Rataleima vedetty kunnialla läpi. Ei ollu ihan niin kivaa kuin mitä oletin koska kyseessä oli kuitenkin tutkinto niin ei viitsinyt ajaa täysiä, piti ajaa 70% vauhdilla mutta ihan hyvin sillä tahdilla muiden mukana kerkesi. Autoa kehuttiin nopeaksi (ei kuskia).
Tomin kanssa kerettiin jo jonkinverran hörhötä, ihan mukava kaveri paitsi että sillä oli aina radalla vähän hätä. Mika taas ei uskaltautunut esittäytymään, tai sit oli sellanen että se vaan veti eikä jutellu. Yhellä ainakin oli ajohaalarit joissa luki karting, olikohan se Mika?
Toi oli aika paha puute ettei kellonaikaa lukenut missään yritin vielä eilen varmistaa josko se olisi muuttunut. Onneksi joku sattui teoriaosuudessa kysymään sitä.
jaa hätä.....hmm..oli alla mikä peli hyvänsä kun laitetaan kypärä päähän ja moottorirata alla niin kyllä aika railakkaasti tulee vedettyä,ajaminen menee väkinäiseksi jos pitää ajaa ylihiljaa.
eihän autosta mennyt kuin jarrulevyt+palat+renkaat mutta ajettiinhan yhdessä veljenkanssa yht.200km eikä velipoikakaan juuri hiivistellyt.
joopajoo leima kuitenkin tuli eikä henk.koht puhutteluunkaan "päästy" eli suoritus ilmeisesti kelpasi.
kyllähän kaikkein paras suoritus oli jollain tyypillä jolla oli alla xtreme racingin bemari:jannu vetäisi jo ennen ensimmäistä radalla käyntiä VARIKOLLA alavarikolle johtavalla tiellä sähköpylväistä tehtyyn aitaan ajaen samalla kiellettyä ajosuuntaa vasten.kolme maahan juntattua pylväänpätkää poikki ja täysmittainen pylväs lensi n.5 metrin päähän....ei tainnut tulla leimaa??
Joo tehtävä suoritettu. Ajoin numerolla #47 (eaglen BMW #16).. mulla oli CRG:n mustat haalarit päällä. Yritin arvailla kuka porukasta olis locost miehiä, mutta jäi vain arvailujen asteelle.
Olin aika pettynyt bemariin... erityisesti jarruihin. Hirveä vatkaus ja lähes mahdoton saada autoa pysähtymään. Tokassa vedossa etupaloista loppu pinnat kokonaan... Hengissä selvittiin, mutta olis se voinut olla kivempaakin.
bmw:tä ei voi kun parantaa kalustoa . saa vetää koko rahalla ei tarvii hiiviskellä eikä korjata omaa autoa reissun jälkeen. itsellä ainakin aikoinaan kivointa rataleimalla oli mummoilijoiden ohittelu . kyllä tyyppejä vitutti kun kallis ratapäivä lelu (oli porssee, audii ja pemarii) jäi vanhan 142 volvon jalkoihin niin suorilla kuin kurveissakin . me pidettiin hauskaa koko rahalla.
ilmeisesti kaikki rataleimalla olleet locost kuljettajat saivat R:än papereihin. onneksi olkoon. toivottavasti kaikki nähdään myös radalla tänä kesänä.
Joo, mun ryhmässä oli jotain porscheja (mazdan näköisiä) jotka jäi jalkoihin. Ekalla ajokerralla edestä lähti corvette, enkä hirveesti oo alastarolla muiden joukossa ajellu niin aattelin että teholla on sillä radalla enemmänkin merkitystä. Oli pieni shokki kun jo las palmasissa corvette tuli puolen kierroksen jälkeen perä edellä vastaan, kesti puoli kierrosta lisää ennenkuin uskalsin ohittaa... Ihan jees päivä, radiota kuunnellessa meni ihan mukavasti ohitse.
Eräällä eagle kuskilla oli jäänyt ekassa ajossa vaihdekeppi käteen ja tokaan ei oltu laitettu bensaa... Eli ei hirveesti eaglen meno vakuuttanut.
Se xtreme race kuski tais olla ainoa joka ei saanut rataleimaa.
missäs vaiheessa autot on . foorumilla ainakin hiljaista. toivottavasti tarkoittaa sitä että porukka myskää tallissa. huomenna (26.4) 705:nen pyörien suuntaukseen vappun testejä varten. jos sää sällii niin kahdella autolla testaamaan .
käytiin ajamassa myös ekatesti. mulla on koneissa eroja kun edellisen penkitetyt suuttimet ei riittäny tähän toiseen. pensa suuttimet tuntuu tarvitsevan melko isot. onneksi jämsän mopo miehiltä löyty isoja suuttimia kun ei ollu suuttimia mukana. ja tomilta työkaluja. pääsi vetämään jyrkkään ylämäkeen laatikon läpi. pysty seuraamaan seoksia rauhassa.
petrikin pääsi locost neitsyydestään . pääsi kokeilemaan 705:ta. ilmeisesti kokemus ei ollut vastenmielinen .