Olen tässä jo jonkin aikaa tutkinut foorumia ja etsinyt vastauksia kysymyksiini. Kyllä laji kiinnostaisi kovin, tosin tämä nykyinen työni "hiukan" haittaa kaikkea harrastamista.
Mutta mutta, meinasin nyt vakavasti kasata tuollaisen kulkineen ja kerran runko pitää tehdä itse niin meinasin samalla tekasta niitä kaksin kappalein.
Siis muutamat asiat ovat jääneet minulle hieman auki vielä. Toki tuon kirjan olen jo tilannut ja sitä odotellaan tuolta saarivaltiosta saapuvaksi muutaman viikon sisään, mutta udellaan nyt täältäkin.
1. Jos teen itse rungon, runkonumerohan kulkee juoksevassa järjestyksessä, mutta mistä saan tietoon tuon numeron itselleni ja missä vaiheessa?
Saako numeron vasta ekassa katsastuksessa?
2. Entäs tuo katsastus kortti? Ilmeisesti kun auto on valmis?
3. Tekeekö ihmiset itse penkit vai käyttääkö joku kaupan penkkejä? Lueskelin tuosta itse tehdystä ja jäin hiukan kaipaamaan kommentteja?
4. Kuituosien hankinta? Onhan tuo lujitemuovipuoli melko tuttua itselleni (joskus opiskellut oikein tuota alaa) mutta kenellä suomessa on moiset muotit ja ketä noita tekee?
Tuossa nyt muutamia kysymyksiä alkuun, varmaan tulee matkan varrella paljon paljon lisääkin, mutta aloitellaan näillä.
Katsotaan sitten tuleeko tästä mitään sen enempää vai tuleeko tästä ehkä vaan lelu itselle