alustapuoli nyt ensin lyöntiin. Ja sehän tietää testiä, testiä, testiä ja teeeeeeeeestiäääää....
Mahtaako minullakin olla liian takapainoiset jarrut => siirtyy lämpöä => öljy "kiehuu", sillä perä lakkasi ryöttämästä öljyä huohottimesta vasta kun laitoin siitä letkun kerääjään. Oljyä tuli aika-ajovedon aikana kerääjään (fanta-pullo nippusiteellä kiinnitettynä


Sen verran on tullut harrastuksen alkuvuosina rasvattua autojen pohjia (endurance-vehkeet) ettei enää oikein huvita, joten kyllä siitä lähdetään että jo yleisen turvallisuuden nimissä pitäisi saada nuo vehkeet kulkemaan kuivina.
Täällä mainittiin useassa otteessa "krymppirengas", eipä sellaista tullut vastaan kun purin omani - eli kysymys kuuluukin: pitääkö vetarin laakerin ja sen perään tulevan laakerikannen välissä olla kokoon rutistuva rengas tai oikean mittainen kiinteä holkki? Jos, niin saisiko sellaisen detaljit, kiitos...
Niin ja jos niitä stefoja saa, niin pistä privana tai tekstarina tilinumero sekä pistä postiin:
Tero Harju (puh 050 3422 104)
Mäkikaari 7
60560 Halkosaari
Ps. pikapäätöksellä totesin että nykykoneesta vain plaanataan kansi ja takaisin kasaan seuraavaa kisaa varten, kun tuo tehovaje ei nyt se kaikkein suurin huoli tässä vaiheessa ole vaan pitää saada tuo alustapuoli nyt ensin lyöntiin. Ja sehän tietää testiä, testiä, testiä ja teeeeeeeeestiäääää....
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: Ladan perä
Ladan perää en oo purkanut mut tommosia pyöränlaakeriosia sieltä pitäisi löytyä...
- Attachments
-
- Capture.PNG (152.8 KiB) Viewed 5208 times
Last edited by Marko Leino on 20 Aug 2012, 12:12, edited 1 time in total.
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: Ladan perä
https://docs.google.com/open?id=0B23btC ... EwOTdjNTZj
Tuolla osanumerot ja räjäytyskuvat jotka oli jo aiemmassa postissa mutta olin muuttanut yksityisiksi jossain vaiheessa
Tuolla osanumerot ja räjäytyskuvat jotka oli jo aiemmassa postissa mutta olin muuttanut yksityisiksi jossain vaiheessa

Re: Ladan perä
kyllä niitä pitäs vielä löytyä laitan kun kerkeen ja muistanTero Harju wrote:Jos vielä löytyy pari, niin ottaisin myös - kiitos... tilasin kyllä jo tarviketiivisteetkin siltä varalta että tuli vain laitettua unen pöpperössä yömyöhään väärin päin paikalleen, tai kuten pasi.T vinkkasi - liian syvälle.
Mahtaako minullakin olla liian takapainoiset jarrut => siirtyy lämpöä => öljy "kiehuu", sillä perä lakkasi ryöttämästä öljyä huohottimesta vasta kun laitoin siitä letkun kerääjään. Oljyä tuli aika-ajovedon aikana kerääjään (fanta-pullo nippusiteellä kiinnitettynä) sen verran että pohja just peittyi. Näyttää muuten huomattavasti enemmältä leviteltynä perän päälle ja ympäri takaboksia
![]()
Niin ja jos niitä stefoja saa, niin pistä privana tai tekstarina tilinumero sekä pistä postiin:
Tero Harju (puh 050 3422 104)
Mäkikaari 7
60560 Halkosaari
Ps. pikapäätöksellä totesin että nykykoneesta vain plaanataan kansi ja takaisin kasaan seuraavaa kisaa varten, kun tuo tehovaje ei nyt se kaikkein suurin huoli tässä vaiheessa ole vaan pitää saada tuo alustapuoli nyt ensin lyöntiin. Ja sehän tietää testiä, testiä, testiä ja teeeeeeeeestiäääää....

- Tero Harju
- Jäsen
- Posts: 79
- Joined: 01 May 2007, 08:58
- Location: Seinäjoki
- Contact:
Re: Ladan perä
stefan vaihdon yhteydessä huomasin että peräöljyn sijaan olenkin käyttänyt munakokkelia.
väärä öljy kenties? Mitäs olette muut käyttäneet ladan lukkoperässä?
väärä öljy kenties? Mitäs olette muut käyttäneet ladan lukkoperässä?
- Attachments
-
- 12090019.jpg (1.49 MiB) Viewed 5135 times
Re: Ladan perä
aika mielenkiintoisen väristä
mulla on ollu red line:n ja volvon lukkoperä öljyjä. ei niistä ainakaan ole tullut tuon värisiä

mulla on ollu red line:n ja volvon lukkoperä öljyjä. ei niistä ainakaan ole tullut tuon värisiä

-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: Ladan perä
Melko messevän kokoine kuva...
Redline "marjapuuroa" ladan perässä eikä ongelmia, ainakaan vielä

Redline "marjapuuroa" ladan perässä eikä ongelmia, ainakaan vielä
