kippo wrote:Vanhat öljyt oli vissiin paremmat kuin ihan tuoreet kytkimelle kun heti uusilla rupes luistaan
Tai sitten on vaan niin pirusti tehoa
Tais tulla kytkimen käyttöikä vastaan. Itse olen iloinen että meni ennen perjantain treenejä. Minulla on Jurvaan kausikorti, joten ei harmita lähellekään niin paljon kuin mitä Kemoran treenin keskeytyminen olisi harmittanut. Huomenna pitäisi saada osat, joten auton pitäisi olla ajokunnossa taas perjantaina.
kippo wrote:Vanhat öljyt oli vissiin paremmat kuin ihan tuoreet kytkimelle kun heti uusilla rupes luistaan
Tai sitten on vaan niin pirusti tehoa
Tais tulla kytkimen käyttöikä vastaan. Itse olen iloinen että meni ennen perjantain treenejä. Minulla on Jurvaan kausikorti, joten ei harmita lähellekään niin paljon kuin mitä Kemoran treenin keskeytyminen olisi harmittanut. Huomenna pitäisi saada osat, joten auton pitäisi olla ajokunnossa taas perjantaina.
jaa onko amerikan lastu löytänyt laihialle
Joo on flashatty ECU paikalla. Testit jäi kesken kun alkoi kytkin luistaan.
Sattuiko kukaan huomaamaan milloin/miten särjin oman laajakuvataustapeilini? Peili oli ehyt vielä tuossa sunnuntain warm-up videossa ihan varikkoteltaan asti. Oma arvaiukseni on että olen potkaissut peiliä autosta pois kiivetessäni, mutta muunlaiset havainot ovat tervetulleita.
Tilaus tehty. Tässä alustavasti hinta, tarkkahinta tulee laskutuspäivän mastercardin mukaan joka selviää myöhemmin:
Tero 45.90 EUR
Antti 56.40 EUR
Harri 102.31 EUR
Juha 45.90 EUR
Total 250.51 EUR
Tero Frondelius wrote:Tilaus tehty. Tässä alustavasti hinta, tarkkahinta tulee laskutuspäivän mastercardin mukaan joka selviää myöhemmin:
Tero 45.90 EUR
Antti 56.40 EUR
Harri 102.31 EUR
Juha 45.90 EUR
Total 250.51 EUR
Peilit saapuivat ehjinä tänään perille. Harrin oman jo toimitinkin eteenpäin.