ilmoittautuminen alastarolle?
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
ilmoittautuminen alastarolle?
kitin kautta ei löytynyt koko kisaa???
eikös se ole kerhokisa,meniskö suoraan hrf:n kautta??
eikös se ole kerhokisa,meniskö suoraan hrf:n kautta??
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
niinpä.taidan tulla alastarolle vasta lauantai aamuna.ei oikein voi puhua kilpailu viikonlopusta
no festivaaleille tullaan jo perjantaina että isä ja velipoika pääsee ottamaan tuntumaa autoon.linja autokin tulee mukaan...eikös siellä ole kemut illalla...voipi rauhassa sairastaa sunnuntai aamuna ja tulla pois sitten kun kerkiää


no festivaaleille tullaan jo perjantaina että isä ja velipoika pääsee ottamaan tuntumaa autoon.linja autokin tulee mukaan...eikös siellä ole kemut illalla...voipi rauhassa sairastaa sunnuntai aamuna ja tulla pois sitten kun kerkiää


alastaro ajettu. ekaan kurviin mentiin sutena peräkkäin. ryssin oman lähtöni jäi sutimaan. mutta kun lähti niin pääsin sisäkautta muutamasta autosta ohi suoralla. kurvissa tomi osui suben perään ja luisteli jolloin pääsin ohi. jarkko tuli myös ohi tomista. jarkko nousi myöhemmin jo meikäläisen rinnallekkin las palmasissa muttei onneksi ohi. pystyin peilistä seuraamaan tilanteita takana ei tarvinnu repiä. jarkko ja tomi kävivät hetken vääntöä. tomilla paistui kone kun syyläri vuoti. minä pystyin löysäämään vauhtia reilusti viidennen kierroksen jälkeen ajelin vain vaihteilla 5 ja 6.
joku taaemmasta taistelu ryhmästä voisi kertoa sieltä tilanteita
maaliin järjestyksessä: markku,jarkko,toni,petri,pasi. putte joutui hiekoille suben kanssa kerroksella 6 tai jotain?. tomi keskeytti kierrokselta 3?. mika joutui jättämään väliin.
joku taaemmasta taistelu ryhmästä voisi kertoa sieltä tilanteita

maaliin järjestyksessä: markku,jarkko,toni,petri,pasi. putte joutui hiekoille suben kanssa kerroksella 6 tai jotain?. tomi keskeytti kierrokselta 3?. mika joutui jättämään väliin.
Last edited by Anonymous on 09 Sep 2007, 08:19, edited 2 times in total.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
kyllä nyt muuten ottaa pattiin....jokseenkin koko vkl meni reisille,ilmeisesti kisassa luokan nopein kierrosaika tuli eipä muuta.
torppasin oikein huolella ekassa kurvissa pappa hyrskeen perään,äijä joutui pietilän syöksyn takia äkisti jarrulle ja locosti oikein sukelsi subarun alle...kaksintaistelu vaihdelaatikko vs. syyläri päättyi välittömästi,syyläri hävisi.sitten parissa seuraavassa kurvissa aivan tajutonta sladia kun omat vedet vuosi takapyörille,incar kamerasta vasta huomasin että kolmoskurvissa taisi hipaista tappisladissa jarkon autoon zip ääni kuuluu kun jarkko meni ohi.lämpömittaria seuraten annoin kuitenkin mennä ja pitojakin tuli seuraavalla kierroksella kun koneesta loppui vesi,lämmöt kuitenkin ok ja sain jarkon ja markun kiinni ja kesken oikein kunnon väännön jarkon kanssa tuli taas savut eli moottori oli muuttunut popcorn koneeksi.harmittaa niin pirusti kun kisa oli parhaimmillaan ja toistakymmenta kiekkaa kisaa jäljellä ja sitten rullata vaan sivun.
kilpailun johtajan puhuttelu ajotavasta ennen kisaa on aika surkuhupaisaa muisteltavaa näin jälkikäteen kun varikolla katteli mitä kisassa oikein tapahtui:
itse ajoin hyrskeen subarun perään
markku osui kumpulaisen subaruun
kumpulainen osui isän stilettoon
petrilläkin jonkun subarun maalia autossa
putte teki läjän koikkalaisen subarun kanssa
että silleen....kakkaa sattuu

torppasin oikein huolella ekassa kurvissa pappa hyrskeen perään,äijä joutui pietilän syöksyn takia äkisti jarrulle ja locosti oikein sukelsi subarun alle...kaksintaistelu vaihdelaatikko vs. syyläri päättyi välittömästi,syyläri hävisi.sitten parissa seuraavassa kurvissa aivan tajutonta sladia kun omat vedet vuosi takapyörille,incar kamerasta vasta huomasin että kolmoskurvissa taisi hipaista tappisladissa jarkon autoon zip ääni kuuluu kun jarkko meni ohi.lämpömittaria seuraten annoin kuitenkin mennä ja pitojakin tuli seuraavalla kierroksella kun koneesta loppui vesi,lämmöt kuitenkin ok ja sain jarkon ja markun kiinni ja kesken oikein kunnon väännön jarkon kanssa tuli taas savut eli moottori oli muuttunut popcorn koneeksi.harmittaa niin pirusti kun kisa oli parhaimmillaan ja toistakymmenta kiekkaa kisaa jäljellä ja sitten rullata vaan sivun.
kilpailun johtajan puhuttelu ajotavasta ennen kisaa on aika surkuhupaisaa muisteltavaa näin jälkikäteen kun varikolla katteli mitä kisassa oikein tapahtui:
itse ajoin hyrskeen subarun perään
markku osui kumpulaisen subaruun
kumpulainen osui isän stilettoon
petrilläkin jonkun subarun maalia autossa
putte teki läjän koikkalaisen subarun kanssa
että silleen....kakkaa sattuu



joo ja en ymmärrä miten onnistuin hipaisemaan suoralla suben konttiin
. käsittämäton ajo virhe minulta
. videolla ei näy jarruvaloo vauhti vain hidastuu kesken suoran rajusti. käänsin ratin linkkuun niin niisti vain toiseen ponttooniin väri raidan. onneksi subbe ei kärsinyt tilanteessa vaurioita. jossei vihreän maalin siirtymistä luokitella vaurioksi
.
eka kisa tänävuonna kun oikea taka lokasuoja jäi ehjäksi
jeeeee.



eka kisa tänävuonna kun oikea taka lokasuoja jäi ehjäksi

Peräpään taisteluista vois kertoa sen verran että ittellä rupes ajo sujumaan kymmenen kierroksen jälkeen, Pasin sain kiinni kierroksella 14 ja pääsin ohi las palmassin jarrussa.
Mulla oli Puten gps laite lainas kisan ajan, data kertoi max nopeuden olleen 162 km/h ennen las palmasin jarrua, jarrussa max hidastuvuus vähän yli -1g , sivuttas kiihtyvyydet nopeissa mutkissa yli +1,2g
Meikä näyttää tämän kesän perusteella tarvitsevan kymmenen kierroksen lämmittelyn ennen kisaa.
Alla Puten laitteen tallentamat kierros ajat:
01 1'39.9"
02 1'32.6"
03 1'30.7"
04 1'30.7"
05 1'30.9"
06 1'30.8"
07 1'30.4"
08 1'30.1"
09 1'31.3"
10 1'29.8"
11 1'29.6"
12 1'29.0"
13 1'29.5"
14 1'29.0"
15 1'29.4"
Mulla oli Puten gps laite lainas kisan ajan, data kertoi max nopeuden olleen 162 km/h ennen las palmasin jarrua, jarrussa max hidastuvuus vähän yli -1g , sivuttas kiihtyvyydet nopeissa mutkissa yli +1,2g
Meikä näyttää tämän kesän perusteella tarvitsevan kymmenen kierroksen lämmittelyn ennen kisaa.
Alla Puten laitteen tallentamat kierros ajat:
01 1'39.9"
02 1'32.6"
03 1'30.7"
04 1'30.7"
05 1'30.9"
06 1'30.8"
07 1'30.4"
08 1'30.1"
09 1'31.3"
10 1'29.8"
11 1'29.6"
12 1'29.0"
13 1'29.5"
14 1'29.0"
15 1'29.4"
Pete
0405883436
0405883436
meillä oli omaa kivaa pääasiassa pojan kans. ajettiin 15 kierrosta kilpaa, omalla tavallamme ja täysiä loppuun saakka. nyt oli ongelmaa lukon puutteesta kun auto ei käynnyt oikelle kääntyvissä mutkissa, rötäs vaan, ennenkuin sai auton suurinpiirtein suoraan ja sitte jauhettiin tyhjää (voimaa kun on ) olihan kisa todella yhtä hakemista vielä kun ei ole noita kierroksia takana kaikenkaikkiaan kuin 80 kisa mukaan luettuna, jarrupaikat ja mutka nopeus ihan hakusalla, toisaalta on ihan kiva huomata, että omaa nopeutta voi vielä helposti nostaa (joitakin sekuntteja / kierros) harjoittelulla ja tekniikan kuntoon saattamisella. hupaa oli.




