no höh
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
no höh
yritimpä tossa rekisteröityä historikin ratapuolelle, enkä onnistunut. en ilmeisesti osannut vastata kysymykseen oikein. siellä kysyttiin, että mikä seuraavista on auto. siinä oli ooppelia, saappia, volvua, nissania ja foortia, mikään ei täyttänyt auton kriteeriä. ei ihme ettei foorumilla ole käyttäjiä kun pitää olla ....
-
- Site Admin
Re: no höh
Ei oikein minullekkaan auennut toi kysymys... 

oon kans yrittänyt rekisteröityä,mutta ei ole onnistunut
Tämä foorumi on ainut mikä ajan tasalla kisoista jne.
omia kotisivuja olen kans yrittänyt päivittää aina kun jotain uutta ollut mielessä.Meinaatteko Pasi rakentaa starlettia roadsporttiin

omia kotisivuja olen kans yrittänyt päivittää aina kun jotain uutta ollut mielessä.Meinaatteko Pasi rakentaa starlettia roadsporttiin

-
- Site Admin
Mä avasin uuden alueen muitten luokkien keskustelulle tänne
Ihan kokeilumielellä mennään, mutta jos homma lähtee liikkeelle niin asiaa voidaan kehittää eteenpäin. Ideoita otetaan vastaan.
Ihan kokeilumielellä mennään, mutta jos homma lähtee liikkeelle niin asiaa voidaan kehittää eteenpäin. Ideoita otetaan vastaan.
Käytössäsi olevat oikeudet eivät salli tämän alueen viestien lukemista.
-
- Site Admin
no katottaan ny. eli ehkä kait. jäljellä oleva tekniikka ei vain ehkä ole paras mahdollinen.ari1630 wrote:oon kans yrittänyt rekisteröityä,mutta ei ole onnistunut![]()
niin parashan on Suzukipasi.t wrote:no katottaan ny. eli ehkä kait. jäljellä oleva tekniikka ei vain ehkä ole paras mahdollinen.ari1630 wrote:oon kans yrittänyt rekisteröityä,mutta ei ole onnistunut![]()

no nyt onnistu myös tuonne historic rata foorumiin kirjautuminen>vastaus varmistus kysymykseen oli Ford.
-
- Site Admin
Reunaselle Ford on autoari1630 wrote:
no nyt onnistu myös tuonne historic rata foorumiin kirjautuminen>vastaus varmistus kysymykseen oli Ford.

Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer