Ei oo leimaa eikä muitakaan lippuja lappuja. Auto oli niin pahasti vaiheessa että jätin suosiolla leiman ensvuoteen, vaikka olishan sen tietty voinut ajaa jo valmiiksi. Mutta kun ei ollut vielä tietoo valmistuuko auto edes kesäksi.
Se on totta et parasta treeniä on kilpailut mut ensin pitää tottua autoon. Tunnin koeajon perusteella en vielä rupee hosumaan. Mut otetaan ny alkuun 5sek. ajasta pois ja neljäs sylinteri mukaan niin kahtotaan sit..
Jos jossain vaiheessa on Alastarolle ja Ahvenistolle lähtiöitä niin lähden kyllä mielellään mukaan treenailee niin ei tarvii yksin kiertää kehää.
Aloin vihdoin tarkastelee paikkoja ensitestin jälkeen. Tähän mennessä löytyneitä vikoja on et yksi takalinkin uniball on ainakin väljä ja toisesta takajarrusatulasta on hävinnyt palojen kiinnityssokka, palat oli puoliksi ulkona. Onneksi on sen verran vähän tilaa vanteet ja satulan välissä ettei palat lentäneet pois, ottivat vanteeseen kiinni.
Onko vinkkejä mistä noita Wilwoodin powerliten sokkia kannattais lähtee kyselee?
Onko muilla R1 koneisilla ollut ongelmia Ahveniston pääsuoran jälkeisessä mutkassa. Kurvin loppuvaiheessa just ennen varikkosuoraa kaasun ollessa pohjassa kone nuupahtaa/rykii/stumppaa. Veto tulee heti takas kun nostaa hieman kaasua.
Muissa mutkissa ei esiintynyt ongelmaa. Luulin ensin että bensa olis vähissä mut tekee saman täydelläkin tankilla.
kaasareista R1 koneessa ainakin mulla loppuu bensa hetkellisesti suuttimelta kun mennään pitkästi oikeelle kaasuauki olen koittanut laittaa suuttimien juureen loiske levyäkin mutta ei vika ole kokonaan poistunut taitaa olla lähinnä R1 ominaisuus auto käytössä
Meneekös se just niinpäin autossa että kun kaarretaan oikeelle niin vastaava kiihtyvyyden suunta tulisi pyörässä jarruissa? Jos noin niin ei ehkä ole kauheasti kiinnitetty huomiota bensansaantiin auki olevien läppien mukaan...
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Jarrutus pyörässä ja kääntyminen Locossa oikealle taitaa olla juuri samaan suuntaan kaasuttajaan nähden. Jännä, että Fazussa ei samaa ongelmaa ikinä ole ollut. Mikunin vaakakaasarin kuppi ilmeisesti paremman muotoinen autokäyttöön.