
710 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Neljä locostia oli paikalla joista kolme oli ex-mestaruusautoja. Kaikki pääsi maaliin. Hyvä päivä oli 

-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Kokeilin toista ecu et toimiiko se ja toimiihan se mut antaa vikakoodia 8.000r/min (bensatankinanturi). Mielenkiintoista se että ecu joka on ollut autossa kiinni ei anna vikakoodia.
Molemmat ecut on samalla numerolla ja saman ikäisestä... vastus on laitettu johtosarjaan.
Molemmat ecut on samalla numerolla ja saman ikäisestä... vastus on laitettu johtosarjaan.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 710 FIN
mulla ei ollu koskaan yamahan sähköissä omaa mittaristoa eikä tietenkään koskaan mitään vikakoodeja, pelit toimi jä mä ajoin vaan...ja ajo kakekin ko. johtosarjalla nyt jurvassa 

-
- Aktiivi
- Posts: 223
- Joined: 10 Mar 2012, 21:22
Re: 710 FIN
Sama ilmiö mulla ilmeisesti, tutkinnassa, bensavalo vilkuttelee joskus. R6 mittaristo.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Kaksi samanlaista boxia toinen herjaa, toinen ei.... vesissä on eroja niin kuin viineissä
Lisätään vastuksia niin eiköhän lopu viisarin heiluminen 


-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Aattelin vaihtaa tulpat mut en sitten vaihdakkaan. Tuli jonnin verran ylimääräisiä sydämmen tykytyksiä et jääkö kisat ajamatta kun noi hiivatin kierteet jäi kanteen.


Re: 710 FIN
juu momentti on sen 12-14 ja porukat vetää täpöt kiinni tulpat 

-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Juu ei apinanraivolla
Momenttiavain oli säädetty 12, napsahti jo ruuvaus vaiheessa aikas kevyellä väännöllä. Oli varmaan jo saanut alun aikaisemmalla kerralla.
Onneksi jäi vaan toi onttokierre sinne niin sain pyöreää viilaa hyväksi käyttäen pyöritettyy pois.

Onneksi jäi vaan toi onttokierre sinne niin sain pyöreää viilaa hyväksi käyttäen pyöritettyy pois.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 710 FIN
kemora -09 mulla ihan sama homma, sen jälkeen vedetty momenttiin. veikkaisin kanssa että jos tupan vetää kerran yli niin voi saada alun siittä ja katketa myöhemmin momenttiinkin. onneks toi torso lähtee hyvin pois, kiilamainen meisseli yms toimii.Marko Leino wrote:Juu ei apinanraivollaMomenttiavain oli säädetty 12, napsahti jo ruuvaus vaiheessa aikas kevyellä väännöllä. Oli varmaan jo saanut alun aikaisemmalla kerralla.
Onneksi jäi vaan toi onttokierre sinne niin sain pyöreää viilaa hyväksi käyttäen pyöritettyy pois.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Ja niiin ku mä oon sitä laittanu




-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: 710 FIN
ottiko runko kipeetä?
syyläri tais säilyy ehjänä
tais tulla kyseenalanen locost ennätys peräpellin rypyssä
syyläri tais säilyy ehjänä

tais tulla kyseenalanen locost ennätys peräpellin rypyssä

-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Korvakkeet ainakin edestä ok.
Iskarit näillä näkymin ok. Pitää ottaa vielä jouset pois ja tarkistaa. Kiitos puslien antaa iskarin joustaa melko reilusti taaksepäin.
Hammastanko pienoinen kysymysmerkki. Renkaat kääntyy.
Etufillari sulatti kumia pakosarjaan rengas kumminkin ok.
Syyläri hyvin suojassa, kone käy ja kukkuu. Öljynlauhduttaja jäi himaan kun en jaksanut huuhdella. Hyvä niin
Olis mennyt tuossa rytäkässä.
Konepelti+ pakosarjan puoleinen pelti vaatii pientä suoristelua.
Etulokarit ehjät.
Onneksi jäi toisen puolen tukivarret ehjiksi niin saa tehtyä jigin niitten mukaan.
Tänään menee purkuun takapää. Takapellistä vois tehdä vaikka kyltin tallin katolle
Iskarit näillä näkymin ok. Pitää ottaa vielä jouset pois ja tarkistaa. Kiitos puslien antaa iskarin joustaa melko reilusti taaksepäin.
Hammastanko pienoinen kysymysmerkki. Renkaat kääntyy.
Etufillari sulatti kumia pakosarjaan rengas kumminkin ok.
Syyläri hyvin suojassa, kone käy ja kukkuu. Öljynlauhduttaja jäi himaan kun en jaksanut huuhdella. Hyvä niin

Konepelti+ pakosarjan puoleinen pelti vaatii pientä suoristelua.
Etulokarit ehjät.
Onneksi jäi toisen puolen tukivarret ehjiksi niin saa tehtyä jigin niitten mukaan.
Tänään menee purkuun takapää. Takapellistä vois tehdä vaikka kyltin tallin katolle

-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Takaa menee pyöreidenputkien lisäksi myös V ja Y putket uusiksi.
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: 710 FIN
Blogia päivitetty http://locostalliance.blogspot.se/
-
- Uusi jäsen
- Posts: 18
- Joined: 10 Mar 2012, 19:34
- Location: Lohja
Re: 710 FIN
Morjens Make,
Näemmä olemme kotoisin lähes samalta kylältä niin meinasin kysyä, että pääsisikö sun autoa/rakentelutouhuja joskus ihmettelemään paikan päälle? Ajelen toistaiseksi epäortodoksisella Westfieldillä ratapäiviä, mutta Locost-kisoihin olisi joskus tarkoitus päätyä ajelemaan. 150m2 tallillekin on rakennusluvat haussa niin ei enää Locostin rakennustilojen puutettakaan voi kohta pitää tekosyynä. Meikäläisen tavoittelee kännykästä nol nel nol viis nol nel kaks nol yks ysi tai sähköpostilla pekka.mettala ät gmail.com sekä toki täältä foorumiltakin saa kiinni.
Eikun tsempit auton kuntoon saattamiseen!
- Peksi
Näemmä olemme kotoisin lähes samalta kylältä niin meinasin kysyä, että pääsisikö sun autoa/rakentelutouhuja joskus ihmettelemään paikan päälle? Ajelen toistaiseksi epäortodoksisella Westfieldillä ratapäiviä, mutta Locost-kisoihin olisi joskus tarkoitus päätyä ajelemaan. 150m2 tallillekin on rakennusluvat haussa niin ei enää Locostin rakennustilojen puutettakaan voi kohta pitää tekosyynä. Meikäläisen tavoittelee kännykästä nol nel nol viis nol nel kaks nol yks ysi tai sähköpostilla pekka.mettala ät gmail.com sekä toki täältä foorumiltakin saa kiinni.
Eikun tsempit auton kuntoon saattamiseen!
- Peksi
Westfield-kuski. Westfield Super 7 -89. Jonakin päivänä vielä Locost-kuski.