No niin sattupa taas jotain kysymisen arvosta silmään tuolta säännöistä.
Se ei liene tullu yllätyksenä, että erillinen (öljyn)käräys- / huohotussäiliö vaaditaan konehuoneessa. Mutta onko säiliön koko todella määrätty vähintään 2l kokoiseksi? Ja onko perän huohotukseen sama vaatimus? Entä polttoaineen?
Nimerkillä viiime kesän 1 litran purnukalla ajanu.
Öljynkerääjä säiliö?
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Öljynkerääjä säiliö?
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: Öljynkerääjä säiliö?
Sama asia kiinnostaa nyt litran limupullot edessä ja takana...?
Bensalle vissiin riittää ihan et huohotinletkussa on kaatoventtiili.
Bensalle vissiin riittää ihan et huohotinletkussa on kaatoventtiili.
Re: Öljynkerääjä säiliö?
peräs ei oo vaadittu mitää, konehuoneella on aina riittäny limupotti ja tankis pelkkä kaatoventtiili. tota 2litran kanisteria ei taida monella olla.
sama käytäntö on toiminu rata sm puolella aina.
tämä teksti ei oo suositus ja sääntöjähän pitää aina noudattaa.
sama käytäntö on toiminu rata sm puolella aina.
tämä teksti ei oo suositus ja sääntöjähän pitää aina noudattaa.
Re: Öljynkerääjä säiliö?



Re: Öljynkerääjä säiliö?
Jyri Kellosalo #707