Locost silmälasit
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost silmälasit
http://www.lensway.fi/?utm_source=trade ... =affiliate
huom!! en ole ko. yritykseen muussa kun asiakas suhteessa,tarkoituksena on suositella muillekkin edullisia silmälaseja.
vituttaa maksaa johonkin instruun melken 500€ kun täältä saa samanlaiset lasit 38€.täällä on joku kampanja mistä juuri tilasin lasit kaikilla herkuilla 38€ (pinnoitteet,ohennukset ym-kaksitehot lisämaksusta)tuon firman laseja olen käyttänyt yli kaksi vuotta,linssiresepti täytyy olla millä tilataan oikeanvahvuiset lasit.
kerran tuli epäsopivat pokat valittua ja palautus toimi täydellisesti ilman mutinoita.
huom!! en ole ko. yritykseen muussa kun asiakas suhteessa,tarkoituksena on suositella muillekkin edullisia silmälaseja.
vituttaa maksaa johonkin instruun melken 500€ kun täältä saa samanlaiset lasit 38€.täällä on joku kampanja mistä juuri tilasin lasit kaikilla herkuilla 38€ (pinnoitteet,ohennukset ym-kaksitehot lisämaksusta)tuon firman laseja olen käyttänyt yli kaksi vuotta,linssiresepti täytyy olla millä tilataan oikeanvahvuiset lasit.
kerran tuli epäsopivat pokat valittua ja palautus toimi täydellisesti ilman mutinoita.
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
Re: Locost silmälasit
Kiitti vinkistä.. 

-
- Jäsen
mä oon tilaillu täältä jo 5 vuotta...
http://www.favoptic.fi/
Toimii. hinnat esim aurinkolaseille vahvuuksilla, polarisoituna, heijastuksenestolla ja kovapinnalla noin 100,-
jukka
Toimii. hinnat esim aurinkolaseille vahvuuksilla, polarisoituna, heijastuksenestolla ja kovapinnalla noin 100,-
jukka
-
joo,totakin on kehuttu.tuolla näemmä saa pokat kotiin testattavaksi.Jukka Ylikoski wrote:mä oon tilaillu täältä jo 5 vuotta...
jukka
otin kans arskat vahvuuksilla lenswayltä tänään 78€,arska lisä "normi"laseihin kaikilla herkuilla +39€
hain keväällä nissenilta aurinkolasit voimakkuuksilla. kovapinnotetut/ohennetut linssit + näön tarkastus 60e. kehykset sai valita hyllystä mieleiset 

-
toi ei mee mun hilseeseen mikä instrussa maksaa niin paljon.nyt nokalla on lenswaylta tulleet pokat instrusta ostetuilla linsseillä,tarvin uuden linssireseptin siksi kävin merkkiliikkeessä.linssit vanhoihin pokiin makso 199€,nyt tilasin kokonaan uuden paketin tolla 38€...olis kannattanu maksaa näöntarkastuksesta parikymppiä eikä ottaa mitään muuta
Niin, ainakin mulla on menny hinnasta ja liikkeestä riippumatta noin joka toiset kakkulat palautukseen ekalla kierroksella. Mahtavaa jos onnistuu netistä noin mojovasti.
T
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
äkkiä kakkulat valmistui,maanantaina tilasin ja tiistaina tuli txt ja email että on jo lähetetty,voipi keretä torstaiksi kotiin/affelle?
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
Postilaatikosa oli uudet näkimet tänään.. Ja aivan täydet pelit, laakista hyvät..
38e.. 

-
juup,mulla oli perjantaina tullu pokat.4pv toimitusaika...ei paha,bolt-on päähän.TK707 wrote:Postilaatikosa oli uudet näkimet tänään.. Ja aivan täydet pelit, laakista hyvät..38e..
38e ei niin syletä kun töissä/harrastuksissa tulee kiveä,kipinää ym moskaa linsseihin.
kampanjoiden ulkopuolella pinnotteista/ohennuksista juotuu pulittaan jotain mutta ei lähellekkään kivijalkaliikkeitten hintoja.jostakin luin että nissenin halpislasit on lieville vahvuuksille,pullonpohjat olis rajattu mainoksen ulkopuolelle (yli -4)
-
- Ron Champion
www.laservisioon.fi
Toimii eikä tarvi ostella laseja. Itse kävin torstaina ja leikkauskulut kuitataan tuliaisilla...
Toimii eikä tarvi ostella laseja. Itse kävin torstaina ja leikkauskulut kuitataan tuliaisilla...