anteeksi maalaisuuteni mutta ajatko pitkänsuoran vitosella, puotat kerran pienemmälle alaalla ja kahesti isommalle paluusuoralla...vai??
kun alakaa laskeen pykäliä kun lähet hirsimökistä kakkosella, kolmone ja nelonen lähtösuoralla ja katsomolla vitonen....laskinko väärin?
Maalaisuus on ihan hyvä asia. Nimimerkillä mitä kauemmaksi kaupungeista sen parempi
Paluusuoralla taidan vaan hakea 7.pykälää kun parkuu niin pahasti, näyttäis et kierrokset ei laskis mut kaikki on tietty mahdollista...
Ja tulikohan lähdettyä mökiltä sit kolmosella?
Pääsuoralla tuli useaan otteeseen katsomon jälkeen haettua isompaa mut ainakaan omasta mielestä sellaista ei löytynyt. Tai sit 5 ja 6 väli on niin huomaamattoman lyhyt.
Pitääkö tässä vielä hommata vaihdenäyttökin vaihtovalon lisäksi
voipi olla että paluussa hajit seiskaa, ei kyllä vitosella kulje millään 180+ kyytejä.
Botniaringillä olin tulos tomista ohi pääsuoralla ja pätkäs rajoittajalle rinnalla. huomasin et on vitonen kaapis kulkee joku 180 vitosella vtacin boxilla 3,9 perä
KakeK wrote:Botniaringillä olin tulos tomista ohi pääsuoralla ja pätkäs rajoittajalle rinnalla. huomasin et on vitonen kaapis kulkee joku 180 vitosella vtacin boxilla 3,9 perä
kyl markolla niin pirusti parkuu pitkällä suoralla että että...? kuuntelin omaa filmiä niin 5-6 pykälän ero on kyl aikas pieni, mutta loppupelissä uskon kyllä kuskia itseään mikä pykälä on pelissä. no se mosa plojahti sitte syystä tai toisesta
r1 loota on vissiin niin tiuha sielläpäässä että itteki tulee kaiveltua olematonta seiskaa vielä tänäki päivänä
edit: ei perse, laskin taas maken vaihteita ja mun mielestä vedät nelosella matin nuosun kun kone käy niin matalalla ja pykällät kolmosta kaltevaan kurvii eli laskelmat täsmää vitosella vetämiseen pitkän suoran.
tässä Roadsportien lähtö II impin kopista,taakse kuvattuna.Lisää vidoita ladataan kunhan keretään.
Imppi otti raseronon mukaan 193 pitkällä suoralla,meinaa vikuroida http://www.youtube.com/watch?v=TZC6tx7hsJo
no sitä sattuu kaikenlaista ei tolla pääse edes sarjassa "turhimmat konerikot" top kolmoseen
Pasi ajoi C-luokan autolla 3 kierrosta ilman vesiä,seiska kierroksella lähti alavesiletku irti ja vedet pihalle.No ajoi maaliin,mutta kone oli selvä
laitat kutosen 3.25min kohdalla ekankerran...olin noi kuuntelevinaan.sen jälkeen kun vertaa kierroslukuja aiempiin kierroksiin matin nousussa ja välisuoralla ennen kaltevaa kurvia on aika ero. rpm tuunaus ja outo rata niin kyl tolleen voi käydä, korvatuntuma hämäs varmaan täydellisesti aiempiin ajoihin verrattuna.
hokasit hienosti olla levittämättä öljyä paluusuoran jarrutukseen, pysy rata puhtaana...erittäin hienosti ajateltu muita
laitat kutosen 3.25min kohdalla ekankerran...olin noi kuuntelevinaan.sen jälkeen kun vertaa kierroslukuja aiempiin kierroksiin matin nousussa ja välisuoralla ennen kaltevaa kurvia on aika ero. rpm tuunaus ja outo rata niin kyl tolleen voi käydä, korvatuntuma hämäs varmaan täydellisesti aiempiin ajoihin verrattuna.
hokasit hienosti olla levittämättä öljyä paluusuoran jarrutukseen, pysy rata puhtaana...erittäin hienosti ajateltu muita
Juuri näin siinä kävi.
Vaihdenäyttö odottaa jo postissa, toistamiseen sama ei toistu ja ilmankos edessä meniät hävis näkyvistä.
Joo, ei oo eka kerta kun uudella radalla kaikki ei mee putkeen.
Mutta kiitettävästi kone parkuu ja jaksaa yläkierroksillakin! Loppunopeudet kuiten täsmälleen samat (vaihdevälityksestä ja rajottajan pärähdyksestä päätellen) ku esim. mulla kuutosella.
Mistä ostit vaihdenäytön, kun noin nopeasti tuli? Onko "speedo healer" kans vai pelkkä vaihde + vaihtovalo?