207hv ja 740kg ei hyvä yhdistelmä jos olis 207hv ja moponkoneisen paino niin sit vois olla kivaa . Eikös ne moponkoneiset tietysti jotain sellaisia olekin vai oliko se ram air susu ainut sellainen
suzus oli varmaa noin 170hp loppuaikoina välillä ehkä enempiki. muistelisin eka penkitys seinäjoen tekulla 117kw takapyörältä ilman kuivasumppuja ja cammandereita. moottorin alue ja terävyys ihan jotain muuta kuin fazer. toki toi mun uus auto ei oo vielä valmis nii ei voi ihan verrata. fazerin kone takapuolituntumalla ei mee mihkää suoralla, silti jurvan tais mennä 185 paras. suzukilla ei ikinä menty yli 187. nii ehkä toi fasu ottaa jurvas kans sen 187 ku se on säädöis.
Talven aikana olis tarkoitus mittailla autosta painopisteen korkeus ym. pieniä juttuja. Jos ens kesänä olis sitte aikaa ajaa edes joku kisa toimivalla alustalla. Kaippa viiden vuoden harrastelun jälkeen on aika jo perehtyä tarkemmin asiaan jos meinaa ajaa lujempaa
KakeK wrote:Talven aikana olis tarkoitus mittailla autosta painopisteen korkeus ym. pieniä juttuja. Jos ens kesänä olis sitte aikaa ajaa edes joku kisa toimivalla alustalla. Kaippa viiden vuoden harrastelun jälkeen on aika jo perehtyä tarkemmin asiaan jos meinaa ajaa lujempaa
eikös tästä ollut jo suunnitelmat tälle kauelle "ns.nopein laite" eikä ne nytkään paljosta kiinni jäänyt kevään "jurvassa nopein aika ja sitä rataa"
Ilmo maksettu kerranki ennakkoon, öljyt+suodatin vaihdettu. Vielä vaatii uuden katkaisijan kiinalaisen tilalle et pysyy pumput ja puhaltimet päällä. Sitte voiski pakata kaluston kyytiin odottaan Ahvenistoa josko torstaina olis jo paikalla. Eipä oo viimeiseen vuoteen tullu paljo ajeltua=2 kertaa jurvas iltasessio.