Historic Race - Botniaring 2013 (kauden avaus)
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Ron Champion
Re: Historic Race - Botniaring 2013 (kauden avaus)
Aika reilusti off-topic, mutta tulipa mieleen.
Se on sitten äitienpäivä viikonloppu, eli iso kasa parisuhdepisteitä tarjolla jos kisoista huolimatta jotenki rouvaansa huomioi! Tai näin olen huhupuheista ymmärtänyt, itsehän en tuosta mitään tiiä.
Se on sitten äitienpäivä viikonloppu, eli iso kasa parisuhdepisteitä tarjolla jos kisoista huolimatta jotenki rouvaansa huomioi! Tai näin olen huhupuheista ymmärtänyt, itsehän en tuosta mitään tiiä.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Onkohan viikonlopun aikataulua vielä missään julkisesti esillä??
markku wrote:kellosaloilla hyvä jäsenten välinen. veljekset pääsee vääntämään paremmuudesta oikein kunnolla. onkos kaikilla samanlaiset koneet![]()
vielä kun vanha saadaan viivalle.
Jees, tekniikka aikalailla samanlaiset jokaisella.. Eroja löytynee vain imu-ja pakosarjasta ja kaasareista.
Eiköhän paappan auto valmistu Kemoralle

Jyri Kellosalo #707
-
- Site Admin
Niin Antti, onko vinkkejäAntti Tuomainen wrote:Aika reilusti off-topic, mutta tulipa mieleen.

Ennen vanhaan ajettiin Kuopiossa äitienpäivän karting ajot.. siihen olen tottunut

Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
- Ron Champion
Joo ite kans tottunu (Kuopion) äitienpäivä kilpailuun, ja samoin perhe (vanhemmat). Eli siinä mielessä väärähälytys 

Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
11 nimee kitissä wtf?? missä luuraa ns. valmiin auton ostaneet uudet nimet(705,724,726,732) vain 722 listoilla...liian helppoo tulla ajamaan valmiilla autolla, vai??
muutenkin nimiä puuttuu, teemu, jukka, markku, molemmat bogeyt, ym vai myttyääkö kiti?
muutenkin nimiä puuttuu, teemu, jukka, markku, molemmat bogeyt, ym vai myttyääkö kiti?
no eihän sinne voi tulla kun siellä on tuollaisia vauhtihirmuja mukana eikä voi pärjätä
ööööh vai mites se menikään
eiköhän se lista siitä hieman turpoa vielä. kiti ei tunnu näyttävän kaikkia ilmottautuneitakaan
olikohan joku rataleiman ajo osuuskin vielä 7.5 ?

ööööh vai mites se menikään

eiköhän se lista siitä hieman turpoa vielä. kiti ei tunnu näyttävän kaikkia ilmottautuneitakaan

olikohan joku rataleiman ajo osuuskin vielä 7.5 ?
-
- Aktiivi
Älkää ny hosuko, vanha tulee kun kerkee. Jostain syystä olin saanu käsityksen, että tällä kaudella ois ennätysosanotto locoissaki, rataleimallaki oli kaikkien aikojen osanottajaennätys. Mikä lie mut koitan ny saada enste rataleiman ees.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
siis jäis sulla leima saamati alastarolla?raulironkko wrote:Älkää ny hosuko, vanha tulee kun kerkee. Jostain syystä olin saanu käsityksen, että tällä kaudella ois ennätysosanotto locoissaki, rataleimallaki oli kaikkien aikojen osanottajaennätys. Mikä lie mut koitan ny saada enste rataleiman ees.
kaikenjärjen mukaan piti olla ennätysmäärä...autoja numeroitu n.38kpl joista suurinosa ajokelpoisia mutta missä lienevät??
ja vesisadetta lupaa tietysti...viimehetkessä tuli ostettua jättispärdäri niin ainakin reeneissa ei kastuis.
-
- Locost expertti
Täh! Eikö ne Rauli antanut leimaa?Tomi Jutila wrote:siis jäis sulla leima saamati alastarolla?raulironkko wrote:Älkää ny hosuko, vanha tulee kun kerkee. Jostain syystä olin saanu käsityksen, että tällä kaudella ois ennätysosanotto locoissaki, rataleimallaki oli kaikkien aikojen osanottajaennätys. Mikä lie mut koitan ny saada enste rataleiman ees.
kaikenjärjen mukaan piti olla ennätysmäärä...autoja numeroitu n.38kpl joista suurinosa ajokelpoisia mutta missä lienevät??
ja vesisadetta lupaa tietysti...viimehetkessä tuli ostettua jättispärdäri niin ainakin reeneissa ei kastuis.
Kuivaa tietty toivoisin ekalle kisalle mut sataahan se, noh.. ainakin on jännempää

-
- Aktiivi
Öö siis siel kitissä ei oo mun leima voimassa meinasin, mika kyseli jo Anssi Kankaalta, keltäs marko kyseli ? Eka kisa jää multa enivei vek, takki tyhjä monessaki mielessä. Toisaalta mun piti tulla mukaan joskus 2015, et silleen täs ollaan etuajassa kuiteski.
-
- Ron Champion
Itse ilmoittauduin sähköpostilla. Minultakin puuttui (ja puuttuu varmaan vieläkin) rataleima tutkinto Kitistä.Tero Frondelius wrote:Minunkin piti laittaa sähköpostia menemään kun rataleima puuttuu. Kyllä vituttaa kun etsin kaikki tiedot jo kertaalleen. Miten tästä ilmoittautumisesta on saatu vielä vaikeampi kuin viime vuonna. Ihme että ei kysytä äidin serkun miehen tyttönimeä.KakeK wrote:Pitääkähän kaikkien erikseen soittaa akk:lle asiasta vai saisko ne ihan oikeasti hoidettua homman joskus kerralla kuntoon. Normimeininki ku ei oo leimat/tutkinnot voimas. Nimimerkillä kokemusta on
No katsastuskortista tuli viesti että muutos on kirjautunu järjestelmään ja kyseltiin onko sulla sitä uutta korttiaKoko homma retuperällä ku ei tiedetä itte onko asia hoidos vai ei. No eihän sitä oo lähetetty ku ei oo näkyny.
By the way, mikä on "Luokitustodistuksen numero"?
-
- Site Admin
Aika huonosti on roadsporttejakin ilmottautuneena. Toivittavasti tulee paljon jälki-ilmoja kisapaikalle.
-
- Locost expertti
Pistin postia Anssi.Kannas@autourheilu.fi leima tuli kitiin alta puolen tunnin.raulironkko wrote:Öö siis siel kitissä ei oo mun leima voimassa meinasin, mika kyseli jo Anssi Kankaalta, keltäs marko kyseli ? Eka kisa jää multa enivei vek, takki tyhjä monessaki mielessä. Toisaalta mun piti tulla mukaan joskus 2015, et silleen täs ollaan etuajassa kuiteski.
Debytanttikorttikaan ei oo vielä tullut vaikka luvattiin lähettää jo reilu 2 viikkoo sitten.
-
- Aktiivi
Mikäli ilmoittauminen Botniaringin kilpailuun 11.-12.5. ei onnistu KITI:n kautta, voi tehdä sen myös lähettämällä seuraavat tiedot kilpailun johtajalle, Jari Syväojalle sähköpostitse osoitteeseen jari.syvaoja@gmail.com:
- Kilpailijan nimi
- Lisenssin numero (ID)
- Auton merkki ja malli
- katsastuskortin tai HTP-passin numero
- luokka
----------------
T. Jyrki S.
Kiitos tiedosta
- Kilpailijan nimi
- Lisenssin numero (ID)
- Auton merkki ja malli
- katsastuskortin tai HTP-passin numero