
täytyy myöntää, että vähän enemmän olis voinut saada aikaiseksi tähän mennessä. runko on nyt kuitenkin "palasina" ja odottaa kärryssä pääsyä kellosaloille. vaihdetaan muutama putki etupäähän ja katsoin viisaammaksi mennä jigiin vaihtamaan, tulee ainakin mittatarkasti. myös pellit tehdään uusiksi ja lasikuituosat. konetta ei vielä ole aukaistu, toivottavasti se ei saanut kipeetä jurvassa, öljyn vähyys.
tosin varmaan yhdeksään neppikseen on tullut tehtyä lasikuituosia ja kolme turbo ooppelin kantta, sekä pari konetta on kasattu, tonin subarun ja neppiksen.
viimeiset viikot on mennyt pojan ooppeli projektin kimpussa. vanhasta a mallin omegasta muutettu "lotus omegan" näköiseksi + hervottomat siivet. tarkoitus olis käydä kokeilemassa sivuikkuna ajoa, josko se olis hupaisaa. ei kuitenkaan ehkä kisoihin asti, mutta ainakin omaks huviks. jos kunnon kisa-autoa alkaa rakentaa, niin siihen menee omaisuus ja kaikki €. tarkoitus ottaa koneesta 400 - 550 hv. sillä teholla vois vielä moottorin jatke tekniikka jotenkuten pysyä nipussa.
ja eikun takas talliin imusarjan ja pakosarjan kimppuun, sillä kaikki tehdään ite.